Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Нужен ви е двигател к-т с цялата инсталация,комп,дебитомер,стартер,динамо,хидравлична помпа,маркучи за хидравликата,стабилизираща щанга от 320 с късата биалетка.
Така значи процедурата е ясна сваля се скоростната кутия вади се единия двигател като се разкача всичко по него което е вързано към купето като маркучите за парното,плюса към кутията за бушоните сваля се водния радиатор,с една дума трябва да се освободи мотора за да излезе от купето и ето така изглежда мотора с разкачени всички букси,кабели маркучи.
Вадите мотора и купето остава така.
Ред е на донора предварително може да се смени термостата и гарнитурата ма тялото на масления филтър.
И в коша с неговата инсталация която си влиза перфектно на мястото на старата
Кутията се измества с около един сантиметър на зад но стойката с тампоните всичко си пасва перфектно.Кардана се разглобява и там където е резбата се намаля с един сантиметър и се удължава резбата.Лоста който позиционира скоростния лост и щангата за превключване също се скъсяват,също така ще ви трябват и трите маркуча за хидравликата,стабилизираща щанга от 320 с късата биалетка скоростната кутия си остава същата,ако сте с ел.вентилатор за охлаждането го сменяте с виско и дифузьор от 320 и маркучите за вода от капака на термустата към радиатора и двата за М50,махат се стойките на бубината и на филтърната кутия,табло от 320 с уредите то също се сменя.И общо взето е това за което се сещам ако някой има въпроси да пита.
При смяна с М44 или М42 не се скъсява кардана и щангите на скоростния лост,нито се сменя стабилизиращата щанга и таблото.
Всичко това стана в гаража при Сами той беше главния хирург всичко стана под неговия зорък поглед и напътствия.
Може темата да иде важна за да няма повече въпроси може ли това или онова ама какво се сменя как се прави
Така значи процедурата е ясна сваля се скоростната кутия вади се единия двигател като се разкача всичко по него което е вързано към купето като маркучите за парното,плюса към кутията за бушоните сваля се водния радиатор,с една дума трябва да се освободи мотора за да излезе от купето и ето така изглежда мотора с разкачени всички букси,кабели маркучи.
Вадите мотора и купето остава така.
Ред е на донора предварително може да се смени термостата и гарнитурата ма тялото на масления филтър.
И в коша с неговата инсталация която си влиза перфектно на мястото на старата
Кутията се измества с около един сантиметър на зад но стойката с тампоните всичко си пасва перфектно.Кардана се разглобява и там където е резбата се намаля с един сантиметър и се удължава резбата.Лоста който позиционира скоростния лост и щангата за превключване също се скъсяват,също така ще ви трябват и трите маркуча за хидравликата,стабилизираща щанга от 320 с късата биалетка скоростната кутия си остава същата,ако сте с ел.вентилатор за охлаждането го сменяте с виско и дифузьор от 320 и маркучите за вода от капака на термустата към радиатора и двата за М50,махат се стойките на бубината и на филтърната кутия,табло от 320 с уредите то също се сменя.И общо взето е това за което се сещам ако някой има въпроси да пита.
При смяна с М44 или М42 не се скъсява кардана и щангите на скоростния лост,нито се сменя стабилизиращата щанга и таблото.
Всичко това стана в гаража при Сами той беше главния хирург всичко стана под неговия зорък поглед и напътствия.
Може темата да иде важна за да няма повече въпроси може ли това или онова ама какво се сменя как се прави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Laverita
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
колега, аз скоро го правих това, но махнах м43 и сложих м44
- santo_bansko
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Генерацията скъсявали се
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
santo_bansko написа:Генерацията скъсявали се
ДА.
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колега, чудя се само как си се примирил на 320 , вместо да се хвърлиш направо на m52b28... Аз лично мисля някой ден като правя swap да сложа "нещо, което си заслужава труда"
Евала иначе за мерака и за споделянето, най-важното е да си помагаме!
Евала иначе за мерака и за споделянето, най-важното е да си помагаме!
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- santo_bansko
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Snoop написа:Колега, чудя се само как си се примирил на 320 , вместо да се хвърлиш направо на m52b28... Аз лично мисля някой ден като правя swap да сложа "нещо, което си заслужава труда"
Евала иначе за мерака и за споделянето, най-важното е да си помагаме!
Ми то е логично да се сетиш,че всико опира до парите,колегата ако е има пари е щял да сложи м-ков
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Поздравления за усърдието!
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
santo_bansko написа:Ми то е логично да се сетиш,че всико опира до парите,колегата ако е има пари е щял да сложи м-ков
Мене логиката не ми е от силните страни
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Все едно вие му купувате моторите, че се кахърите що сложил тоя, а не оня. Ако иска ще си сложи и М10, решил е, направил го е и е имал желанието да се занимава да снима и да обяснява как става. На който му върши работа и има въпроси да заповяда, който не-щрака на хикса и минава на следващата тема.
Моля, от тук натам само въпроси по темата
Моля, от тук натам само въпроси по темата
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Аз искам да попитам на 318 и седан с М40 мотора същата ли е операцията ???
- santo_bansko
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
bmwmaniq написа:Аз искам да попитам на 318 и седан с М40 мотора същата ли е операцията ???
Кутията се измества с около един сантиметър на зад но стойката с тампоните всичко си пасва перфектно.Кардана се разглобява и там където е резбата се намаля с един сантиметър и се удължава резбата
Без тва
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
santo_bansko написа:bmwmaniq написа:Аз искам да попитам на 318 и седан с М40 мотора същата ли е операцията ???
Кутията се измества с около един сантиметър на зад но стойката с тампоните всичко си пасва перфектно.Кардана се разглобява и там където е резбата се намаля с един сантиметър и се удължава резбата
Без тва
Здравейте, според мен въпроса на колегата беше в две насоки, а и може би на всички ще е интересно да се уточни
1 - има ли разлика при трансплантацията м/у купе, седан и компакт, съответно със 6 цилиндров мотор и с 4 цилиндров (1.8 или 1.9) , доколкото ми е известно не, всичко написано от автора се отнася както за компакт, така и за купе и седан (ако някой ме поправи това ще го изтрия )
2 - разлики при трансплантацията в зависимост от това от къде изхождаме - М40 или М43, или с други думи какво от М40 или М43 може да остане, при смяна със 6 цилиндров ясно, че нищо (поне не в стоковия си вид), но при смяна с М42 или М44...?
- Dido_stz
- ботокс ефект
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
kokobm написа:santo_bansko написа:bmwmaniq написа:Аз искам да попитам на 318 и седан с М40 мотора същата ли е операцията ???
Кутията се измества с около един сантиметър на зад но стойката с тампоните всичко си пасва перфектно.Кардана се разглобява и там където е резбата се намаля с един сантиметър и се удължава резбата
Без тва
Здравейте, според мен въпроса на колегата беше в две насоки, а и може би на всички ще е интересно да се уточни
1 - има ли разлика при трансплантацията м/у купе, седан и компакт, съответно със 6 цилиндров мотор и с 4 цилиндров (1.8 или 1.9) , доколкото ми е известно не, всичко написано от автора се отнася както за компакт, така и за купе и седан (ако някой ме поправи това ще го изтрия )
2 - разлики при трансплантацията в зависимост от това от къде изхождаме - М40 или М43, или с други думи какво от М40 или М43 може да остане, при смяна със 6 цилиндров ясно, че нищо (поне не в стоковия си вид), но при смяна с М42 или М44...?
тука мисля играе роля какъв мотор слагаш. При Б25 като моя трябваше да сменим механизма на скоростния лост. За 20-ка мисля че не трябва защото кутията е същата като на 4-тири цилиндров. От 4-ри към 4 цилиндров няма да сменяш стабилизираща щанга и хидравличните истории мисля
the project is ready....
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
При 4-ри цилиндровите не се сменят хидравличните маркучи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани