Е34 540i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Е34 540i

Мнение от Barovski » 27 Авг 2009, 15:55

Искам да започна с извинение,ако темата ми не е за тук,но не намерих по-подходящо място за нея.

Колеги,влезнала ми е една брънка в главата. Мисля да си зема една 540-ка от германия. Има доста читави (на снимки поне де) за по около 2500-3000 евро. Намирам обаче и само двигател,комп,ск. кутия и там сичко необходимо да се монтира на др. кола. Та искам един съвет от вас. Как би било по-добре да си зема направо готово 540 (само да му се преправи ск. кутия,щот те май сичките са автоматки) или да си купя всичко необходимо и да го монтирам на моята 34-ка? Също така ще съм много благодарен ако някой ми даде и няква информация за тоя мотор (ако е от личен опит още по-добре).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 20.09.2005
Пол: Мъж
Кара: 306 Hp 600 Nm

Мнение от _FIRMATA_ » 27 Авг 2009, 15:57

Не всички са автомат колега! ;)
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено

Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

Изображение

Red Fanatic
Аватар
Мнения: 1034
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Русе, София и Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е34 М50B20
Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG

Мнение от BoLiViV » 27 Авг 2009, 16:02

Няма какво да се чудиш! Взимай ми готовата кола и не се занимавай с каквото и да е! Не си мисли, че пускаш другия мотор и си готов! Работата е много ама много, доста от нещата които сега виждаш като си отвориш капака не се виждат там защото са на друго място! Спирачки също ще трябва да смениш, окачване, а скорости ммммм доста трудно се намират! А за мотора какво може да ти кажа V8 си е истината но пък за сметка на това комплекта гарнитури излиза кам 700лв и това е най-малкия ти разход ако решиш или се наложи да го отваряш! :|
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 27 Авг 2009, 16:11

ще си и попийва бензинец доволно ;)
и не забравяй акциза, защото 1-во все още не е стало 1-ви януари 2010-та и 2-ро и да беше станало щеше да има нещо измислено което пак да те удари в джоба на негово място ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Авг 2009, 16:53

VesoPesa написа:ще си и попийва бензинец доволно ;)
и не забравяй акциза, защото 1-во все още не е стало 1-ви януари 2010-та и 2-ро и да беше станало щеше да има нещо измислено което пак да те удари в джоба на негово място ;)


за пореден път ще ви повторя - М60 Е МНОГО ИКОНОМИЧЕН ЗА КУБАТУРАТА СИ МОТОР. запомнете го и си го повтаряйте.
после - ако мислиш варианта с трансплантацията - това е най-добрия вариант стига да си оставиш колата за винаги твоя и да не искаш да плащаш акцизи макцизи, еко-меко такси и всякакви лайна.
трансплантацията ще е по трудоемка отколкото М50Б20 -> М50Б25 но пък ще си заслужава, и като разход и като данъци и вървеж.
Това което ще ти оскъпи трансплантацията ще са новите стойки за серво и всички карантии около мотора които трябва да се заваряват в коша ако искаш всичко да е тип-топ. Окабеляването - прехвърли цялото от донора за да си нямаш ядове и да имаш екстрите на донора. Освен това с малко умение можеш да запазиш част и от твойте екстри - наскоро в окабеляване в което нямаше темпомат, орязах и насадих темпомата като отделен сноп.
Също гледай ако ще насаждаш на комби всичките чудесии да си вземеш донор - комби за да може всичко да е plug'n'play защото 100% ще се сменя кардан и заден мост със всичките му масрафи (диф + полуоски + спирачни апарати)
Останалото са козметики - тавани, кори седалки и тн.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Disco 300Tdi

Re: Е34 540i

Мнение от 6inline » 27 Авг 2009, 19:25

Barovski написа:Искам да започна с извинение,ако темата ми не е за тук,но не намерих по-подходящо място за нея.

Колеги,влезнала ми е една брънка в главата. Мисля да си зема една 540-ка от германия. Има доста читави (на снимки поне де) за по около 2500-3000 евро. Намирам обаче и само двигател,комп,ск. кутия и там сичко необходимо да се монтира на др. кола. Та искам един съвет от вас. Как би било по-добре да си зема направо готово 540 (само да му се преправи ск. кутия,щот те май сичките са автоматки) или да си купя всичко необходимо и да го монтирам на моята 34-ка? Също така ще съм много благодарен ако някой ми даде и няква информация за тоя мотор (ако е от личен опит още по-добре).


А не е ли по добре да си вземеш направо М5? за същите пари има даже в 'продава'. М60 си е мъртвец и плаче за компресор, за да тръгне както трябва, според мен поне, де, от личен опит.
'...engage your brain before difflocks...'

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Е34 540i

Мнение от cod-cdbp » 27 Авг 2009, 19:36

6inline написа:
Barovski написа:Искам да започна с извинение,ако темата ми не е за тук,но не намерих по-подходящо място за нея.

Колеги,влезнала ми е една брънка в главата. Мисля да си зема една 540-ка от германия. Има доста читави (на снимки поне де) за по около 2500-3000 евро. Намирам обаче и само двигател,комп,ск. кутия и там сичко необходимо да се монтира на др. кола. Та искам един съвет от вас. Как би било по-добре да си зема направо готово 540 (само да му се преправи ск. кутия,щот те май сичките са автоматки) или да си купя всичко необходимо и да го монтирам на моята 34-ка? Също така ще съм много благодарен ако някой ми даде и няква информация за тоя мотор (ако е от личен опит още по-добре).


А не е ли по добре да си вземеш направо М5? за същите пари има даже в 'продава'. М60 си е мъртвец и плаче за компресор, за да тръгне както трябва, според мен поне, де, от личен опит.


на тебе ти е по тежка колата и то с доста, с тоя стъклопакет и всичките масрафи :winky: :winky: :winky:
На Е34 М60 върви и пее без да се затруднява.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 27 Авг 2009, 20:07

_65536_kb_sec_ написа:
VesoPesa написа:ще си и попийва бензинец доволно ;)
и не забравяй акциза, защото 1-во все още не е стало 1-ви януари 2010-та и 2-ро и да беше станало щеше да има нещо измислено което пак да те удари в джоба на негово място ;)


за пореден път ще ви повторя - М60 Е МНОГО ИКОНОМИЧЕН ЗА КУБАТУРАТА СИ МОТОР. запомнете го и си го повтаряйте.
после - ако мислиш варианта с трансплантацията - това е най-добрия вариант стига да си оставиш колата за винаги твоя и да не искаш да плащаш акцизи макцизи, еко-меко такси и всякакви лайна.
трансплантацията ще е по трудоемка отколкото М50Б20 -> М50Б25 но пък ще си заслужава, и като разход и като данъци и вървеж.
Това което ще ти оскъпи трансплантацията ще са новите стойки за серво и всички карантии около мотора които трябва да се заваряват в коша ако искаш всичко да е тип-топ. Окабеляването - прехвърли цялото от донора за да си нямаш ядове и да имаш екстрите на донора. Освен това с малко умение можеш да запазиш част и от твойте екстри - наскоро в окабеляване в което нямаше темпомат, орязах и насадих темпомата като отделен сноп.
Също гледай ако ще насаждаш на комби всичките чудесии да си вземеш донор - комби за да може всичко да е plug'n'play защото 100% ще се сменя кардан и заден мост със всичките му масрафи (диф + полуоски + спирачни апарати)
Останалото са козметики - тавани, кори седалки и тн.


Карадана е същия и на седан и на комби... Става си... Задния мост също може да стане и на двете... Споко ... Питай Диду ... Той прави трансплантация на М50В25 от комби в седан... Има разлика в окабеляването... За 5тата врата...Иначе най-добрия вариант е цял донор... Не за нещо друга, а щото просто трябва да си вземеш и спирачките примерно от донора... Не искаш да имаш вървящо 540и което неможе да спира....Другото което да вземеш е километраж, чек модул, окабеляване... Абе доста неща са различни...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Авг 2009, 20:14

а бе Сандро ТДС е доста различен като спирачки и АБС от 40-ка.
най малкото задните дискове са вентилирани на 40-ката, както и полуоските които са доста по различни и това са дребните неща.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Е34 540i

Мнение от kirililiev » 27 Авг 2009, 20:31

6inline написа:
Barovski написа:Искам да започна с извинение,ако темата ми не е за тук,но не намерих по-подходящо място за нея.

Колеги,влезнала ми е една брънка в главата. Мисля да си зема една 540-ка от германия. Има доста читави (на снимки поне де) за по около 2500-3000 евро. Намирам обаче и само двигател,комп,ск. кутия и там сичко необходимо да се монтира на др. кола. Та искам един съвет от вас. Как би било по-добре да си зема направо готово 540 (само да му се преправи ск. кутия,щот те май сичките са автоматки) или да си купя всичко необходимо и да го монтирам на моята 34-ка? Също така ще съм много благодарен ако някой ми даде и няква информация за тоя мотор (ако е от личен опит още по-добре).


А не е ли по добре да си вземеш направо М5? за същите пари има даже в 'продава'. М60 си е мъртвец и плаче за компресор, за да тръгне както трябва, според мен поне, де, от личен опит.


напълно подкрепям,има ефтини мотори от м5,стават без преправяне,без местене на серовото,много по надеждни и вървят повече ;) който е карал знае за какво иде реч ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Disco 300Tdi

Re: Е34 540i

Мнение от 6inline » 27 Авг 2009, 20:33

на тебе ти е по тежка колата и то с доста, с тоя стъклопакет и всичките масрафи :winky: :winky: :winky:
На Е34 М60 върви и пее без да се затруднява.


Ти колко км си минал с М60, че знаеш за динамиката му, Нм, ускорения от място, ускорения над 120, разходи и пр? ;)
'...engage your brain before difflocks...'

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 27 Авг 2009, 20:41

Колеги,моля ви,нека не превръщаме темата в спор. Благодаря на всички ви. Почват да ми се поизясняват нещата. Общо взето и аз на там клонях както вие ми казвате - донор 540и или М5 и да се клопне на моята. Подробностите,които давате, мн ще ми помогнат. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Е34 540i

Мнение от cod-cdbp » 28 Авг 2009, 2:53

6inline написа:
на тебе ти е по тежка колата и то с доста, с тоя стъклопакет и всичките масрафи :winky: :winky: :winky:
На Е34 М60 върви и пее без да се затруднява.


Ти колко км си минал с М60, че знаеш за динамиката му, Нм, ускорения от място, ускорения над 120, разходи и пр? ;)


еми към 4-5000км на М60 и поне 30к на М62 :winky: :winky: :winky:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Авг 2009, 22:51

Разлики в мостове и кардани има единствено при ниските по кубатура и мощности модели 518,520 ,дизели ... Там може да се говори за разлики в мостове , спирачки и кардани от седан до комби и обратното.При големите модели от 525i нагоре комбитата и седаните са решени по един и същ начин.


Георги Пенчев
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Е34 540i

Мнение от Митко Стоянов » 28 Авг 2009, 22:56

_65536_kb_sec_ написа:еми към 4-5000км на М60 и поне 30к на М62 :winky: :winky: :winky:
Стоене, кога свари, че ги навъртя бре?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook