Е36 318is project 2019
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес реших да се захвана с някой други дразнещи дреболии.
Шофъорската врата беше първа в списъка. Винаги съм държал вратите ми да се затварят почти без никаква сила и стъклото да не закача никъде.
След известна игра с реглажите за прозореца и един сменен водач, най-после стъклото спря да опира в колонката при отваряне и затваряне. Дотук добре, но за вратата след около един час в проби я оставих в някакво междинно положение - тоест ако я направя да се затваря без никакво усилие чрез изкарване на пантата на колонката доста навън, първо се разваля доста линията на вратата спрямо панела. След това се получава фуга между стъклото и уплътнението и оттам почва да духа вятър или ще влиза вода при миене. Прибрах я леко навътре и този луфт мисля че изчезна или е вече пренебрежимо малък, но пък започна да се затваря с малко повече усилие. Може би е в рамките на нормалното, но на другото ми купе го бях направил още по-лесно и това леко ме дразни. Приемам съвети.
След вратата реших да се захвана с пръскалките. Днес поръчах единия модел от тези, за които ви споменах. Другите са изчерпани за сега, но когато има ще поръчам и от тях, защото съм ги пробвал и дори мисля че повече ми харесват от тези. Едната причина е перфектния захват към капака, без нужда от цигании, които при настоящите беше необходимо. Също така в движение мисля че тези, които са с 4 струи ще са по-устойчиви на вятъра, отколкото тези на мъгла, но ще ги оставя за сега и ще преценя.
Станаха стабилни и не мърдат. За сега обаче не съм намерил добър вариант за подобен тип пръскалки, които да имат подгрев и културен монтаж, а подгрева не е нещо за пренебрегване, особено през зимата на извънградско. Тук също съм отворен на предложения.
Видео - https://youtu.be/S9-8bCA-A1U
Модула. за автоматично включване на фаровете ми имаше нужда от добавяне на диод тип 4007 защото връщаше ток през релето и държеше колата на контакт, дори когато извадиш ключва, докато не изгасиш фаровете от ключа. След добавянето му вече всичко е наред.
И най-после дълго търсените дръжки
Мрежата
Стоманения капак за шпера. Шпера, за които съм го приготвил си е със здрав капак, но просто за мое спокойствие искам да знам, че е със стоманен и няма да мръдне дори и на м54б30 ако го сложа. До сега лично не съм чупил оригинален капак, но съм виждал не един счупени, за това искам да го кача един път и повече да не го пипам. Тук размишлявам все още дали да не го кача с 3.91 число, но може би ще оставя оригиналното 3.45 като добре балансирано за градско-извънградско.
Шофъорската врата беше първа в списъка. Винаги съм държал вратите ми да се затварят почти без никаква сила и стъклото да не закача никъде.
След известна игра с реглажите за прозореца и един сменен водач, най-после стъклото спря да опира в колонката при отваряне и затваряне. Дотук добре, но за вратата след около един час в проби я оставих в някакво междинно положение - тоест ако я направя да се затваря без никакво усилие чрез изкарване на пантата на колонката доста навън, първо се разваля доста линията на вратата спрямо панела. След това се получава фуга между стъклото и уплътнението и оттам почва да духа вятър или ще влиза вода при миене. Прибрах я леко навътре и този луфт мисля че изчезна или е вече пренебрежимо малък, но пък започна да се затваря с малко повече усилие. Може би е в рамките на нормалното, но на другото ми купе го бях направил още по-лесно и това леко ме дразни. Приемам съвети.
След вратата реших да се захвана с пръскалките. Днес поръчах единия модел от тези, за които ви споменах. Другите са изчерпани за сега, но когато има ще поръчам и от тях, защото съм ги пробвал и дори мисля че повече ми харесват от тези. Едната причина е перфектния захват към капака, без нужда от цигании, които при настоящите беше необходимо. Също така в движение мисля че тези, които са с 4 струи ще са по-устойчиви на вятъра, отколкото тези на мъгла, но ще ги оставя за сега и ще преценя.
Станаха стабилни и не мърдат. За сега обаче не съм намерил добър вариант за подобен тип пръскалки, които да имат подгрев и културен монтаж, а подгрева не е нещо за пренебрегване, особено през зимата на извънградско. Тук също съм отворен на предложения.
Видео - https://youtu.be/S9-8bCA-A1U
Модула. за автоматично включване на фаровете ми имаше нужда от добавяне на диод тип 4007 защото връщаше ток през релето и държеше колата на контакт, дори когато извадиш ключва, докато не изгасиш фаровете от ключа. След добавянето му вече всичко е наред.
И най-после дълго търсените дръжки
Мрежата
Стоманения капак за шпера. Шпера, за които съм го приготвил си е със здрав капак, но просто за мое спокойствие искам да знам, че е със стоманен и няма да мръдне дори и на м54б30 ако го сложа. До сега лично не съм чупил оригинален капак, но съм виждал не един счупени, за това искам да го кача един път и повече да не го пипам. Тук размишлявам все още дали да не го кача с 3.91 число, но може би ще оставя оригиналното 3.45 като добре балансирано за градско-извънградско.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Пристигна една интересна пратка от фарнел. Клещите за кримпване на пинове, букси и пинове.
- Todorovv
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i
- Мечтае да кара: M5
Re: Е36 318is project 2019
Браво, доста желание и време са неубходими за всичките тези дреболии.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Още една дългоочаквана придобивка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Е36 318is project 2019
Ще следя темата с истински интерес, ще стане изключителна кола сигурен съм!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Nukem написа:Ще следя темата с истински интерес, ще стане изключителна кола сигурен съм!
Не една идея съм взел от твоята, далеч преди да знам, че ще имам и аз IS
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Е36 318is project 2019
Абонирам се, успех с количката
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес оправих абс/асц - то. Проблема беше в модула. След презапояване на спойките отново работи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
И моя си го оправих така Най-вече спойките при буксата Вече над година и половинаи - никакви проблеми.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Обмислям как да си направя асц копче, което да изключва автоматично асц-то.
С кондензатор може да се забави подаването на автоматичен сигнал, но как да го направя като импулст, а не постоянно свързан.
С кондензатор може да се забави подаването на автоматичен сигнал, но как да го направя като импулст, а не постоянно свързан.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е36 318is project 2019
Аз от АСЦ-то ползи не видях, през малкото време в което го използвах. Тамън дадеш газ на м43-то и оня в средата на кръстовището решил да ми връща газта, аре у кофата и АСЦ-то и мотора.
Не видях плюсове и на сняг.
Иначе, рядко интересна тема във форума през последните години
Не видях плюсове и на сняг.
Иначе, рядко интересна тема във форума през последните години
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес реализирах още една дългогодишна моя мечта. Четрилъчев м волан. Още не съм карал с него, но не мисля че е по-удобен от мтех 2. Повече ми харесваше може би идеята да го имам, отколкото в действителност е удобен. Ще покарам и ще видим.
По-скоро исках да оправя модула заради абс-а. Според мен доста помага, когато искаш да завиеш в някаква посока на спирачки. Карал съм и без и не ми харесва. За АСЦ-то конкретно в 95% от случейте не ми е необходимо, но когато е доста заледено е полезно. За това и ще го направя да се изключва автоматично след запалване, а при натискане да може да се включва в тези 5% случей, когато аз реша. Не че IS-а има сила да е на врати, където си поискаш, но ми връща онова чувство, когато карах първата ми IS-ка без асц фабрично.
Lenco написа:Аз от АСЦ-то ползи не видях, през малкото време в което го използвах. Тамън дадеш газ на м43-то и оня в средата на кръстовището решил да ми връща газта, аре у кофата и АСЦ-то и мотора.
Не видях плюсове и на сняг.
Иначе, рядко интересна тема във форума през последните години
По-скоро исках да оправя модула заради абс-а. Според мен доста помага, когато искаш да завиеш в някаква посока на спирачки. Карал съм и без и не ми харесва. За АСЦ-то конкретно в 95% от случейте не ми е необходимо, но когато е доста заледено е полезно. За това и ще го направя да се изключва автоматично след запалване, а при натискане да може да се включва в тези 5% случей, когато аз реша. Не че IS-а има сила да е на врати, където си поискаш, но ми връща онова чувство, когато карах първата ми IS-ка без асц фабрично.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес реших също че е крайно време да чуя някакъв звук от това радио и го свалих за да проверя кода. Останах приятно изненадат при откриването на AUX кабел изкаран от самото радио, който работи. Не знам обаче дали защото колата седи в гараж вмомента, но не успя да хване нито една радио станция.
Дисплея си губи пикселите и ще се разровя за варианти за ремонт, защото си е оригиналното радио от колата и мисля да го запазя за сега.
Дисплея си губи пикселите и ще се разровя за варианти за ремонт, защото си е оригиналното радио от колата и мисля да го запазя за сега.
Re: Е36 318is project 2019
Да се абонирам за темата като драсна 1-2 неща който може да са полезни .
1. относно затварянето на вратата , при мен също се затваряше сравнително трудно като реглажа на наклона на стъклото не помогна изобщо.
Измислих начин за ремонтиране на уплътнението и докато се занимавах с него установих че в областа оградена с червено
в самото уплътнение е напъхана някаква да кажем гумена подложка . Та точно тази подложка пречи на вратата да се затваря с лекота. Проверява се с пипане дали я има или не . Ако някой иска може да покажа снимки на "рециклираното " уплътнение.
2.Ако касетофона е BMW Business RDS (Philips PH7850)аз лично стигнах до 2 решения
-Разглобяваш предния панел като стигнеш до дисплея "масажираш" лентовия кабел там където е залепен за платката и за дисплея.Подлагаш по 1 лента от лист хартия, след което пак сглобяваш при мен имаше ефект .
-Другия е това https://www.ebay.co.uk/itm/New-RIBBON-C ... 1903602720 въпреки че лентовия кабел от снимката от сайта и моя от касетофон изглеждат различни..
1. относно затварянето на вратата , при мен също се затваряше сравнително трудно като реглажа на наклона на стъклото не помогна изобщо.
Измислих начин за ремонтиране на уплътнението и докато се занимавах с него установих че в областа оградена с червено
в самото уплътнение е напъхана някаква да кажем гумена подложка . Та точно тази подложка пречи на вратата да се затваря с лекота. Проверява се с пипане дали я има или не . Ако някой иска може да покажа снимки на "рециклираното " уплътнение.
2.Ако касетофона е BMW Business RDS (Philips PH7850)аз лично стигнах до 2 решения
-Разглобяваш предния панел като стигнеш до дисплея "масажираш" лентовия кабел там където е залепен за платката и за дисплея.Подлагаш по 1 лента от лист хартия, след което пак сглобяваш при мен имаше ефект .
-Другия е това https://www.ebay.co.uk/itm/New-RIBBON-C ... 1903602720 въпреки че лентовия кабел от снимката от сайта и моя от касетофон изглеждат различни..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани