Искам ALPINAAAAAAAAA !!!!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
е как така не са успели да набият 8-к,че трябвало алпините да го направят,къде е бил проблема
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Mecho
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
- Mecho
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
:)
Това е много интересна кола и определено една от най-специалните коли някога
правени от Алпина.Една от най-бързите също защото има 4.6 литров V8 под капака.
V8 в трета серия!!БМВ вече се опитаха да сложат осмак на 3-серия но не успяха.
Но както виждате Алпина успяха.Купето е претърпяло 42 модификации преди осмака
да се побере.Тези промени са направени от завода на БМВ преди да изпратят купето на Алпина.
Двигателя не е монтиран както обикновенно отдолу,Алпина трябвало да го спуснат отгоре
за да направят нещата да паснат.Производството започва Април 1995 и завършва 1998.
Общо 221 коли са направени.Най-рядката от Б8 4,6 е кабриолета обшо 23 са произведени.
Алпина също направили Б8 4,0 със 313 конски сили, но само 5 коли били произведени и
всичките били продадени в Япония.
Двигател/Скоростна кутия
Двигателят е базиран на 4.0 литровия осмак от БМВ 540i.Най-голямата разлика между стандартния
двигател и този на Алпина е кубатурата.Но двигателя на БМВ има цилиндри обработени с алусил
(тука не съм сигурен точно)Така че не може да се разпилят а трябва да се прави нов блок.Затова
БМВ произвежда нови блокове специялно за Алпина.Другите промени включват бутала Мале със
по висока компресия,променен тайминг на клапаните и препрограмиран Мотроник.Нов картер е монтиран
защото осмака е прекалено висок и обикновенния картер не пасва.Новият картер е много плитък по
по-голямата част от дължината си,но има много дълбока част отпред.Двигателят на Алпина има 333
конски сили,7 по-малко от Б10 защото Б8 има различен изпускателен колектор и има въртящ момент
от 470 НМ.Само при 1000 оборота двигателя вече разполага с 350 НМ,това е максималния въртящ момент
на М3 Ево.Б8 е бил обурудван само със 6 степенна механична трансмисия произведена от Гетраг.
Окачване\Спирачки\Джанти
Б8 има същото окачване като Б3 3,2 със газови амортисиори Билщайн отпред и отзад.Единствената разлика
е че Б8 има ASC+T.Спирачките са подсилени със специално направени дискове Лукас отпред със специални
спирачни апарати а отзад са от М3. Всички са вентилирани естествено.Колата се движи на красиви 17 цолови
джанти Алпина със гуми Мишелин.235/40 отпред и 265/35 отзад
Интериор\Екстериор
Интериорните промени включват ръчно шит кожен волан,дървен скоростен лост,луксозно дървeн"Ruster Maser"
интериор,Алпина тапицерия,антрацитна със асиметрични синио\зелени ленти,Рекаро спортни седалки и нови
инструменти,сини със червени стрелки.Екстериорните промени не са много,преден спойлер,джантите и като опция заден
спойлер.
Перформънс
Това е много бърза кола.Алпина дават ускорение 0-100 за 5.6 секунди и максимална скорост над 280 км\ч.
Доускорението е много по-добро от на М3.
За колегата който искаше превод,не много добър но колкото мога
правени от Алпина.Една от най-бързите също защото има 4.6 литров V8 под капака.
V8 в трета серия!!БМВ вече се опитаха да сложат осмак на 3-серия но не успяха.
Но както виждате Алпина успяха.Купето е претърпяло 42 модификации преди осмака
да се побере.Тези промени са направени от завода на БМВ преди да изпратят купето на Алпина.
Двигателя не е монтиран както обикновенно отдолу,Алпина трябвало да го спуснат отгоре
за да направят нещата да паснат.Производството започва Април 1995 и завършва 1998.
Общо 221 коли са направени.Най-рядката от Б8 4,6 е кабриолета обшо 23 са произведени.
Алпина също направили Б8 4,0 със 313 конски сили, но само 5 коли били произведени и
всичките били продадени в Япония.
Двигател/Скоростна кутия
Двигателят е базиран на 4.0 литровия осмак от БМВ 540i.Най-голямата разлика между стандартния
двигател и този на Алпина е кубатурата.Но двигателя на БМВ има цилиндри обработени с алусил
(тука не съм сигурен точно)Така че не може да се разпилят а трябва да се прави нов блок.Затова
БМВ произвежда нови блокове специялно за Алпина.Другите промени включват бутала Мале със
по висока компресия,променен тайминг на клапаните и препрограмиран Мотроник.Нов картер е монтиран
защото осмака е прекалено висок и обикновенния картер не пасва.Новият картер е много плитък по
по-голямата част от дължината си,но има много дълбока част отпред.Двигателят на Алпина има 333
конски сили,7 по-малко от Б10 защото Б8 има различен изпускателен колектор и има въртящ момент
от 470 НМ.Само при 1000 оборота двигателя вече разполага с 350 НМ,това е максималния въртящ момент
на М3 Ево.Б8 е бил обурудван само със 6 степенна механична трансмисия произведена от Гетраг.
Окачване\Спирачки\Джанти
Б8 има същото окачване като Б3 3,2 със газови амортисиори Билщайн отпред и отзад.Единствената разлика
е че Б8 има ASC+T.Спирачките са подсилени със специално направени дискове Лукас отпред със специални
спирачни апарати а отзад са от М3. Всички са вентилирани естествено.Колата се движи на красиви 17 цолови
джанти Алпина със гуми Мишелин.235/40 отпред и 265/35 отзад
Интериор\Екстериор
Интериорните промени включват ръчно шит кожен волан,дървен скоростен лост,луксозно дървeн"Ruster Maser"
интериор,Алпина тапицерия,антрацитна със асиметрични синио\зелени ленти,Рекаро спортни седалки и нови
инструменти,сини със червени стрелки.Екстериорните промени не са много,преден спойлер,джантите и като опция заден
спойлер.
Перформънс
Това е много бърза кола.Алпина дават ускорение 0-100 за 5.6 секунди и максимална скорост над 280 км\ч.
Доускорението е много по-добро от на М3.
За колегата който искаше превод,не много добър но колкото мога
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Alpina имат договорка с BMW M GmbH да не вадят по-мощни аналози на М3. Затова например М52Б32, разработен от Алпина, разполага със същия въртящ момент, като С50Б32, но конските му сили са "едва" 260.
еми явно не съм просветен като вас,и точно затова не ме кефи алпината (не комбито,а тая за 80000)....вие сте си маняци отсякъде...мен си ме кефи мойто е36 и си събирам парици и му слагам гъзарийки да си е уникално и да си ме кефи мен... тая втората аплинка не ми радва душата... УСПЕХ на колегите ,които си я пожелаха..
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Бахти, като погледна алпината и мойто комби и нещо е така ми става, ама с шибания акциз така ше е.
Поне на външен вид да го бех докарал......, само джантите отварят колата супер много!
Ето едно франсе как си е направил дизеляка:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=2394
Поне на външен вид да го бех докарал......, само джантите отварят колата супер много!
Ето едно франсе как си е направил дизеляка:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=2394
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Някой има ли представа от къде мога да си намеря такъв накрайник и къде могат да ми направят такава задна добавка била тя от стъклопласт
Ето тук се вижда по-добре добавката за съжаление с друго досta грозно гърне
Ето тук се вижда по-добре добавката за съжаление с друго досta грозно гърне
- svilgg
- ентусиаст
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
хаха
между другото забележете последния коментар от темата в форума откъдето са взети снимките ...
"забелязали са че ги наблюдаваме"
... между другото пича дет е написал коментара скивайте ква кола има ... http://www.m5board.com/photopost/showphoto.php/photo/21275/ppuser/44 ... и кви други каручки се навъртат наоколо
между другото забележете последния коментар от темата в форума откъдето са взети снимките ...
"забелязали са че ги наблюдаваме"
... между другото пича дет е написал коментара скивайте ква кола има ... http://www.m5board.com/photopost/showphoto.php/photo/21275/ppuser/44 ... и кви други каручки се навъртат наоколо
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
///MapTo написа:^ Това е още "гнезда" за копчета,ако не стигне мястото пред скоростния лост...на М3-тата ако са със смг там е индикатора на коя скорост си и тук-таме има и някое копченце...щото определено са повече от 5
аз пък що си мисля че не са гнезда а колите с телефон имат говорителче там а смг няма само до полвината а цялото барче е запълнено без значение от екстрите и подгрева на смг-то е там.
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани