Блоу офф - Blow Off
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Блоу офф - Blow Off
колеги бихте ли ми казали как и къде се монтира този блоу офф клапан благодаря ви предварително...
bmw e36 318
bmw e36 318
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
на турбото



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...
пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...
пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...
blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...
пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...
Колега значи искаш да кажеш че ще стане не е задължително да има турбо...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...
пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...
Колега значи искаш да кажеш че ще стане не е задължително да има турбо...

- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
JustVeli написа:blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...
пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...
Колега значи искаш да кажеш че ще стане не е задължително да има турбо...
Е как ще стане без да има турбо ве колега

Човека ти е написал за какво служи ...
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
dinkomg написа:blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...
пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани