АГУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
АГУ
Колеги,имам един вапрос.Реших да си сложа газ на звер4ето.мотора ми е м50б20.Вапроса ми е които е по запознат каква марка газова уредба да си сложа.4е с тия цени на горивата с малко високият ми расход,няма как ще трябва газ.
Посаветвайте нещо.
Посаветвайте нещо.
- Nitrowalk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 2.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 M5
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: АГУ
Инжекциона е вариант за теб колега. Някое БРЦ или Ловато.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: АГУ
да ме прощавате ама тез ГАВОЗИ ИНЖЕКЦИОНИ, тез ловато, брц-та и др. префърцунени марки да си ги турите на едното място,
Към автора на темата: слагай обикновена АГУ, по късно ще ти пусна снимки на ЛС
Към автора на темата: слагай обикновена АГУ, по късно ще ти пусна снимки на ЛС
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: АГУ
Аз съм с Бардолини и 40000км нямам проблеми.
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: АГУ
Аз съм с М42 с обикновена газова на lovato и нямам проблеми,
Ако е вярно, това че и при м50 няма проблем тогава и това е вариант.
Ако е вярно, това че и при м50 няма проблем тогава и това е вариант.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: АГУ
PREDATOR_318is написа:Аз съм с М42 с обикновена газова на lovato и нямам проблеми,
Ако е вярно, това че и при м50 няма проблем тогава и това е вариант.
Колега сподели от кога го караш така и кой ти го е монтирал,че чувам разни други неща за обикновена газова на м42

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: АГУ
vladi_a_i написа:PREDATOR_318is написа:Аз съм с М42 с обикновена газова на lovato и нямам проблеми,
Ако е вярно, това че и при м50 няма проблем тогава и това е вариант.
Колега сподели от кога го караш така и кой ти го е монтирал,че чувам разни други неща за обикновена газова на м42
Писах ти Л.С. да не спамим тук.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: АГУ
ето защитна кихалка на колектора 
его изпарителя - ТУРСКИ 100 % - монтиран на мястото на ABS помпата, смесител след дебитомар/МАФ или квото е там
- изпарителя се храни с антифриз от маркучите на термостата в кутията на въздушния филтър - не го ползвам вече
спирателния клапан в двигателния отсек
останалото са тръби, бутилка, сонда с последните изисквания, 1 реле, 1 копче, малко жица и работа ако искате сами да си я сложите.
его изпарителя - ТУРСКИ 100 % - монтиран на мястото на ABS помпата, смесител след дебитомар/МАФ или квото е там
спирателния клапан в двигателния отсек
останалото са тръби, бутилка, сонда с последните изисквания, 1 реле, 1 копче, малко жица и работа ако искате сами да си я сложите.
Последна промяна NikiNikolov на 01 Май 2011, 23:05, променена общо 1 път
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: АГУ
забравих да спомена, че няма пукане и гърмежи, освен ако не ги предизвикам нарочно - пали се на бензин и без да се натиска педала на газта "акселератор" май му викат, се превключва на пропан бутан и натискате педала до ламарината веднага след превключването, весело става
- Nitrowalk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 2.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 M5
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: АГУ
И аз съм с обикновена газова...
Сложена е преди 2 години, когато бившия собствник си е купил колата. Аз не знам при него как е била, при мен от 4500км - за 2 месеца не е имало проблеми за сега. Разхода ми е около 11,5 смесено.... С 60л = 530км изминах - при положение, че съм я палил на бензин и се превключва на газ след 10-15 секунди...
При 120км/ч ми харчи - към 10-11л, при 140км/ч до 160км/ч - 12,5-13,5л , при 160-190км/ч някъде към 15л е разхода - вече не мога да кажа с точност, защото не съм карал в продължение на 100км с такава скорост. Иначе 200 си ги прави на газ... Повече не съм се и опитвал....
Градско и с ръчка и без все тая - под 14л не мога да слезна - за София става въпрос...
Интересното е, че аз съм свикнал да карам с 80-90км/ч (бях свикнал
) , обаче се оказа, че при тази скорост мАтора гълта по 12,5-13л извънградско газ, както и при 140км/ч. И започнах да карам минимум със 110км/ч, за да ми е по-нисък разхода...
Иначе определено имай впредвид, че колата ВЕЧЕ НЯМА ДА Е СЪЩАТА като й сложиш газ
Няма да е 150к.с. (или там колкото са останали) като я пуснеш на бензин, няма да има същия респонс, няма да върви вече като 6так...
Моята в момента върви колкото 318i
на бензин.... 0-100 ~ 11 sec.... Сега, верно че съм с 235ци отзад и 225ци отпред, но не вярвам всичко да е от гумите... Изобщо, ако не ти се налага, недей да слагаш газ, е това е истината. Аз защото карам всяка седмица 300км извънградско и за това не съм я изскубал...
Поздрави
П.С.: Ако не си видял и аз съм с М50Б20
Сложена е преди 2 години, когато бившия собствник си е купил колата. Аз не знам при него как е била, при мен от 4500км - за 2 месеца не е имало проблеми за сега. Разхода ми е около 11,5 смесено.... С 60л = 530км изминах - при положение, че съм я палил на бензин и се превключва на газ след 10-15 секунди...
При 120км/ч ми харчи - към 10-11л, при 140км/ч до 160км/ч - 12,5-13,5л , при 160-190км/ч някъде към 15л е разхода - вече не мога да кажа с точност, защото не съм карал в продължение на 100км с такава скорост. Иначе 200 си ги прави на газ... Повече не съм се и опитвал....
Градско и с ръчка и без все тая - под 14л не мога да слезна - за София става въпрос...
Интересното е, че аз съм свикнал да карам с 80-90км/ч (бях свикнал


Иначе определено имай впредвид, че колата ВЕЧЕ НЯМА ДА Е СЪЩАТА като й сложиш газ

Моята в момента върви колкото 318i

Поздрави

П.С.: Ако не си видял и аз съм с М50Б20

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: АГУ
u`F`o е прав. Разлика може да не усетиш евентуално с газов инжекцион. Иначе газта за града не е толкова лоша, понеже тя е доста калорична и има добър въртящ момент в ниските (съответно във високите умира
). НО се променя и звука на мотора, и поведението му, и усещането, ииии... изобщо за мен никакъв кеф не е, аз и за това не карам на газ вече, просто съм си купил кола за кеф в крайна сметка
, а за щастие за сега мога да си позволя да я карам на бензин. Моето мнение е, че си струва да похарчиш някой лев аз хубав газов инжекцион, да ти го монтират кадърно, и няма да имаш проблеми. Другото е компромис.
ПП: да не почнете сега да ме овиквате
това си е мое мнение. Нека колегата сам реши как да постъпи.


ПП: да не почнете сега да ме овиквате

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: АГУ
Дъвкано, дъвкано та чак предъвкано и изплюто.
На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже
Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):
+ евтина цена на уредбата и монтажа
- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)
Газов инжекцион:
+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.
- висока цена на уредбата и монтажа
Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница
На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже
Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):
+ евтина цена на уредбата и монтажа
- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)
Газов инжекцион:
+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.
- висока цена на уредбата и монтажа
Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница

Последна промяна BiTurbo на 02 Май 2011, 17:34, променена общо 1 път
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани