Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Олекотяване на маховик
Dpy написа:Естествено че се продават, въпросът е че са доста скъпи и не са по възможностите на всеки. А да сложиш от м20 излиза доста по-евтино и с почти същият ефект.
Общо взето струва колкото един матор б28
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик
ZLATIST написа:Аз за това по-горе попитах дали се произвеждат(съответно продават)такива олекотени маховици Ако е така то те наистина биха имали някакъв ефект
Даже по 4.5кг. са тия за 20-ските и по 3.5 за 25тици и нагоре
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- zigo
- младши ентусиаст
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: Олекотяване на маховик
ZLATIST написа:Аз за това по-горе попитах дали се произвеждат(съответно продават)такива олекотени маховици Ако е така то те наистина биха имали някакъв ефект
FINDANZA - ама там цените са си големи
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Олекотяване на маховик
FINDANZA - ама там цените са си големи
Колко да са големи, 600$ със съединителя!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ZLATIST
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Олекотяване на маховик
Nukem написа:FINDANZA - ама там цените са си големи
Колко да са големи, 600$ със съединителя!
Тая цена се ядва щом е със съединителя.Иначе си струва човек да се замисли за такъв....аз лично да правя олекотяване при стругар не бих се наел-това е финна работа,а гаранция няма,че ще стане както трябва-мое мнение
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Олекотяване на маховик
Аз моя ще го поръчвам другата седмица, че приятелчето с paypal-a е на море, после ще споделя впечатления, иначе пише че има шипинг до Бг., но не ми отговориха на mail-a колко струва шипинга, иначе маховика+пълен комплект съединител за под 1000лв съгласете се е добра сделка!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Loopix
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 31.10.2009
- Местоположение: София-Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 Touring
- Мечтае да кара: E46 M3
- Детайли за колата: С ГИ за да му е еффтино
Re: Олекотяване на маховик
Nukem написа:FINDANZA - ама там цените са си големи
Колко да са големи, 600$ със съединителя!
Ама това у щатско
Демек трябва да сложиш един Х пари за транспорт до БГ, митница, ДДС, мито и май станаха към 850$
Следя с интерес темата, понеже и аз точа зъби за един такъв ъпгрейд и точно с FIDANZA, ама се чудя при положение, че нямат китове за M52B20 какъв точно да избера ... А и понеже съм с климатроник, демек двумасов маховик, дали ще има проблеми като направя конверсията?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик
Момчета, вземете си JB racing маховик и съединител ако ще си взимате, далеч по-добре са като цена и далеч по-добре е като килограми. На мнение съм че ако мога веднага бих сложил 4кг.
За олекотяването -> 8.6кг. маховика на м20 мисля че беше точно като 6кг. само че отзад (откъм мотора) е плътен и по-дебел. При това положение може да се олекотява без проблеми, а това че аз не съм олекотявал е в това че при 6.3 може да се свали от към мотора не повече от 500-600гр. което не си заслужава разправията. При отнемане на 8кг до 6 няма проблем, баланса после също няма проблем, но при рязане вече при захващането на притискателя и много грубата работа, на мен никой не ми даде думата си че ще стане... Може и да може по принцип...
За олекотяването -> 8.6кг. маховика на м20 мисля че беше точно като 6кг. само че отзад (откъм мотора) е плътен и по-дебел. При това положение може да се олекотява без проблеми, а това че аз не съм олекотявал е в това че при 6.3 може да се свали от към мотора не повече от 500-600гр. което не си заслужава разправията. При отнемане на 8кг до 6 няма проблем, баланса после също няма проблем, но при рязане вече при захващането на притискателя и много грубата работа, на мен никой не ми даде думата си че ще стане... Може и да може по принцип...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Олекотяване на маховик
JB racing и аз ги гледах че имат 4кг и даже е точно за 318is, обаче ме е страх от вибраций и другите слабости на едномасовия маховик, имам предвид 4кг да не дойде прекалено, компромисно май 6кг е по-добре, пак и SACHS CLUTCH KIT+FIDANZA FLYWHEEL е изпитано от колеги във форума с ис, а не знам някой с JB racing да сподели впечатления!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик
Да де и аз четох че нещо си... такова си... бе лек маховик, не знам какво...
С климатик и моя умрял мотор в ниските ни мени ни нищо. По никакъв начин не можеш да разбереш че е сменян маховика. Не мисля че можеш да имаш проблеми освен да стане рошава гаргата
П.С. Ако някой иска бартер + доплащане за по-лек маховик да свирка
С климатик и моя умрял мотор в ниските ни мени ни нищо. По никакъв начин не можеш да разбереш че е сменян маховика. Не мисля че можеш да имаш проблеми освен да стане рошава гаргата
П.С. Ако някой иска бартер + доплащане за по-лек маховик да свирка
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bebcho__
- младши ентусиаст
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик
bebcho__ написа:върти ми се идея в главата, че съединителя ще свършва по-бързо, понеже вече сме минали на комплект от м20, който мисля, че е 228мм, а на м50/52 доколкото знам е 240мм, а при повече коне както съм аз примерно на м52б28 с тоя диаметър на м20 и чипосан да кажем грубо 200 коня, а оригинално изчислен за 130..... кажете мнения.
и все пак никой друг не отговори за това което питах...
plradev написа:240мм е съедиителя на б28 и на М3 ... б20 и б25 са с 228мм съединители и диаметъра се запазва с М20-ковия комплект... Остава да има някаква разлика в притискателите,на М50/52 да държат до повече нютон метри,но някой по-запознат да се изкаже ...
А конкретно по въпроса с 6,3 килограмовия маховик,аз не бих превъзнесъл чак до небесата тази конверсия
да се изкаже, ма всички си мълчат
- kirilov/325i
- младши ентусиаст
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Рових се в линка за частите на БМВ,но никъде не открих инфо за Кг. На маховиците:(
Някой не не му ли се намира маховик от М42 недемферен или от М50 да сподели колко КГ. е ???
Някой не не му ли се намира маховик от М42 недемферен или от М50 да сподели колко КГ. е ???
.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Изказах се -> -> така е ... 228мм са, само 28 е 240. Нема се притесняваш колега, с 228 няма да имаш проблеми
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
kirilov/325i написа:Рових се в линка за частите на БМВ,но никъде не открих инфо за Кг. На маховиците:(
Някой не не му ли се намира маховик от М42 недемферен или от М50 да сподели колко КГ. е ???
Търсиш в грешният сайт Смени го с bmwfans, в него пише всичко.
Опс, сори за грешният линк
Ето верният.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/320i-M50/LHD/M/1992/june/browse/engine/twin_mass_flywheel/
Последна промяна Делян на 09 Юли 2011, 14:51, променена общо 3 пъти
- bebcho__
- младши ентусиаст
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Boyadjiev написа:Изказах се -> -> така е ... 228мм са, само 28 е 240. Нема се притесняваш колега, с 228 няма да имаш проблеми
дано, защото колата не е ежедневка и се кара малко по-бурно пък не е яко секи 2-3 месеца да сменяш съединители
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани