Настройка газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Настройка газов инжекцион
Прекъсвача през газовия софтуер не може да се направи. Поне не и при такъв газов софтуер, който е зависим от бензиновия компютър. Най-много да може да му се обясни да не вдига над някакви обороти, които са под бензиновия прекъсвач. Но докато газовия софтуер е зависим от бензинката, не може да му се обясни да се развърта на повече обороти от бензиновия прекъсвач.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ясно, а ако някой мапне бензиновия комп така че да има прекъсвач, той ще се получава ли и на газcerberus написа:Прекъсвача през газовия софтуер не може да се направи. Поне не и при такъв газов софтуер, който е зависим от бензиновия компютър. Най-много да може да му се обясни да не вдига над някакви обороти, които са под бензиновия прекъсвач. Но докато газовия софтуер е зависим от бензинката, не може да му се обясни да се развърта на повече обороти от бензиновия прекъсвач.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Да
П.П. Освен ако не му промени идеологията. При M52 не прекъсват бензиновата помпа, а има максимални обороти зададени в бензиновия комп. Ако го направи да прекъсва бензиновата помпа, вместо да държи таргет обороти, тогава на газ ще се развърта доколкото могат да издържат железата на мотора Не знам дали е възможно така да се направи, само умувам какво би последвало
П.П.2 и пак ще е възможно само с независим софтуер, защото бензинката няма нищо като таблици за горивоподаване и запалване след 6500 оборота.
П.П. Освен ако не му промени идеологията. При M52 не прекъсват бензиновата помпа, а има максимални обороти зададени в бензиновия комп. Ако го направи да прекъсва бензиновата помпа, вместо да държи таргет обороти, тогава на газ ще се развърта доколкото могат да издържат железата на мотора Не знам дали е възможно така да се направи, само умувам какво би последвало
П.П.2 и пак ще е възможно само с независим софтуер, защото бензинката няма нищо като таблици за горивоподаване и запалване след 6500 оборота.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Аз по бих искал да го направят от свещите, защото тогава ще се получава гърмящия ефект и огън от ауспуха на бензинcerberus написа:Да
П.П. Освен ако не му промени идеологията. При M52 не прекъсват бензиновата помпа, а има максимални обороти зададени в бензиновия комп. Ако го направи да прекъсва бензиновата помпа, вместо да държи таргет обороти, тогава на газ ще се развърта доколкото могат да издържат железата на мотора Не знам дали е възможно така да се направи, само умувам какво би последвало
П.П.2 и пак ще е възможно само с независим софтуер, защото бензинката няма нищо като таблици за горивоподаване и запалване след 6500 оборота.
Иначе теорията за развъртсне на газ до де държат железата ми допада
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Що не си вземеш един ванкелов двигател, там огън и гръм колкото поискаш. Пък и железата търпят повече развъртане.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Бая м50 и м52 съм виждал да пукат и хвърлят огън, с една хубава генерация ще е чукcerberus написа:Що не си вземеш един ванкелов двигател, там огън и гръм колкото поискаш. Пък и железата търпят повече развъртане.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Това са адаптациите след 60-70км някъде с новите настройки. Прави ми впечатление че разликата в лявата и дясната банка на value add е бая голяма, едното бая бедна другата бая богата. Освен това и дебитомера пак не са му наред стойностите нещо и е с удивителни. Иначе нямаше записани грешки никакви в паметта
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Че то доста стойности не са ти у ред , акумулатор , въздух , тпс ( ако е това де - tp position ) , двг натоварване .... И това на празен ход ? Това прилича на някой цилиндър да не бачка , ама все ще се усеща пък .
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Всички цилиндри си работят двигателя работи без проблеми, има си тяга, за акомулатора явно е нещо моментно иначе зарежда около 13.6, това даже не съм го видял ся. За tp сензора какво не му е наред. Относно въздуха то това до колкото знам от дебитомера, уж работи ама от известно време набива тези грешни стойности. Изчистих го с един спрей за дебитомера ама не се оправяvladobate написа:Че то доста стойности не са ти у ред , акумулатор , въздух , тпс ( ако е това де - tp position ) , двг натоварване .... И това на празен ход ? Това прилича на някой цилиндър да не бачка , ама все ще се усеща пък .
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Добре са стойностите, бре. INPA има грешни лимити за engine load и за въздуха през моторчето за празния ход, специално за М52 двигателите. TPS-a на затворен дросел си е 0,64-0,66, и той е добре. MAF-а трябва да е около 12-13 кг/ч, но мисля че и 10 и нещо не е голяма драма. Акумулатора наистина е малък волатажа, но ако има драма там нещата са ясни - четки, регулатор, акумулатор, каквото се падне
Не проблем и такава разлика, между ляво и дясно. Подозирам, че с времето ще намалее разликата.
Въпроса сега е може ли да се премести точката от 8-мата милисекунда, на 10-тата, на 1,20 коефициент? Ако може, премести я там. В дясно съм ти нарисувал две линии, синя и зелена. Пробвай по коя от двете линии колата върви по-добре във високите натоварвания. Може и в нито една от двете да не е по-добре. Тогава след 10-тата милисекунда си я оставяш равна, както е в момента. И с това трябва да сме приключили настройката си мисля аз.
П.П. Пробваш линиите само ако има точка на 10-тата милисекунда на 1,20 коефициент. Ако не може да се премести тази от 8-мата, ще направим друга точка там, а тази от 8-мата ще я свалим на 1,30 коефициент.
Не проблем и такава разлика, между ляво и дясно. Подозирам, че с времето ще намалее разликата.
Въпроса сега е може ли да се премести точката от 8-мата милисекунда, на 10-тата, на 1,20 коефициент? Ако може, премести я там. В дясно съм ти нарисувал две линии, синя и зелена. Пробвай по коя от двете линии колата върви по-добре във високите натоварвания. Може и в нито една от двете да не е по-добре. Тогава след 10-тата милисекунда си я оставяш равна, както е в момента. И с това трябва да сме приключили настройката си мисля аз.
П.П. Пробваш линиите само ако има точка на 10-тата милисекунда на 1,20 коефициент. Ако не може да се премести тази от 8-мата, ще направим друга точка там, а тази от 8-мата ще я свалим на 1,30 коефициент.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
За местенето мисля че може, а има ли значение коя линия 1во че пробвам или е все таяcerberus написа:Добре са стойностите, бре. INPA има грешни лимити за engine load и за въздуха през моторчето за празния ход, специално за М52 двигателите. TPS-a на затворен дросел си е 0,64-0,66, и той е добре. MAF-а трябва да е около 12-13 кг/ч, но мисля че и 10 и нещо не е голяма драма. Акумулатора наистина е малък волатажа, но ако има драма там нещата са ясни - четки, регулатор, акумулатор, каквото се падне
Не проблем и такава разлика, между ляво и дясно. Подозирам, че с времето ще намалее разликата.
Въпроса сега е може ли да се премести точката от 8-мата милисекунда, на 10-тата, на 1,20 коефициент? Ако може, премести я там. В дясно съм ти нарисувал две линии, синя и зелена. Пробвай по коя от двете линии колата върви по-добре във високите натоварвания. Може и в нито една от двете да не е по-добре. Тогава след 10-тата милисекунда си я оставяш равна, както е в момента. И с това трябва да сме приключили настройката си мисля аз.
П.П. Пробваш линиите само ако има точка на 10-тата милисекунда на 1,20 коефициент. Ако не може да се премести тази от 8-мата, ще направим друга точка там, а тази от 8-мата ще я свалим на 1,30 коефициент.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Аз малко нищо не схващам какво означават тези графики, но ще се види как ще еcerberus написа:Все тая е. Аз залагам че ще върви по-добре със зелената, но ще видим.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
След 10-тата милисекунда адаптации няма. И единствения начин (без специална апаратура) да разберем каква е настройката след нея е да опитаме, малко нагоре, малко надолу. И където върви най-добре, там е настройката.
А след 12-13-тата милисекунда при добра настройка би трябвало изобщо да не стига двигателя, така че след 12-тата какво се случва няма особено значение.
А след 12-13-тата милисекунда при добра настройка би трябвало изобщо да не стига двигателя, така че след 12-тата какво се случва няма особено значение.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ясно, значи утре други ден ще пробвам едното после другото и ще видим. И ще се похваля с резултата
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани