Смяна долно лагерче - кормилен прът
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Смяна долно лагерче - кормилен прът
Здравеите колеги, от доста време на сам ми скърца волана, но от скоро почна и да ми затяга
А тва при дрифт не е особенно приятно , щото може да стане белЪ.
Та днес разглобих всичко което може да се разглобява и след кратки проби се оказа че скърца и прехрусква долното лагерче на пръта - номер 7(това е сигурно на 100%, няма смисъл да се коментира и обсъжда- дали е горното или ленто кабел)

Идеята ми е дали някои знае някоя хитринка за смяната му, щото така или иначе ще го сменя тея дена, ма ми се вижда малко гърбавина, та викам все пак да си питам
Ако някои сподели инфо ОК, ако не ще се постарая да направя снимков материал - да има за идните поколения

ПС.Намерих ги и другите теми за този проблем, но навсякъде се обсъжда само - лентов кабел, горно лагерче и смаска тип ВД40
Никъде никои не е споменал как се сменя долното

Та днес разглобих всичко което може да се разглобява и след кратки проби се оказа че скърца и прехрусква долното лагерче на пръта - номер 7(това е сигурно на 100%, няма смисъл да се коментира и обсъжда- дали е горното или ленто кабел)

Идеята ми е дали някои знае някоя хитринка за смяната му, щото така или иначе ще го сменя тея дена, ма ми се вижда малко гърбавина, та викам все пак да си питам

Ако някои сподели инфо ОК, ако не ще се постарая да направя снимков материал - да има за идните поколения



ПС.Намерих ги и другите теми за този проблем, но навсякъде се обсъжда само - лентов кабел, горно лагерче и смаска тип ВД40

Никъде никои не е споменал как се сменя долното

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Ми как се сменя лагер, както се сменя - със скоба при възможност, ако не нещо подходящо за удряне и чук. Как се поставя лагер, както се поставя - с дорник или нещо по размера на лагера и чук 

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
NikiNikolov написа:Ми как се сменя лагер, както се сменя - със скоба при възможност, ако не нещо подходящо за удряне и чук. Как се поставя лагер, както се поставя - с дорник или нещо по размера на лагера и чук
Хаха много интересно, то докато се стигне до тва лагерче требва да се разглоби половината кола:
Конзола на волана, инсталация около пръта, каре на реика, тампона в мокета долу и още куп други дреболиики, а ти ми обясняваш за чук и дорник

И плюс тва лагерчето е на зегерка и изобщо не се използват такива инструменти.
Така че моля които няма кво да каже , да не цапа само.Все пак въпроса не ми е как да си сменя гумата , за да се пишат глупости

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
И аз съм намислил да го сменя тоя лагер и ще ползвам ето това за помощ
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ost5577923
Дано ти е полезно
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ost5577923
Дано ти е полезно
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Не съм си имал работа с такъв вид лагер, нито знам как си стои на мястото. Ела ми смени лагер на главина или на друго хубаво място пък тогава говори как се сменят. Откъде да го знам че се крепи на зегерка, скоба или няква щипка, щом знаеш как е зекрепен защо питаш как се сменя като може без излишни питания и чесане на клавиатури.
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Николов, що се месиш в темата като нямаш какво да кажеш?
Има причина да се пита как се сменя. Маай си там с чука по лагерите на главините и не се занимавай.
Има причина да се пита как се сменя. Маай си там с чука по лагерите на главините и не се занимавай.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Меся се в темата щот мога да го сменя тоя злополучен лагер и без чук, ама като се пита как се сменя споменавам стандартната процедура. А така зад монитора знам ли как може да стане, не е ли пред очите ми нищо не мога да направя. Живо здраво Лилов
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Не ме разбра ама айде...
Горното и долното лагерче са едни пластмасови гадни еднодневки, които ти скъсяват живота да ги смениш.
80% от собствениците на тези коли дори не подозират за тези лагерчета.
Останалите просто си карат така и се правят, че не чуват как скърцат.
Горния как да е, сменя се някак си, отнема много псуване и играчка, но се сменя.
Долния трябва да разглобиш половината кола, за да го смениш. За това е темата и е много смислена. Няма никакви чукове и темподобни при него. Просто отговора ти не беше на място.
Евала на Жоро за линка към бимърфорумс. Бях мернал такова нещо и някъде из пеликанпартс, но не мога да намеря адреса.
Горното и долното лагерче са едни пластмасови гадни еднодневки, които ти скъсяват живота да ги смениш.
80% от собствениците на тези коли дори не подозират за тези лагерчета.
Останалите просто си карат така и се правят, че не чуват как скърцат.
Горния как да е, сменя се някак си, отнема много псуване и играчка, но се сменя.
Долния трябва да разглобиш половината кола, за да го смениш. За това е темата и е много смислена. Няма никакви чукове и темподобни при него. Просто отговора ти не беше на място.
Евала на Жоро за линка към бимърфорумс. Бях мернал такова нещо и някъде из пеликанпартс, но не мога да намеря адреса.
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Лагерчето го оправих за сега
След доста наблюдение и 20 тина разглобени 36 ци - видях че този лагер седи във обсега на коша.
Демек трябва да се свали карето на реиката и лагерчето излиза от там , без вадене на пръта.
Аз още не съм го сменил, но го напръсках обилно със смаска и вече доста време няма ядове.
То просто седи на мокро и прашно , щото няма предпазен маншон(незнам защо) и затова създава толкова ядове .

След доста наблюдение и 20 тина разглобени 36 ци - видях че този лагер седи във обсега на коша.
Демек трябва да се свали карето на реиката и лагерчето излиза от там , без вадене на пръта.
Аз още не съм го сменил, но го напръсках обилно със смаска и вече доста време няма ядове.
То просто седи на мокро и прашно , щото няма предпазен маншон(незнам защо) и затова създава толкова ядове .
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
Това е много добре!Но защо чак след 2 години?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Смяна долно лагерче - кормилен прът
ildivvy написа:Това е много добре!Но защо чак след 2 години?
Хахха ем щот тея 2 години почти не съм си карал колата , че много тежки зими и много мокро на вън



А има и друго, цялата конзола с пръта се сваля лесно без да се развиват болтовете с кръглите глави, защото основата е процепена и на болтовете има ппласмасови втулки с канали, та пръта се бута на пред посока мотора и се измъкваот каналите и после се вади.Съответно после може и да се събере безболезнено

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани