Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:разви ли гадниа болт на пло4ката,имам приател завод тои ще направи клу4а да ти го пратя 4е на мене не ми трябва.като видя болта каза 4е ште стане.ако трябва да го правим
Благодаря ти.Идеята ми беше да го отвъртя без да го повреждам,но като видях ,че не става с добро, му набих един извит ключ звезда №7 и го отвъртях без проблем. Днес почвам с регулировките.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:ли4но мое мнение...4ипа пуска пове4е гориво от зададените стоиности(в пове4ето слу4аи),малко надува турбината но в определени режими,променя стоиноста на 02 сондата(при нали4ието на такава).лубопитно ми е ние като си играем с пло4ките дали ефекта не е саштия ?скоро отивам на дино да си го обясня.ако имате мненение пишете
Днес пипнах малко регулировката на ГНП-преместих главата и в посока към купето.Колата направо полудя-тръгва почти с подскачане и ускорява страшно добре.Забелязах ,че преди турбото почваше да вие при 1500 оборота,сега го прави при 1100-турбодупката почна да намалява.Какво става с разхода ще пиша след известно време.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ето това представлява.Ще я видиш под смукателният колектор.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Няма номер-
като гледаш помпата отгоре има нещо като капачка с 4 винта-там не се пипа.По-надолу има още един блок ,който се държи от 3 винта с еврейски звезди(вътрешни) и отпред от ляво(ако си застанал до лявата гума) има един винт с никаква глава
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:ivan. написа:ли4но мое мнение...4ипа пуска пове4е гориво от зададените стоиности(в пове4ето слу4аи),малко надува турбината но в определени режими,променя стоиноста на 02 сондата(при нали4ието на такава).лубопитно ми е ние като си играем с пло4ките дали ефекта не е саштия ?скоро отивам на дино да си го обясня.ако имате мненение пишете
Днес пипнах малко регулировката на ГНП-преместих главата и в посока към купето.Колата направо полудя-тръгва почти с подскачане и ускорява страшно добре.Забелязах ,че преди турбото почваше да вие при 1500 оборота,сега го прави при 1100-турбодупката почна да намалява.Какво става с разхода ще пиша след известно време.
наистина при леко мръдване на плочката към купето разликата е огромна във вървенето все едно е с 3 чипа
ама не е за всеки тва малко е пипкава работа
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:ivan. написа:ли4но мое мнение...4ипа пуска пове4е гориво от зададените стоиности(в пове4ето слу4аи),малко надува турбината но в определени режими,променя стоиноста на 02 сондата(при нали4ието на такава).лубопитно ми е ние като си играем с пло4ките дали ефекта не е саштия ?скоро отивам на дино да си го обясня.ако имате мненение пишете
Днес пипнах малко регулировката на ГНП-преместих главата и в посока към купето.Колата направо полудя-тръгва почти с подскачане и ускорява страшно добре.Забелязах ,че преди турбото почваше да вие при 1500 оборота,сега го прави при 1100-турбодупката почна да намалява.Какво става с разхода ще пиша след известно време.
Е как от 1500 аз мойто го слушам от 2200 някаде А ти колекторите сваляш ли ги да ги прайш тия центровки.И от тия болтове ли се мести главата на помпата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега, нищо не се сваля.По принцип това е един от винтовете,но не знам защо не го виждам на чертежа,винта с гадната глава,който е пред този ,който си маркирал.Ще ги познаеш лесно-три от винтовете са с еврейска звезда Т30,четвъртият обясних как успях да го отвъртя-набиваш повече от половината в главата му извита звезда 7.Като освободиш малко болтовете,може да се движи цялата глава,която държат-те просто я притискат към тялото на помпата.Важно е да не ги отвъртиш много,за да можеш да местиш главата на помпата с малка стъпка, с леко почукване по нея ,в едната или другата посока.И задължително маркирай,за да можеш да се върнеш в изходна позиция ,ако не ти харесва нещо.
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Е том е бая трудно за бъркане май.Значи тя се движи напред и назад и по посока към двигателя и към калника като развъртя тия винчета така ли
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Е том е бая трудно за бъркане май.Значи тя се движи напред и назад и по посока към двигателя и към калника като развъртя тия винчета така ли
Само изглежда трудно,докато не си опитал.
Посоката ти е грешна -за движението на главата ,вече бях писал-напред към фаровете и назад към волана.Винтовете ,които се отвъртат,минават не през кръгъл отвор на главата,а през елипсовиден,като елипсата е насочена в указаната по-горе посока,за да не можеш да я объркаш.
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Аха сетих се значи за да пощуреее трябва да я мръдна към волана а не към фаровете
Точно така.Към фаровете умира
Как отвих винтовете?
Като застанеш при левият калник,предният и задният десни Torx винтове на помпата се отвиват директно с право рамо и накрайник Т30.За да се отвие задният ляв(на чертежа ти),трябва или чупещо се рамо или махни фланеца на ARG клапана ,за да можеш да работиш с право рамо с накрайник Т30.Гадният винт от пред в ляво-трябват двама души ,като единият държи крива звезда №7 и яка отверка.Рамото на ключа сочи към левият фар,единият слага ключа и отверката така ,че да обхване окръжноста на ключа ,а другият удря с чука по дръжката на отверката.Важно е ключа да влиза по оста на винта и да не се криви.След това отверката се завърта на 90 градуса и отново с чука.Важно е ключа да влезе повече от половината в главата ,защото иначе може да превърти.Има и "мек" вариант-отиваш някъде където имат камъка за винта и ги молиш да ти го развият.
по
Мисля утре да се пробвам, но ако нещо закъсам мога ли да разчитам на теб?
А, тоя камък за винта дали се продава някъде?
А, тоя камък за винта дали се продава някъде?
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
не забравяите че първо трябва да бележите точно как е било да свалите плочката да отчупите капсоловката иначе няма как да я мръднета и пак да я сложите и тогава чак да я мърдате на кадето си искате
аз първия път кат я мърдах и и я мръднах с половин сант някаде и паля и 5000об/мин и отзаде димна завеса
не моаа да смогна да я изгася 6тяха да и хвръкнат буталата
аз първия път кат я мърдах и и я мръднах с половин сант някаде и паля и 5000об/мин и отзаде димна завеса
не моаа да смогна да я изгася 6тяха да и хвръкнат буталата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани