придърпване след загряване М50Б25
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
придърпване след загряване М50Б25
шибания проблем е следния, паля колата студена сутринта, тръгвам върви супер яко, в смисъл карам си я до 3000 оборота ама си върви нормално. Когато температурата стигне средата на синята зона почва едно придърпване все едно започва да работи на 5 цилиндъра и докато е топла това не се оправя. Ако имате някакви идеи казвайте, ако имате въпроси някакви допълнителни казвайте аз да казвам. 10х
the project is ready....




- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: придърпване след загряване М50Б25
Температурния датчик,даващ инфо на еку-то е твърде вероятно да се е бъгнал,след като студена върви а като загрее препръцква.
Ако не излезне от него,на читава диагностика се хваща,то тогава май регулатора за налягане на бензина е заминал.
Ако не излезне от него,на читава диагностика се хваща,то тогава май регулатора за налягане на бензина е заминал.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: придърпване след загряване М50Б25
а на празен ход как работи,при форсиране какво се случва,а диагностика какво казва....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: придърпване след загряване М50Б25
това и мойта го правеше, оказа се че и това е от тъпата ламбда сонда 

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: придърпване след загряване М50Б25
павката написа:а на празен ход как работи,при форсиране какво се случва,а диагностика какво казва....
пафка ти я знаеш как работи, държи си обороти яко, като и дам газ загряла придърпва, за диагностика не съм и правил че тия пусти финанси ми е****т майката отвсякъде. Скоро ще идвам при Самито да я правим че не мой се кара така,ама първо ще мина на едно комперче да каже и то кво мисли
the project is ready....




- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: придърпване след загряване М50Б25
Не се занимавай с глупости, ами направо откачи буксата на ламбдата и пробвай дали ще има подобрение 

- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: придърпване след загряване М50Б25
стан написа:Не се занимавай с глупости, ами направо откачи буксата на ламбдата и пробвай дали ще има подобрение

the project is ready....




- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: придърпване след загряване М50Б25
не я знам,че прави проблем при загряване!ама не й раздавай гас като е хладна 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: придърпване след загряване М50Б25
аз и студена и топла не я юркам сега, колкото и да ми е трудно това
днес ще откача сондата да я видя как е, че снощи много тъмно ми се стори.
Между другото забелязах, че като я карам леко и давам по малко газ плавно без да я настъпя изведнъж някой път не придърпва, но в повечето време мине ли средата на синята зона все едно изчезват някои цилиндри

днес ще откача сондата да я видя как е, че снощи много тъмно ми се стори.
Между другото забелязах, че като я карам леко и давам по малко газ плавно без да я настъпя изведнъж някой път не придърпва, но в повечето време мине ли средата на синята зона все едно изчезват някои цилиндри
the project is ready....




- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: придърпване след загряване М50Б25
така развитието до което стигнахме
след откачане на ламбдата - нищо, все същия ***
проверка на бензинова помпа - перфектно налягане от 3.2 до 3.5 бара
проверка на дебитомер, смяна с друг работещ - все същия ***
проверка на лули, бобини, кабели и свещи - добре са.
и тая тъпня продължава да става, взехме да се чудим за вануса или инсталацията да не са се бъгнали, ама като събера някой лев за инсталация, че сега голям туч, се взима една за М50В25 без ванус, компа го имаме и вануса ще бъде DELETE-нат! Тогава дано са оправи
Един колега писа че е възможно да е от датчика на коляновия вал, чел съм някои неща за него, но може ли някой да обобщи какво точно прави колата или ако е възможно и има опит какво точно прави М50В25 когато му се преебе този датчик. какво точно ще рече авариен режим на мотора?
след откачане на ламбдата - нищо, все същия ***
проверка на бензинова помпа - перфектно налягане от 3.2 до 3.5 бара
проверка на дебитомер, смяна с друг работещ - все същия ***
проверка на лули, бобини, кабели и свещи - добре са.
и тая тъпня продължава да става, взехме да се чудим за вануса или инсталацията да не са се бъгнали, ама като събера някой лев за инсталация, че сега голям туч, се взима една за М50В25 без ванус, компа го имаме и вануса ще бъде DELETE-нат! Тогава дано са оправи
Един колега писа че е възможно да е от датчика на коляновия вал, чел съм някои неща за него, но може ли някой да обобщи какво точно прави колата или ако е възможно и има опит какво точно прави М50В25 когато му се преебе този датчик. какво точно ще рече авариен режим на мотора?
the project is ready....




- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: придърпване след загряване М50Б25
Когато се прецака датчика на к.вал(по принцип той дефектира много рядко,проблема е в прегаряне изолацията на обслужващите го три проводника).С времето самата изолация се "изпича" и в последствие се напуква,започва едно укъсяване между проводниците и компа минава в авариен режим.
А когато колата мине в този режим,става тромава,гори много и прекъсва особено в ниските обороти,дори пали доста трудно.Просто ЕКУ-то започва да работи по средно-алгоритъмни таблици(запаметени заводско) без да взима "живи" данни от ламда,дебитомер,датчици на колянов вал и т.н.Това е с цел ако нещо избие по време на път,не да ти угасне и да останеш като в небрано лозе на средата на пътя,а да си се прибереш у вас или до най-близкия сервиз за отсраняване на повредата.
Направи една дигностика,въпросния датчкик ако е избил се хваща веднага.
А когато колата мине в този режим,става тромава,гори много и прекъсва особено в ниските обороти,дори пали доста трудно.Просто ЕКУ-то започва да работи по средно-алгоритъмни таблици(запаметени заводско) без да взима "живи" данни от ламда,дебитомер,датчици на колянов вал и т.н.Това е с цел ако нещо избие по време на път,не да ти угасне и да останеш като в небрано лозе на средата на пътя,а да си се прибереш у вас или до най-близкия сервиз за отсраняване на повредата.
Направи една дигностика,въпросния датчкик ако е избил се хваща веднага.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: придърпване след загряване М50Б25
евалата
вече съм на 80 % сигурен че е той.
и една молба: може ли да ми покажете схема къде точно стои този датчик, долу на блока имаше един датчик, който беше с една такава напукана изолация, искам да видя дали е точно той, благодаря

вече съм на 80 % сигурен че е той.
и една молба: може ли да ми покажете схема къде точно стои този датчик, долу на блока имаше един датчик, който беше с една такава напукана изолация, искам да видя дали е точно той, благодаря
the project is ready....




- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: придърпване след загряване М50Б25
Вляво от водната помпа (виското) , на схемата номер 9


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани