Проблем с диагностика-Решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- furnata
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Re: Проблем с диагностика
Нищо не целя -просто мисля че има проблем с К линията и тъй като и двата пина са К линия но при различните Е36 ( като година на произв.) е вързана едната или другата а понякога и двете -та ако следиш мисълта ми.....
НЕВОЛЯТА УЧИ........
Re: Проблем с диагностика
колега откачете буксата на компа на абс са която се намира под кората на жабката и проблема ти е решен 70% от сименсите имат проблем с четенето чете се на откачен абс комп
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Re: Проблем с диагностика
Не се получава и с откачен АБС но проблема май идва от имобилайзера и по точно от трансмитера защото пин 20 на буксата който мисля че е К линия е свързан към контролния модул на имобилайзера и тъй като той не се активира нямам и К линия сега чакам да ми пратят трансмитер и когато пристигне ще пробвам пак да видя какво ще стане и се надявам това да е края на драмата
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Re: Проблем с диагностика
Историята продължава колата е с нов комп и с нов имобилайзер (трансмитер,контролен блок,чип в ключа) и изглежда че пак не работи EWS-a всички бушони и кабели са проверени и неиска аз я вземах с някаква пускана маса директно от ключакъм стартера и след въстановяване на заводската инсталация неиска и да запали помагайте колеги че ми се изчерпаха идеите
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Re: Проблем с диагностика
Прпблема е разрешен комфорт модула беше се повредил и от там блокира К линията,а от там не роботи и имобилайзера на всички които помогнаха благодарности
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
- vesellin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Re: Проблем с диагностика-Решен
Здравейте, повдигам темата, защото имам същия проблем. Но сега след като се загледах по схеми, пинове и други подобни забелязах че на моята ODB букса нямам "pin 17" за K-line
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- G-n Kralev
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31.03.2021
- Пол: Мъж
Re: Проблем с диагностика-Решен
Здравейте колеги имам следния проблем колата е Е46 320D 2003 година никоя диягностика до сега не успява да се свърже с нищо друго освен с модула на двигателя
Някакви идей
Благодаря предварително
Някакви идей
Благодаря предварително
- big_smok
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 16.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 Coupe
- Мечтае да кара: BMW e36 turbo
Re: Проблем с диагностика-Решен
Ако си с ОБД кабел, а не през 20 пиновата букса, трябва да обединиш пинове 7 и 8 на кабела.
Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани