Студен старт = проблеми. м52б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от Haddess » 10 Окт 2015, 21:27

Аз съм с м52б20 с две сонди на изпускателните колектори. Инсталация с асц
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E36

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E36
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 10 Окт 2015, 22:18

Колеги дали има някъде описани всички букси и кабели къде трябва да се вържат? Защото обмислям варианта след буксите да режа кабелите на старата инсталация за да гледам какви цветове влизат и така да закачам новата. Дано да сте ме разбрали правилно.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от steeN » 11 Окт 2015, 1:10

Има, ама зависи от годината на колата... ориентировъчно кажи модел, година и ще ти метна PDF с абсолютно цялата електрическа схема.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 11 Окт 2015, 11:32

steeN написа:Има, ама зависи от годината на колата... ориентировъчно кажи модел, година и ще ти метна PDF с абсолютно цялата електрическа схема.


Купето ми е e36 coupe 320i 1995г.
Двигателят е от 528 1997г.
Инсталацията е от е36 комби 320i 1997г.

Благодаря предварително!
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от steeN » 11 Окт 2015, 13:35

хм, изключих, че имам американските в същност. за европейските намерих само това - https://web.archive.org/web/20120417050 ... schalt.pdf

иначе ето за Е36 95 и 97... ама са за американския вариант -

http://www.bmwtechinfo.com/etm/data/e36/e36_95.pdf
http://www.bmwtechinfo.com/etm/data/e36/e36_97.pdf
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 11 Окт 2015, 22:25

steeN написа:хм, изключих, че имам американските в същност. за европейските намерих само това - https://web.archive.org/web/20120417050 ... schalt.pdf

иначе ето за Е36 95 и 97... ама са за американския вариант -

http://www.bmwtechinfo.com/etm/data/e36/e36_95.pdf
http://www.bmwtechinfo.com/etm/data/e36/e36_97.pdf


Или аз съм малоумен и не мога да разбера нищо от тези линкове или нз. Има дадена нарисувана инсталацията за м52, ама никаде не пише еди коя си букса е за стартера примерно... Ще чакам времето да се смили над мен и да спре да вали и започвам пък да видим до къде ще я окъсам.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 13 Окт 2015, 18:26

Колеги, някой може ли да ми каже:
1. Кабелите на буксите за датчика на колектора и бензиновите пари с какви цветове са? И двете стигат и не знам кой от къде беше. (Буксите който не мога да свържа са: eдната букса е тази която върви заедно с буксата на дебитомера. Втората е някъква много дълга стигаща из целия кош с цветове синьо с жълто и зелено с бяло. И трета която е само с един кафяв кабел а другият пин е свободен.)
2. Също така ме интересуват куплунзите до бушониерата, гледам, че са два на снимки в нета. При мен и със старата и с новата инсталация си е само един. Защо го нямам и каква инсталация върви там?
3. Имам един сноп с кабели с 2 релета идващи от еку-то стигащи до бушониерата и не знам къде седят. Зелени са и пише на тях 515 сименс. В бушониерата свободни места за тях не видях да има.
4. Също на старата инсталация имаше 5 бушона. Сега с тази от е36 би трябвало бушоните да си ги има при бушоните в кутията нали?
00004.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 13 Окт 2015, 22:49

Колеги, след дълга борба с чичо гугъл стигнахме до линк в кийто някой е правил точно тази гимнастика. Щеше да е хубаво снимката в темата да я има в добро качество, но и така помогна. Ако някой се сблъска с тази операция да гледа тук. Колегите всичко са написали и ще е хубаво да имаме такава тема преведена и прибавена в полезните теми.http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2035037-Diagram-for-engine-wiring-harness
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от steeN » 14 Окт 2015, 0:50

тез неща ги има в пдф-те :) ама явно не си чел схеми преди. малко е объркващо ама трябва някой да ти обясни какво да гледаш.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 14 Окт 2015, 2:35

steeN написа:тез неща ги има в пдф-те :) ама явно не си чел схеми преди. малко е объркващо ама трябва някой да ти обясни какво да гледаш.


Преглеждахме ги по 2 пъти тук с един колега и нищо не вдянахме. :d Затова и търсихме в гооглето. Благодаря все пак!
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 14 Окт 2015, 17:29

Колеги стигнах до крайната точка, а именно връзване на бензиновата и газовата рейка. Някой ще сподели ли кой цилиндър се води първи? На газовата рейка номерацийте на кабелите започващи от към бъбреците назад са 3-2-1-6-5-4 Така ли трябва да ги свържа или последователно 1-2-3-4-5-6? Извинявам се за тъпите вапроси, но тепърва се уча. :D
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от steeN » 14 Окт 2015, 18:06

цилиндите винаги се броят от предницата назад. до шофьора е но. 6. сега на твоята схема как е, нямам идея.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 14 Окт 2015, 18:40

steeN написа:цилиндите винаги се броят от предницата назад. до шофьора е но. 6. сега на твоята схема как е, нямам идея.


Какъв е редът на запалване? Аз от там вече ще си ги навържа...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от steeN » 14 Окт 2015, 18:54

бе на по-старите кошници го пишеше на капака на клапаните май, щото иначе няма как да си наредиш делкото :mhihi:... ся вече не знам :) дължината на кабелите не е ли рязлична?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 16 Окт 2015, 19:20

След като запаля колата записва 2 грешки:
52. ЕГР клапан
68. резервоарен вентилационен клапан - електрическа повреда

Тези 2 грешки си се появяват постоянно. А на студен мотор когато почне да тресе и да гърми в колектора и да гасне записва и тези:

202 намаляване на гориво банка 1, надхвърлен позволен диапазон
203 ламбда датчик контролен лимит, банка 2

Ето малко инфо на останалите работи:
1. сигнал за обороти: 734об/мин.
2. регулиране момента на впръскване: 13 градуса
3. Датчик положение на разпределителния вал: -4 градуса
4. Инжекционен клапан 1 1,36 милисекунди:
5.Температура на входящия въздух: 48 градуса.
6. температура на охлаждащия агрегат: 77 градуса.
7. сигнал за скорост: 0км
8. въздушен дебитомер или сензор за входящ въздух: 911 kg/h
9. кумулативна смес адаптация банка 1: 0.40 милисекунди
10. мултипликативна адаптация на смес банка 1: -0,85 %
11. кумулативна смес адаптация банка 2 (не z3 и 323i US): 0.40 милисекунди
12. мултипликативна адаптация на смес банка 2 (не z3 и 323i US): -0,85%
13. ламбда сензор 1: 4.87V
14. ламбда сензор 2 :4.87V
15. кислороден датчик нагревател 1: 25%
16. кислороден датчик рагревател 2: 25%
17. кислороден датчик рагревател 3: 0%
18. кислороден датчик рагревател 4 - 0%

Сменил съм лолите на свещите и съм прегледал свещите всичките са перфектни. Изолирал съм по дадената тема клапанa маслени пари. Тези грешки ги дава с новата инсталация която опънах на колата. Колата студена пука в колектора и филтърната кутия и пали от 10-тия път. Тресе се цялата докато не премине синия сектор и я угася и запаля пак или се тресе и се мъчи да гасне докато загрее до средата. Сега докато е топла на газ през определено време започна и топла да го прави. Натискам газта, тя забива нос пука/гърми гася я запалвам на ново и няма и помен от симптоми. Не знам има ли връзка и трябваше ли да сменя и компа с евс с такъв за 2.8 от е36 понеже компа е от 5-цата с инсталация на мотора от е36. Диагностиката тръгва само ако зададем 5-та серия 328.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook