E36 M43 B16 kompressor
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Рано или късно слабите места излизат на яве. Вчера настилката беше поизсъхнала и реших да я настъпя и бам ...
Ухото където се захваща горната паразитна ролка се изтръгна заедно с болта.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Цяла нощ не съм мигнал да мисля, защо и как да реша проблема за да не се повтори. Четох доста из чуждестранните форуми,както и писах на няколко познати от чужбина. Оказа се, че повечето компресорни аудита имат сходни проблеми, когато минат на по-големи налягания.
Ето какво сътворих днес
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Вече с карането ще разбера дали съм решил проблема
Ухото където се захваща горната паразитна ролка се изтръгна заедно с болта.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Цяла нощ не съм мигнал да мисля, защо и как да реша проблема за да не се повтори. Четох доста из чуждестранните форуми,както и писах на няколко познати от чужбина. Оказа се, че повечето компресорни аудита имат сходни проблеми, когато минат на по-големи налягания.
Ето какво сътворих днес
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Вече с карането ще разбера дали съм решил проблема
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Еми добре е станало.А защо не го направи на пирамида да свържеш и трите точки?
Не че тая неръждавейка ще мръдне,но ще разпределиш напрежението както трябва.
А иначе както е казал на спайдърмен чича му:
-С голямото налягане идва и голямото гърмене!...та нормално е да има такива моменти...
Което ми напомня за една случка от онзи ден.
Идва един да иска един ресийвър за въздух назаем 6 кубиков дето имаме.
Казвам му едно,че не го даваме,че отива да работи и друго не съм му правил хидротест от поне 5 години да знам дали ще работи без проблем.
-А няма проблем!Аз за въздух го искам не за вода!-казва колегата.
Е как да му го дам да го "пробва" като ще го надуе на 10 бара и нагоре да речем без да иска и ще го чуят в радиус 3 квартала после не че ще го намерят ако не наблизо при евентуален взрив...
Викам пробва се с вода,не с въздух...ама видно...не му беше ясна материята и затова искаше да пробвал...
И те така.
Не че тая неръждавейка ще мръдне,но ще разпределиш напрежението както трябва.
А иначе както е казал на спайдърмен чича му:
-С голямото налягане идва и голямото гърмене!...та нормално е да има такива моменти...
Което ми напомня за една случка от онзи ден.
Идва един да иска един ресийвър за въздух назаем 6 кубиков дето имаме.
Казвам му едно,че не го даваме,че отива да работи и друго не съм му правил хидротест от поне 5 години да знам дали ще работи без проблем.
-А няма проблем!Аз за въздух го искам не за вода!-казва колегата.
Е как да му го дам да го "пробва" като ще го надуе на 10 бара и нагоре да речем без да иска и ще го чуят в радиус 3 квартала после не че ще го намерят ако не наблизо при евентуален взрив...
Викам пробва се с вода,не с въздух...ама видно...не му беше ясна материята и затова искаше да пробвал...
И те така.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
slatanic написа:Еми добре е станало.А защо не го направи на пирамида да свържеш и трите точки?
Не че тая неръждавейка ще мръдне,но ще разпределиш напрежението както трябва.
А иначе както е казал на спайдърмен чича му:
-С голямото налягане идва и голямото гърмене!...та нормално е да има такива моменти...
Което ми напомня за една случка от онзи ден.
Идва един да иска един ресийвър за въздух назаем 6 кубиков дето имаме.
Казвам му едно,че не го даваме,че отива да работи и друго не съм му правил хидротест от поне 5 години да знам дали ще работи без проблем.
-А няма проблем!Аз за въздух го искам не за вода!-казва колегата.
Е как да му го дам да го "пробва" като ще го надуе на 10 бара и нагоре да речем без да иска и ще го чуят в радиус 3 квартала после не че ще го намерят ако не наблизо при евентуален взрив...
Викам пробва се с вода,не с въздух...ама видно...не му беше ясна материята и затова искаше да пробвал...
И те така.
Ахахаха. Той с въздух само ще го надувал. Ахахахаха това ме рзсмя наиатина.
Това за пирамидата си абсолютно прав. Вчера направих подсилката и като я монтирах и се усетих, че пак трябва да я преправям. Даже съм измислил снощи ъпгрейд на тоя ъпгрейд. Понеже сега монтажа на ремъка е тегав, искам да могат да ае монтират ролките с ремъка и планката да я поставям отделно. Ще пусна снимки като го направя, но ще е след седмица. Сега заминавам на ски и ще си почина от всичкия тоя тунинг
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Това от днес. Изработих къстъм крепежи с мъжка и женска резба. Така първо ще се монтират ролките с ремъка а усилващата планка ще може да се слага при вече монтиран ремък. Все пак това е БМВ а не Ауди.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Понеже искам преди следващото дино да изчистя всички недъзи останали по този проект и се заех със задното гърне. Принципно е от Е46 3л и беше най- доброто решение до момента в който леко се проби. Реших да го отворя за да видя какъв му е проблема и евентуално да го отстраня
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Е ще ме извиняват колегите дето толкова ги търсят тези точно от Е46 3л ама аз това повече не го искам на колата си. Супер рестриктивно и спънато дори за 240кс. На места минава през толкова тънки тръби и отвори, че със сигурност спъва колата и то доооста.
Всичко хубаво, но аз не съм привърженик на шумните автомобили и веднага си съчиних нещо дооооста по отпушено. С подръчни материали и възможно най бюджетно смятам, че се получи доста прилично
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Е ще ме извиняват колегите дето толкова ги търсят тези точно от Е46 3л ама аз това повече не го искам на колата си. Супер рестриктивно и спънато дори за 240кс. На места минава през толкова тънки тръби и отвори, че със сигурност спъва колата и то доооста.
Всичко хубаво, но аз не съм привърженик на шумните автомобили и веднага си съчиних нещо дооооста по отпушено. С подръчни материали и възможно най бюджетно смятам, че се получи доста прилично
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани