ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Аз също съм любопитен.
Преди време се продаваше едно 525 ТДС с насадена глава и периферия от М57 върху стоковия блок.
Това за мен е по-интересното решение и на пръв поглед спестява къп проблеми по трансплантацията.
Преди време се продаваше едно 525 ТДС с насадена глава и периферия от М57 върху стоковия блок.
Това за мен е по-интересното решение и на пръв поглед спестява къп проблеми по трансплантацията.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
стига да става главата и периферията към м51
а и обема е по малко .. освен да правиш д25м57 но то пък за какво ти е
целта е да мине 400-450 нютона поне с някой настройки.. иначе си е същия хал
а и обема е по малко .. освен да правиш д25м57 но то пък за какво ти е
целта е да мине 400-450 нютона поне с някой настройки.. иначе си е същия хал
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Идеята е да запазиш оригиналния блок, за да си спестиш всички административни глупости.
Минаваш на теоритично по-безпроблемна глава.
Освен това се освобождаваш от всички главоболия около картер, лапи и монтирането като цяло.
Т.е. остава да се пребориш само с електрониката.
Разбира се, нямам представа колко преправяне се изисква, за да пасне М57 главата на М51 блок. Нямам представа и каква карантия се ползва.
П.С. Беше Тъмносиньо фейсово комби от София. Продаваше се с така направения мотор преди около 5 месеца. Ако някой познава собственика или той самият чете, ще е интересно да са разбере колко е сложна процедурата.
Минаваш на теоритично по-безпроблемна глава.
Освен това се освобождаваш от всички главоболия около картер, лапи и монтирането като цяло.
Т.е. остава да се пребориш само с електрониката.
Разбира се, нямам представа колко преправяне се изисква, за да пасне М57 главата на М51 блок. Нямам представа и каква карантия се ползва.
П.С. Беше Тъмносиньо фейсово комби от София. Продаваше се с така направения мотор преди около 5 месеца. Ако някой познава собственика или той самият чете, ще е интересно да са разбере колко е сложна процедурата.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
По-добре цял мотор. В момента се продава в олх саден в Е34 такъв. Дава го заедно със скорости, кардан и още куп багаж покрай него. Говорих с човека и той ми обясни какво и що. Оказва се, че блока на М57 е тдс-ов реално и лапите се прехвърлят на него, пасва на скоростите и т.н. От Е38 даже е с предна вана картера и не се преправя нищо. Дотук добре, монтирали сме го в купето. От там насетне е въпроса какво се прави. Има вариант и с картера от Е34 тдс, като там се изрязва на едно място и се заварява една допълнителна чудата формичка Ако Е34-ката е комби с нивомат запазваме хидравличната помпа и я насаждаме на новия мотор или махаме всичко и слагаме обикновено окачване отзад с което решаваме още един проблем за някои, за други махаме една екстра. Въпрос на вкус казало кучето и си отрязало задните крака щото нивомата е изтървал
Трябва сега да му навържем кабелята. Теоретично на един дизел му трябва ток само да подгрее и да клъвне стартера- да ама не, това не е 200д от 124-ка! Още 1000 глупости има. Гледах поляците как изскубват инсталация от Е39 от цялото купе и го насаждат в Е34. Не мерси... Гледах и как само табла се насаждат, гледах и такива дето си е абсолютно оригинално Е34 със саден М57 и всичко е топ.И в Е30 го гледах и в Е28 също, даже се сещам за един агент от съседния раздел дето има такова, ама си трае Значи истината е някъде там, но какво точно от всичката електроника е минималното необходимо?
Трябва сега да му навържем кабелята. Теоретично на един дизел му трябва ток само да подгрее и да клъвне стартера- да ама не, това не е 200д от 124-ка! Още 1000 глупости има. Гледах поляците как изскубват инсталация от Е39 от цялото купе и го насаждат в Е34. Не мерси... Гледах и как само табла се насаждат, гледах и такива дето си е абсолютно оригинално Е34 със саден М57 и всичко е топ.И в Е30 го гледах и в Е28 също, даже се сещам за един агент от съседния раздел дето има такова, ама си трае Значи истината е някъде там, но какво точно от всичката електроника е минималното необходимо?
ATR-42/72
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Колегата ares2 нали имаше тема тук за таблата и връзването им.
Аз което мога да добавя над ценното инфо по-горе е, че откъм електроника става по-лесно с първите М57ци в Е39 (2.9), тъй като са с кръглата букса.
Освен това се продават готови китове във Великобритания:
http://www.rallyraid.co.uk/shop/proddet ... od=EL_1059
Но цената никак не е приятна.
Но пък ако наистина е plug and play както го описват цялата конверсия може да стъпи под 3к, което не е чак толкова много имайки предвид колко главоболия ще се спестят.
Аз което мога да добавя над ценното инфо по-горе е, че откъм електроника става по-лесно с първите М57ци в Е39 (2.9), тъй като са с кръглата букса.
Освен това се продават готови китове във Великобритания:
http://www.rallyraid.co.uk/shop/proddet ... od=EL_1059
Но цената никак не е приятна.
Но пък ако наистина е plug and play както го описват цялата конверсия може да стъпи под 3к, което не е чак толкова много имайки предвид колко главоболия ще се спестят.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
За 3000лв можеш да вземеш една горе-долу прилична кола, прехвърляш каквото е нужно и другото го продаваш. Реално може и да си на печалба от цялата работа
Колегата арес ми каза, че за предпочитане е донор с ръчна кутия, но и с автомат става. Ако е автоматик от тдс-а се прехвърля маховик, стартер и трябва да се препрограмира евс-а да не търси автоматична кутия. Сега го умувам как да стане без тъпия евс ма май няма да ме огрее
Колегата арес ми каза, че за предпочитане е донор с ръчна кутия, но и с автомат става. Ако е автоматик от тдс-а се прехвърля маховик, стартер и трябва да се препрограмира евс-а да не търси автоматична кутия. Сега го умувам как да стане без тъпия евс ма май няма да ме огрее
ATR-42/72
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Голямата неизвестна за мен е връзката между електрониката на купето и електрониката на мотора. За това и въпросното окабеляване от предния пост. Дори да се вземе таблото от Е39 CAN BUS-a пак ще иска "да говори" с куп неща дето ги няма.
Друго което забелязвам от снимки на проекти в нета е, че М57 идва малко по-напред в коша и ползват друг дифузьор за перката, а вероятно и някаква слим перка.
Друго което забелязвам от снимки на проекти в нета е, че М57 идва малко по-напред в коша и ползват друг дифузьор за перката, а вероятно и някаква слим перка.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Бе влиза си тамън даже идва на радиатора и дифузьора на тдса. То не знам какво толкова има да си говори с тия боклуци по колата. Датчика на оборотомера трябва да го навържеш от е34ката, за да не сменяш таблото. За кутията е ясно с евса, другото е да пуска ток към помпите. Има начин всичко да се направи. Както виждаме е правено и то не малко пъти. Въпроса е как и какво, че всеки си трае
ATR-42/72
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Е точно де, ясно е че има начин за кабеляците просто не е "публично известен".
Този който аз гледах ползваше разширителния съд от Е34 и за това мотора беше по-напред. Което пък помага за другия проблем с изпускателната система и мястото там.
Т.е. има различни варианти за лапи.
Този който аз гледах ползваше разширителния съд от Е34 и за това мотора беше по-напред. Което пък помага за другия проблем с изпускателната система и мястото там.
Т.е. има различни варианти за лапи.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Имам колега, който имаше 530д автоматик Е39 и кутията му замина. Мотора с всичкия багаж замина в джипа му, но в понеделник ще го питам как и какво е връзвал, понеже знам че успешно го подкара. Едва ли М57 в нисан патрол се слага по-лесно отколкото в Е34
ATR-42/72
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
най лесно става с М57 от е39 и най добре от Е38 (заради картера). при N мотора 218 е по сложно малко, но пак не е кой знае какво. Ако пък има и пригодено табло ИКЕ в Е34 вече 218 ката заспива, защото все пак е слагана в Е53 и там таблото е като на е39
218 е много добър избор и си е друго защото минава 500 нютона, но ... все пак си два голям товар за кардан, полуоски, спирачки не знам от какво, но и от м5 е34 фейс което е с 345/32мм но нямат намиране . трябва нещо кастъм
някой знае ли какво е разпредлението на % на спирачното усилие за Е34?
връзката на мотора и купето не е нищо сложно. трябва някой кабел да се добави .. но са приятни неща за изработка
218 е много добър избор и си е друго защото минава 500 нютона, но ... все пак си два голям товар за кардан, полуоски, спирачки не знам от какво, но и от м5 е34 фейс което е с 345/32мм но нямат намиране . трябва нещо кастъм
някой знае ли какво е разпредлението на % на спирачното усилие за Е34?
връзката на мотора и купето не е нищо сложно. трябва някой кабел да се добави .. но са приятни неща за изработка
Последна промяна ares2 на 18 Дек 2020, 16:35, променена общо 3 пъти
- anatoll_
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Здравей, мисля че спирачките бяха 70/30 предни/задни (или 69/31) нещо от сорта. Дори мисля, че го имаше описано в Книгата.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани