Монтаж на CD чейнджър.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от stony1 » 04 Авг 2009, 1:15

Здравейте колеги, колкото и да търсих с търсачката не успях да открия иформацията, която ме интерсува. Проблема ми е следният:
Имам CD чейнджър и оригиналната стойка за монтажа му. Колата е седан и според картинките в realoem, стойката трябва да се монтира от дясната страна в багажника. Всичко е много хубаво, но възниква въпроса, къде се завинтва номер 11 от схемата?
Изображение

моля колегите, които имат такава стойка в багажника да погледнат и да кажат как е монтирана, защото ми се струва, че нещо ми липсва. Ако някой може и снимка да даде ще е супер.
Последна промяна stony1 на 03 Май 2011, 14:47, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 04 Авг 2009, 13:58

Какво става колеги, никой ли няма чейнджър в колата си? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от stony1 » 08 Дек 2009, 20:05

Ето и отговора на моя въпрос:

Изображение
Номер 24 от снимката. Не се намира по моргите. Оригинална планка, доставя се за седмица от Германия и струва около 10 лв. До тук добре, но е необходимо да се захване към купето посредством заварка.

Изглед от багажника:
Изображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от ddinobot » 12 Дек 2010, 20:45

а дали има значение дали е купе или седан ?
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от stony1 » 13 Дек 2010, 0:25

ddinobot написа:а дали има значение дали е купе или седан ?


На купе и седан са еднакви, на компакта е различна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от Kris » 13 Дек 2010, 1:12

stony1 написа:
ddinobot написа:а дали има значение дали е купе или седан ?


На купе и седан са еднакви, на компакта е различна.

На кабрио е още по-различна. :lol:

На комби е като на седан, ама до колкото знам за седан се предлагат два модела.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от ddinobot » 13 Дек 2010, 12:25

А дали колеги само тази пластинка ми трябва за да закрепя стойката на СД чейнджъра към кутепо или и нещо друго?
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от stony1 » 13 Дек 2010, 23:45

ddinobot написа:А дали колеги само тази пластинка ми трябва за да закрепя стойката на СД чейнджъра към кутепо или и нещо друго?


Това е.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от ddinobot » 02 Май 2011, 23:05

А от къде минава кабела откъм централната конзола, към багажника, някой дали знае :dunno:
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от stony1 » 03 Май 2011, 14:59

Два са вариантите:
1. под мокета от дясната страна на купето, излиза зад жабката и в плеара;
2. под задната кора, заедно с кабела на антената (отново под мокета, но от лявата страна) и в плеара;
Всичко зависи от това, колко е дълъг кабела.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от Nukem » 03 Май 2011, 15:06

Аз не знам защо съм се заблуждавал някакви снимки ли съм гледал не знам :dunno: ,все съм си мислил че чеинджъра му е мястото от ляво, принципно найстина ли няма начин да се направи оригиналното закрепване без да се заварява, досега толкова неща съм правил по-колата и екстри съм добавял винаги е било така че лесно да се добавят нещата, аз откакто видя, че моето jvc chamelion има възможност да упрявлява чейнджър съм се заканил да си изнамеря някакъв оригинален за е36 още съм в процес на търсене де, иначе за слагането вече имам идея кой ще измъча :lol: !
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от ares2 » 03 Май 2011, 15:37

и аз съм си мислил че е от лявно.. хм..
може би на е39 беше там
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Монтаж на CD чейнджър.

Мнение от stony1 » 03 Май 2011, 19:36

На Е39 е от ляво, на Е36 компакт също е от ляво и стойката е мако специфична. На Е36 седан и купе е от дясно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook