Теч от радиатова

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Теч от радиатова

Мнение от Phil » 11 Юни 2009, 18:44

От вчера забелязах че има теч на антифриз от радиатора или по-скоро от връзката между радиатора и казанчето...не се губи много течност за сега, но се чудя дали ще се влоши, щото утре трябва да мина към 200 км извънградско....Мислите ли че ще издържи и дали може да се смени само казанчето ако тече от него :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Мнение от P1tbuL » 11 Юни 2009, 19:13

на тия жеги ако не издържи не знам какво ще правиш... охладителната система при е36 си има болежки често ... по добре си смени частта по бързо за да няма после теми ''стрелката отиде в червеното и колата угасна- какво да правя'' 8)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Юни 2009, 19:17

Нов радятор, за да не се занимаваш по 5 пъти с едно и също ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Мнение от Phil » 11 Юни 2009, 19:28

Не бе колеги, на мен това ми е ясно и ще го сменя, въпроса е че трябва да мина 200-230км утре... и в събота влиза в бокса ;) Въпроса е дали ще изкара толкова...То не е някакъв як теч, просто си капе...и това го прави само като е загряла...което ме навежда на мисълта че е дефект по пластмасовия казан :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Теч от радиатова

Мнение от Игнатов » 11 Юни 2009, 19:31

Phil написа:От вчера забелязах че има теч на антифриз от радиатора или по-скоро от връзката между радиатора и казанчето...не се губи много течност за сега, но се чудя дали ще се влоши, щото утре трябва да мина към 200 км извънградско....Мислите ли че ще издържи и дали може да се смени само казанчето ако тече от него :help:


колега, огледай го пак, обикновено като тече оттам тече докато загрее мотора (или по точно до десетина минути след това)....... а ремонта - нов радиатор ти трябва, другото са нерви и пари на вятъра!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Мнение от Phil » 11 Юни 2009, 19:32

Tочно обратното е - тече като загрее :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 11 Юни 2009, 19:33

vld написа:Нов радятор, за да не се занимаваш по 5 пъти с едно и също ;)


:yes: Колега , много сериозно се вслушай в съвета на колегата "vld" .... !!!
Ще ти кажа защо ....
Точно преди близо 2 месеца ми протече радиатора точно от там - на връзката м/у радиатора и преливника (казанчето) и въпреки , че изчетох доста теми във форума точно по тоя въпрос и въпреки , че във всички тях като заключение всички колеги , които са имали подобен проблем , съветваха в крайна сметка да се смени радиатора , аз реших , че ще преборя "злите духове" и ще успея да го оправя ....
Та поръчах си аз оригинален О-пръстен от ДаруКар (по схема , оригинално на преливника има само един О-пръстен , въпреки че има гнезда за два ) Понеже видях , че има гнезда за два О-пръстена , реших да си купя освен оригиналния и още едни - неоригинален с малко по малко сечение и по малък диаметър (понеже второто гнездо за о-пръстен е по тесничко , не е като гнездото за оригиналния о-пръстен и съответно ако се опиташ да сложиш и там втори оригинален пръстен просто няма да се побере и няма да може нормално да влезе преливника , а и което е по лошото може да го пукнеш при натискането ако пръстена не е легнал нормално в гнездото ). Такаааа ..... сложих си аз двата О-пръстена - оригиналния на долното гнездо , а не оригиналния на горното гнездо след това натиках преливника в мястото му и "самодоволно " си рекох - "е , го на готово " , да ....ама не ... след като монтирах , налях антифриз , обезвъздуших и седнах да покарам колата (понатиснах я разбира се за да се позавърти яко антифриза и да създаде налягане в системата ) и като погледнах там дето преди течеше , сега нямаше теч но беше леко влажно и дори след като го изтривах след около минута пак се навлажняваше .... не е теч като преди но пак си пуска. Та това което се опитвам да ти кажа със банално дългия си пост е същото ,което колегата "vld " ти е казал с едно изречение. Не се занимавай с глупости а си купи нов радиатор ! :idea:
Последна промяна metodi80 на 11 Юни 2009, 19:37, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Мнение от Phil » 11 Юни 2009, 19:36

хехехехе имам чувството, че не четете...ЩЕ СМЕНЯ РАДИАТОРА В СЪБОТА ИЛИ НЕДЕЛЯ...въпроса ми беше дали ще изкарам 200км с тоя :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 11 Юни 2009, 19:38

Phil написа:хехехехе имам чувството, че не четете...ЩЕ СМЕНЯ РАДИАТОРА В СЪБОТА ИЛИ НЕДЕЛЯ...въпроса ми беше дали ще изкарам 200км с тоя :help:


А дали ще изкара 200- 300 км никой не може да ти каже ... (ако теча не е голям принципно би трябвало да изкара , ама си е риск... ). Ти като го гледаш не можеш ли да прецениш дали ще изкара ,то си личи ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Мнение от Phil » 11 Юни 2009, 19:39

Еми то си капе...бавно и упорито, но се чудя дали няма да се влоши...иначе аз ще спра да долея...то това е ясно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 11 Юни 2009, 19:43

Phil написа:хехехехе имам чувството, че не четете...ЩЕ СМЕНЯ РАДИАТОРА В СЪБОТА ИЛИ НЕДЕЛЯ...въпроса ми беше дали ще изкарам 200км с тоя :help:


след като стрелката стигне до средата покарай я още около десетина минути (за да може казанчето и уплътненията му да се раздуят от горещия антифриз) ........... ако спре да капе нямаш грижи, иначе ще трябва да чакаш новия радиатор!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 11 Юни 2009, 19:47

Ами то може и 1000км да изминеш, но ще трябва почти непрекъснато да следиш температурата. :confused:
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Мнение от Phil » 11 Юни 2009, 19:49

Аз ще я следя...мръдне ли и милиметър от 12 часа и спирам да доливам :) Дано не ми се налага де...че не ми се спи на Тракия :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

еоитщ

Мнение от Makarov 2 » 11 Юни 2009, 19:58

Нов радиатор най-добре,ще си спестиш доста ядове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36, 320i

Мнение от NKolev » 12 Юни 2009, 6:52

Ще изкараш споко. Просто си следи температурата и си носи вода за доливане в багажника. Като се върнеш, в бокса и новичък, както те съветват колегите.

П.С. И аз минах през този филм и накрая завърших с нов радиатор :).

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook