M52b20 ъпгрейд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
M52b20 ъпгрейд
Здравейте група имам питане мисля да ъпгрейдна малко този мотор искам да му сложа
Разпределителен вал от м54б30
Всмукателен вал от м50б20 без ванос
Всмукателен колектор от м50б25
Спортни изпускатели с генерация от 2.8
И също така по големи дюзи с тези на 2.8
Е един ремап
Та въпроса ми е какво ще се получи?
Разпределителен вал от м54б30
Всмукателен вал от м50б20 без ванос
Всмукателен колектор от м50б25
Спортни изпускатели с генерация от 2.8
И също така по големи дюзи с тези на 2.8
Е един ремап
Та въпроса ми е какво ще се получи?
Re: M52b20 ъпгрейд
Виж темата на vicho в този раздел.
Неговия мотор има сходни неща правени.
Ако всичко е кадърно направено ще си някъде между стокова 25ца и стокова 28ца.
Дюзите от 28ца може би са 'overkill', но този който ще прави ремапа трябва да ти каже с какво предпочита да работи и за какво има готови карти.
Приблизителна цена за упражнението към 29.08.2023:
Всмукателен вал М54Б30 - 400лв.
Всмукателен вал М50Б20 без ванус - 200лв.
Всмукателен колектор М50Б25 - 500лв.
Китайски хедърси - 200лв.
Генерация от 28ца - 250лв(без катализаторите)
Ремап с готови карти - 150лв.(ако е къстъм вероятно повече)
Т.е. само от едрите неща отиваш на парите на кофти 28ца и си доволно над цената за прилична 25ца мотор.
Което не е проблем принципно, ако ти пасва на концепцията. АКо държиш да си запазиш номера на мотора например или гониш конкретен клас, или имаш здрав ревизиран мотор, или крайната цел е около 200-210 коня на мотор и т.н.
Неговия мотор има сходни неща правени.
Ако всичко е кадърно направено ще си някъде между стокова 25ца и стокова 28ца.
Дюзите от 28ца може би са 'overkill', но този който ще прави ремапа трябва да ти каже с какво предпочита да работи и за какво има готови карти.
Приблизителна цена за упражнението към 29.08.2023:
Всмукателен вал М54Б30 - 400лв.
Всмукателен вал М50Б20 без ванус - 200лв.
Всмукателен колектор М50Б25 - 500лв.
Китайски хедърси - 200лв.
Генерация от 28ца - 250лв(без катализаторите)
Ремап с готови карти - 150лв.(ако е къстъм вероятно повече)
Т.е. само от едрите неща отиваш на парите на кофти 28ца и си доволно над цената за прилична 25ца мотор.
Което не е проблем принципно, ако ти пасва на концепцията. АКо държиш да си запазиш номера на мотора например или гониш конкретен клас, или имаш здрав ревизиран мотор, или крайната цел е около 200-210 коня на мотор и т.н.
Re: M52b20 ъпгрейд
Искам да си запазя номера на двигателя да е легална с ревизиран двигател чудя се между тази опция или да вляза по надълбоко и да добавя към тези неща колянов вал от тдс биели от м50б20 за по голям ход на буталото и се чудя кои Франкенщайн ще е по добър
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52b20 ъпгрейд
Дюзите наистина няма смисъл.
С другите неща ще стане много приятна кола за каране.
Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.
Бих добавил и лекия маховик.
С другите неща ще стане много приятна кола за каране.
Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.
Бих добавил и лекия маховик.
Re: M52b20 ъпгрейд
bum_bum написа:Дюзите наистина няма смисъл.
С другите неща ще стане много приятна кола за каране.
Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.
Бих добавил и лекия маховик.
C52 на коя е този мотор кое американско?
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: M52b20 ъпгрейд
Нищо им няма на B30 ковите валове. Хиляди хора караме точно с такива валове защото преди бяха на достъпни цени. Валовете от американска М-ка са наистина на цената на златото.
Сега по темата определено ще има ефект от тези неща, но си трябва ремап. Дюзите няма никакъв смисъл да ги сменяш след като се слагат същите на B25 и със същите модове все още не са изтаванени докрай. 200- 210 коня на мотор е доста оптимистично да се говори за двайска според мен, но ще стане приятна за каране. За мен лично по си заслужава да се започне с тези части, но на мотор 2.5 или 2.8.
Също така колектор от M50B25 не пасваше на главата на B20 по спомен. Да не говорим, че ако някак пасне тая кола ще е отвратителна за каране (твърде голям е за 20ка) По-скоро M50B20 е твоят колектор.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Сега по темата определено ще има ефект от тези неща, но си трябва ремап. Дюзите няма никакъв смисъл да ги сменяш след като се слагат същите на B25 и със същите модове все още не са изтаванени докрай. 200- 210 коня на мотор е доста оптимистично да се говори за двайска според мен, но ще стане приятна за каране. За мен лично по си заслужава да се започне с тези части, но на мотор 2.5 или 2.8.
Също така колектор от M50B25 не пасваше на главата на B20 по спомен. Да не говорим, че ако някак пасне тая кола ще е отвратителна за каране (твърде голям е за 20ка) По-скоро M50B20 е твоят колектор.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Re: M52b20 ъпгрейд
Б30 вала е plug & play. Без ванусовия всмукателен, който се слага за изпускателен има леко преправяне при стругар. Не помня точно колко се отнемаше от лицето където се закача зъбното колело и червяка с колко се скъсяваше, но със сигурност я има информацията в интернет. А и като се наложи сегашния вал до 'новия" се разбира колко трябва да се отнеме.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: M52b20 ъпгрейд
Stefan95 написа:bum_bum написа:Дюзите наистина няма смисъл.
С другите неща ще стане много приятна кола за каране.
Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.
Бих добавил и лекия маховик.
C52 на коя е този мотор кое американско?
Американско М3 Е36, S52B32..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52b20 ъпгрейд
Става и от С50Б32 американско. То е 3.0, а С52 е 3.2. Валовете са еднакви.
200+ коня и на мен ми се вижда много от тия неща. Може би по-скоро нещо около 180-90 макс и пак доста оптимистично, предвид, че ще е наложителна и ревизия на главата за такива цифри.
20-ката е с по-висока СС от по-големите М52 и всичките тия модове с валове, колектори и т.н. и действат доста добре.
Б25 колектора мисля, че си пасваше. Имаше някаква игра с моторчето на празния ход май само. Сменяше се стойката или нещо такова. Баси колко неща съм забравил
М50Б20 също е добър вариант. Той е с 1/3 по-широк и портове от този на М52Б20, а М50Б25 е съответно с 1/3 по-широки портове от на М50Б20.
200+ коня и на мен ми се вижда много от тия неща. Може би по-скоро нещо около 180-90 макс и пак доста оптимистично, предвид, че ще е наложителна и ревизия на главата за такива цифри.
20-ката е с по-висока СС от по-големите М52 и всичките тия модове с валове, колектори и т.н. и действат доста добре.
Б25 колектора мисля, че си пасваше. Имаше някаква игра с моторчето на празния ход май само. Сменяше се стойката или нещо такова. Баси колко неща съм забравил
М50Б20 също е добър вариант. Той е с 1/3 по-широк и портове от този на М52Б20, а М50Б25 е съответно с 1/3 по-широки портове от на М50Б20.
Re: M52b20 ъпгрейд
Доколкото знам С50 US и С52 всмукателните валове са еднакви, но С52 е с 244 градуса изпускателен вал докато С50 US е с 240/9.7 като популярния безваносов вал.
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: M52b20 ъпгрейд
B30 вала също иска малко работа от стругаря (5мм) за да стане plug & play.TheDriver написа:Б30 вала е plug & play. Без ванусовия всмукателен, който се слага за изпускателен има леко преправяне при стругар. Не помня точно колко се отнемаше от лицето където се закача зъбното колело и червяка с колко се скъсяваше, но със сигурност я има информацията в интернет. А и като се наложи сегашния вал до 'новия" се разбира колко трябва да се отнеме.
Като цяло е доста забавно да се реди такъв мотор ако не се гледа финансовата страна
Я кажете сега единична генерация на 63мм примерно или двойна от 328(Е36), 330(Е46) Коя би била по-отпушена и по-добре като цяло.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани