Проблем след ревизия на главата M42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Karni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E36 Compact M42
Проблем след ревизия на главата M42
Колеги здравейте,до сега винаги съм следял форума с интерес ,но никога не съм писъл,доиде и това време
Свалях главата на моя компакт с M42 мотор бяха изкривени 10 клапана при което се направи пълна ревизия(10 клапана 8 водача, шлаифане и пасване на клапаните + гумички).Днес я сабрахме с един авер и я запалихме кошницата работи перфектно в ниските но щом се изфорсира над 5000 оборота губи компресия и гасне.
Консултирах се на няколко места и версиите съответно са николко.
1 Повдигачите да блокират и да държат клапаните отворени.(празнил съм ги всичките, продухвал съм ги и съм ги мил с бензин)
2 На маслената помпа клапана да е запушен и да прави много голямо налягане и да дърви повдигачите.
3 Възможно ли е от веригата на ангренажа (защото смених банана ,обтегача и успокоителите без веригата) да се е разтегнала и да губи центровка.
Като сам направил двата вала успоредни по между си и да са успоредни на мотора
Ако имате идей моля ви споделете ги Благодаря предварително

Свалях главата на моя компакт с M42 мотор бяха изкривени 10 клапана при което се направи пълна ревизия(10 клапана 8 водача, шлаифане и пасване на клапаните + гумички).Днес я сабрахме с един авер и я запалихме кошницата работи перфектно в ниските но щом се изфорсира над 5000 оборота губи компресия и гасне.

Консултирах се на няколко места и версиите съответно са николко.
1 Повдигачите да блокират и да държат клапаните отворени.(празнил съм ги всичките, продухвал съм ги и съм ги мил с бензин)
2 На маслената помпа клапана да е запушен и да прави много голямо налягане и да дърви повдигачите.
3 Възможно ли е от веригата на ангренажа (защото смених банана ,обтегача и успокоителите без веригата) да се е разтегнала и да губи центровка.
Като сам направил двата вала успоредни по между си и да са успоредни на мотора
Ако имате идей моля ви споделете ги Благодаря предварително
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Колега, би ли споделил как се е стигнало да изкривяване на клапаните, без да е скапана веригата? Извинявай, че не се включвам пряко по въпроса ти...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Karni написа:...Като сам направил двата вала успоредни по между си и да са успоредни на мотора...
Това нещо не го разбрах... Да не би да могат и да се кръстосат



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Karni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E36 Compact M42
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Клапаните се изкривиха засщтото беше паднало болчето от ДИСА-та в 4 цилиндър и веригата прехварли зъб защтото и хидравличния обтегач е бил здал багажа.
Относно валовете говорех за квадратите (петите) че сам ги направил в една равнина и да са успоредни на двигателя.
Относно валовете говорех за квадратите (петите) че сам ги направил в една равнина и да са успоредни на двигателя.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем след ревизия на главата M42
~Мишо~ написа:Karni написа:...Като сам направил двата вала успоредни по между си и да са успоредни на мотора...
Това нещо не го разбрах... Да не би да могат и да се кръстосат![]()
Как разбра че губи компресия
Иска да каже, че петите на валовете са успоредни помежду си и успоредни със задната повърхност на главата. А по темата, дай повече подробности. Като го форсираш до 5000 оборота нещо да трака, свисти, бръмчи и т.н.
- Karni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E36 Compact M42
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Клапаните се изкривиха защото пеше паднало ботче от ДИСА-та в 4 цилиндър и веригата прескочи зъб защото хидравличния обтегач е бил здал багажа.
А комресията я мерих с комресомер. Когато не съм я форсирал компресията е от 14 до 14,4 когато се исфорсира над 5000об. и върна газта колата притраква много глухо (немога да определя от каде се чува)прекасва и гасне тогава меря компресията и я ниама никаква (слагам пак компресомера и вартя 1-2 мин. и тогава чак надува)и свештите са мокри на някой цилиндри .
А комресията я мерих с комресомер. Когато не съм я форсирал компресията е от 14 до 14,4 когато се исфорсира над 5000об. и върна газта колата притраква много глухо (немога да определя от каде се чува)прекасва и гасне тогава меря компресията и я ниама никаква (слагам пак компресомера и вартя 1-2 мин. и тогава чак надува)и свештите са мокри на някой цилиндри .
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Не сте направили нещо като хората с клапани и повдигачи. или не си ги изчистил като хората и натискат клапаните или бог знае, но ен я префорсирвай да не с меняш пак клапани. Според мен отваряю горе и сваляй валовете наново. След това свали свещите и през дупката им надувай с един маркуч да видиш дали ще изпуска отнякъде, ако има проблем с клапан ще го чуиш. Ако няма, чисти хубаво повдигачите и събирай внимателно. Има една тема в полезните за повдигачи и тяхната ревизия, ако я спазиш проблем няма да има.
- Karni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E36 Compact M42
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Проблема е решен колеги.
Беше се запушил клапана на маслената помпа и правеше много голямо налягане .
Моля темата да бъде затворена.

Моля темата да бъде затворена.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Karni написа:Проблема е решен колеги.Беше се запушил клапана на маслената помпа и правеше много голямо налягане .
Моля темата да бъде затворена.
колега, ако е възможно, дай малко повече инфо за този клапан, къде се намира, лесно ли се сменя, кви пари и т.н. да се завърши напълно темата....

- Karni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E36 Compact M42
Re: Проблем след ревизия на главата M42
Клапана се намира непосредствено до маслената помпа и представлява бутало с пружина, щом помпата направи голямо налягане избутва буталото и маслото се завърта в самата помпа. За да се стигне до него трябва да се махне картера. А относно цената незнам не съм я проверявал защото се оправи с почистване. 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани