Ремонт на алтернатор - DIY

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: Ремонт на алтернатор - DIY

Мнение от tekabg » 08 Дек 2014, 19:45

Здравейте колеги ,да попитам и аз.Паля колата и след няма и 3мин. алтернатора ми е яко загрял-не може да си държиш ръката върху него и мирише на загрял кабел.А иначе с изключени консуматори само дневни светлини на процент ми дава 14в.При включени къси и парно на макс дава 13,7в.На какво може да се дължи това загряване?Колата е е-46 320д-2003г.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3874
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: 318i 97'

Re: Ремонт на алтернатор - DIY

Мнение от metodi80 » 09 Дек 2014, 10:46

tekabg написа:Здравейте колеги ,да попитам и аз.Паля колата и след няма и 3мин. алтернатора ми е яко загрял-не може да си държиш ръката върху него и мирише на загрял кабел.А иначе с изключени консуматори само дневни светлини на процент ми дава 14в.При включени къси и парно на макс дава 13,7в.На какво може да се дължи това загряване?Колата е е-46 320д-2003г.


Алтернатора по принцип държи висока температура , защото корпуса му е радиатор за диодния блок (като температура държи над 70 градуса). Така , че не е проблем това , че е много загрял , проблема е , че усещаш миризма на изгоряло ...... увери се , че идва от към алтернатора , а не от друго място .... Ако действително идва от към алтернатора , то провери връзките към него и евентуално вътре как са нещата .....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: Ремонт на алтернатор - DIY

Мнение от tekabg » 09 Дек 2014, 20:16

metodi80 написа:
tekabg написа:Здравейте колеги ,да попитам и аз.Паля колата и след няма и 3мин. алтернатора ми е яко загрял-не може да си държиш ръката върху него и мирише на загрял кабел.А иначе с изключени консуматори само дневни светлини на процент ми дава 14в.При включени къси и парно на макс дава 13,7в.На какво може да се дължи това загряване?Колата е е-46 320д-2003г.


Алтернатора по принцип държи висока температура , защото корпуса му е радиатор за диодния блок (като температура държи над 70 градуса). Така , че не е проблем това , че е много загрял , проблема е , че усещаш миризма на изгоряло ...... увери се , че идва от към алтернатора , а не от друго място .... Ако действително идва от към алтернатора , то провери връзките към него и евентуално вътре как са нещата .....

Благодаря за отговора Методи.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook