Блоу офф - Blow Off

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София

Блоу офф - Blow Off

Мнение от JustVeli » 07 Мар 2009, 22:29

колеги бихте ли ми казали как и къде се монтира този блоу офф клапан благодаря ви предварително...
bmw e36 318

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 07 Мар 2009, 23:12

на турбото
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 08 Мар 2009, 0:32

Не се ли монтира след интеркулера , преди всмукателните колектори ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 08 Мар 2009, 0:42

абе тва е газаджийска кихалка, бе кви турбота ви гонат :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 08 Мар 2009, 1:27

blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...

пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...
Има много коли и ....BMW
Изображение


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София

Мнение от JustVeli » 08 Мар 2009, 17:32

blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...

пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...




Колега значи искаш да кажеш че ще стане не е задължително да има турбо... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 08 Мар 2009, 17:42

JustVeli написа:blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...

пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...




Колега значи искаш да кажеш че ще стане не е задължително да има турбо... :)


Е как ще стане без да има турбо ве колега :help:

Човека ти е написал за какво служи ...
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Мнение от JOGI » 08 Мар 2009, 18:05

:kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 08 Мар 2009, 18:15

Да бягаш някъде. Върви прочети първо малко и тогава ела тук да задаваш тези тъпи въпроси :gay:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 08 Мар 2009, 18:39

dinkomg написа:blow-off е голям клапан, който над определено налягане, създадено от турбината или компресора, рязко се отваря и мигновено изпуска това налягане...
това се прави с цел да не "гръмне" мотора примерно при смяна на предавките или при рязко отпускане на педала на газта при високи обороти...

пример:
при високите обороти на предишната предавка, двигателя има нужда от това налягане и може да го "оползотвори", но в момента на натискане на съединителя, нуждата от налягане рязко спада и ако остане, налягането ще повреди мотора, но в същото време, това налягане трябва да "отиде" някъде и тогава се задейства blow-off клапана, като "изпуска" това налягане или в амосферата, при двигатели без дебитомер, или обратно в потока въздух, но между дебитомера и турбината/компресора...
...пуска се след дебитомера, защото този въздух е вече "измерен" и ако го няма в системата, комп-а няма да реагира адекватно...





:yes: :yes: :yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Мар 2009, 19:13

Има уикипедия ,гугъл и тн. ползвай ги преди да питаш ей така за нещо си ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook