ЕЛ. проблем.
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
ЕЛ. проблем.
Здравейте Колеги.
Имам следният проблем, от известно време късите светлини светят постоянно без збачение дали за включени фаровете или не. Проверих ключа не е от него според мен няма логика да е от релетата, да залепнат и двете едновременно е малко вероятно. Ако някой може да сподели или има идея.
Поздрави
Имам следният проблем, от известно време късите светлини светят постоянно без збачение дали за включени фаровете или не. Проверих ключа не е от него според мен няма логика да е от релетата, да залепнат и двете едновременно е малко вероятно. Ако някой може да сподели или има идея.
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ЕЛ. проблем.
Имаш късо някъде намери го по бързо докато не си се подпалил.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: ЕЛ. проблем.
nikqta написа:Здравейте Колеги.
Имам следният проблем, от известно време късите светлини светят постоянно без збачение дали за включени фаровете или не. Проверих ключа не е от него според мен няма логика да е от релетата, да залепнат и двете едновременно е малко вероятно. Ако някой може да сподели или има идея.
Поздрави
Релето за късите е едно, откъде измисли две релета В него трябва да е проблема.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: ЕЛ. проблем.
Колега, колкото и странно да звучи, прегледай и снопа кабели в багажника. На мен от там ми мизерстваха халогените.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
Re: ЕЛ. проблем.
Така относно телетата при мен са две. И аз се учудих но както и да е проблемът не е от там. Някъде затваря веригата. Ако някой може да ми каже от къде да дръпна схема на кабели ще е супер. За сега продължавам на принципа на елиминацията.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: ЕЛ. проблем.
Колега, ето ти схемите за Е34, 20-ки, 18-ки, тдс-и:
https://download.bmwland.ru/valera/ETM/ ... index.html
Раздел Headlight/Fog light - демек предни светлини/светлини за мъгла...
По-надолу като слезеш се вижда Headlight relay - реле къси светлини, откъдето плюса се дели на две, през два различни бушона, та до двата фара /бушон 10-ляв фар, бушон 11-десен фар/. Покажи ми къде е ВТОРОТО реле???? High beam relay е релето за дълги. Fog light relay е релето за халогените. Това ще да е друг модел кола явно. Ако искаш да ми доказваш че в Е34 има такова нещо, снимай си бушониерата и огради кои са ти ДВЕТЕ ОТДЕЛНИ релета за КЪСИ светлини - ЛЯВ И ДЕСЕН фар....
https://download.bmwland.ru/valera/ETM/ ... index.html
Раздел Headlight/Fog light - демек предни светлини/светлини за мъгла...
По-надолу като слезеш се вижда Headlight relay - реле къси светлини, откъдето плюса се дели на две, през два различни бушона, та до двата фара /бушон 10-ляв фар, бушон 11-десен фар/. Покажи ми къде е ВТОРОТО реле???? High beam relay е релето за дълги. Fog light relay е релето за халогените. Това ще да е друг модел кола явно. Ако искаш да ми доказваш че в Е34 има такова нещо, снимай си бушониерата и огради кои са ти ДВЕТЕ ОТДЕЛНИ релета за КЪСИ светлини - ЛЯВ И ДЕСЕН фар....
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: ЕЛ. проблем.
...Относно проблема:
На загасена кола, даваш на пълен контакт, с изключени светлини. Според казаното от теб, при това положение късите трябва да светят вече. Извади ключа за светлините без да махаш буксите, намери къде излиза чисто жълтия кабел от него и го замери дава ли напрежение. Това е активационния плюс за релето на късите. При изключени фарове по него не трябва да има напрежение.
На загасена кола, даваш на пълен контакт, с изключени светлини. Според казаното от теб, при това положение късите трябва да светят вече. Извади ключа за светлините без да махаш буксите, намери къде излиза чисто жълтия кабел от него и го замери дава ли напрежение. Това е активационния плюс за релето на късите. При изключени фарове по него не трябва да има напрежение.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: ЕЛ. проблем.
The Heartlistener написа:Колега, ето ти схемите за Е34, 20-ки, 18-ки, тдс-и:
https://download.bmwland.ru/valera/ETM/ ... index.html
Раздел Headlight/Fog light - демек предни светлини/светлини за мъгла...
По-надолу като слезеш се вижда Headlight relay - реле къси светлини, откъдето плюса се дели на две, през два различни бушона, та до двата фара /бушон 10-ляв фар, бушон 11-десен фар/. Покажи ми къде е ВТОРОТО реле???? High beam relay е релето за дълги. Fog light relay е релето за халогените. Това ще да е друг модел кола явно. Ако искаш да ми доказваш че в Е34 има такова нещо, снимай си бушониерата и огради кои са ти ДВЕТЕ ОТДЕЛНИ релета за КЪСИ светлини - ЛЯВ И ДЕСЕН фар....
Dear thanks for the link. Разбирам учудването ти и недоумението относно твърдението ми. А абсолютно съм съгласен с твърдението ти а и аз лично бях срещал такъв случай с две релета това решение е взето вероятно заради ксенона кой ти имаше колата когато я купих. Който демонтирах. Каква е причината някой да монтира второ реле не мога да гадая и смятам да го премахна.
Благодаря отново за схемите.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани