М30Б35 не иска за запали. Защо????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

М30Б35 не иска за запали. Защо????

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2008, 18:17

М30Б35 - ток има да ме убие, бензин има да ме удави но не иска да запали.
Дачика на колянивия вал не знам как се тества но ако знаете кажете как да го тествам.
Бензина ме съмнява дали не е некачествен и понеже е малко да се е оталожили говната на дъното
:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Последна промяна cod-cdbp на 27 Дек 2008, 20:51, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 27 Дек 2008, 18:34

След като те съмнява, долей още 5-10 литра... не е загубен в резервоара...
След като има бензин, искра и въздух, неможе да не запали! Някъде нещо не е наред. Огледай всичко хубаво на спокойствие. Понякога когато сме ядосани не виждаме елементарни на пръв поглед неща...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2008, 18:37

снощи долях 4 литра от близкото ОМВ но ме съмнява дали не са се утаили говната на дъното и да смуче тях?????
Просто колата си палеше и от стоене 2 дни спря да пали....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2008, 20:20

имам питане - помпата в резервоара плаваща ли е или е закрепена за някаква стойка която да я държи на дъното?????
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 27 Дек 2008, 20:50

Честита коледа, приятелю! А сега малко критика- от уважение към марката, и най- вече към себе си, аз така не бих нарекъл колата си. От доста време гледам заглавието на темата ти и меко казано, то ме смущава. То си е твоя работа на кое как ще казваш и извинявай, че ти се бъркам, но би било добре ако въпреки яда си, използваш друго наименование. Със здраве и весело послещане на Новата!
п.п. Сори за оф топика.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Дек 2008, 20:55

След като има ток, нареди си свещите на блока и карай някой да върти... така ще видиш горе долу в правилния такт ли дава искрата, иначе няма от какво друго да е освен датчика на кв, той този мотор няма много други неща :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2008, 21:01

земеш да се окажеш прав
а бе няма ли някой колега да ослужи с такъв датчик от М20 или М30??????
но кажете ми от какво може да се е прецакал тоя датчик при положение че не е пипан ама грам дори....
И също така как може да се разбере дали не работи ????
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 27 Дек 2008, 22:32

няма занчение пипан ли е или не е,тва е ел.част в един момент работи в другия може и да не работи така,че.....пробвай с друг
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Дек 2008, 22:59

_65536_kb_sec_ написа:земеш да се окажеш прав
а бе няма ли някой колега да ослужи с такъв датчик от М20 или М30??????
но кажете ми от какво може да се е прецакал тоя датчик при положение че не е пипан ама грам дори....
И също така как може да се разбере дали не работи ????


Имам за М20 в сервиза при мой хора, но чак след празниците, ако е той имаш подарък ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2008, 23:17

///peter написа:
_65536_kb_sec_ написа:земеш да се окажеш прав
а бе няма ли някой колега да ослужи с такъв датчик от М20 или М30??????
но кажете ми от какво може да се е прецакал тоя датчик при положение че не е пипан ама грам дори....
И също така как може да се разбере дали не работи ????


Имам за М20 в сервиза при мой хора, но чак след празниците, ако е той имаш подарък ;)


не е баш същия според номера но имам съмнения че може и да стане
дай го за резервен пък ще мислим ко ще правим :confused: :confused: :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Дек 2008, 23:24

Чак Януари брат, че в сервиза не бачкат майсторите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2008, 23:51

добре
ще задам въпроса си по различен начин
чрез кой датчик компа разбира кога да даде искра точно ????
и изобщо този момент регулира ли се от компа или си зависи само то дистрибуторната капачка и палеца?
и също така без датчика на коляновия вал изобщо ще идва ли искра на свещите, защото чух мнения че без него няма да има искра
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 27 Дек 2008, 23:56

_65536_kb_sec_ написа:добре
и също така без датчика на коляновия вал изобщо ще идва ли искра на свещите, защото чух мнения че без него няма да има искра


ти си го дочул, аз тъкмо го пишех.

значи проблема не е в датчика, след като има искра. ако датчика е заминал, няма да има искра. момента на подаване на искрата е твърд, т.е. началото, от там кара по таблици.

това, което е много вероятно да е при теб е, момента на подаване на искрата да не съпвада с ГМТ.

т.е. провери за радилани хлабини на шайбата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 0:00

коя шайба поясни моля
и какво ще рече радиални
настрани или напред назад?????
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Дек 2008, 0:03

Кви шайби бе майсторе :banghead: :banghead: :banghead:
От датчика на коляновия вал разбира в какво положение е спрямо ГМТ
Датчика е направен така, че не се разваля, така, че да не дава никакъв сигнал

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook