БМВ 730 d през зимата

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 13 Яну 2006, 17:19

Знам брат,за това съм написал без коментар

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 5.01.2005
Местоположение: ВАРНА

Мнение от GS_VARNA » 13 Яну 2006, 22:38

Alexi написа:преди 20тина дена се наложи да мина над 300 км по затворени за движения пътища в най големия сняг - Шумен - Варна - Добрич - Варна - Шумен .. бавареца се представи достойно и не закъсах нито веднъж ,дори на аксаковския баир(варналии знаят за какво става въпрос)...


Малко :OT:
Дааа- тези пътища при повечко сняг и стават непроходими за неподготвени коли и неопитни шофьори... По него време и аз въртях по горе-долу същите маршрути- може и да сме се засекли някъде...

Сега по темата:
eMotion по-важно е наистина магарето зад волана, а не толкова колата. Както каза Alexi трябва да се свикне с поведението и да се усеща колата... Въпреки че RWD се контролира по-трудно в тежки условия от кола 4х4 (за FWD не говоря- тях ми е трудно да ги карам зимата) не се качван джип освен ако не е крайно наложително- разбирай да има половин метър сняг на пътя... Разбира се имало е моменти и когато не искам да тръгна на път заради времето- но това е обикновенно преди да си подготвя колата за зимата.
BMW & RAMMSTEIN RULES
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

За 535 д

Мнение от eMotion » 14 Яну 2006, 8:35

Опасно Луд 535 д наистина е с 3 литров мотор, но с джа турбо компресора за разлика от 530 д! Иначе това е луда машина 272 коня дизел....По реклами гледах че пишеше среден разход около 6,5. Очудвам се че ти дава към 11 извън града при 120. За колко взе тази машина ако не е тайна, че ми е любимия мотор на БМВ?

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 14 Яну 2006, 13:45

Ми тези 6.5литра с други гуми и джанти са напълно възможни,то и аз съм ги правил и по-малко ама си е доста играчката-поредица от свръхкратки подавания на газ-80-90% от времето трябва да си на инерция,скорости вариращи от 80 до 100-за това си има 520д.Ако някой е карал Сааб Аеро и там положението е същото-малък минимален и много-голям максимален-цаката на тия коли да се карат с къси,но мощни тласъци-галенето на педала не важи.И на ръчен режим не далавера-дори е преебаване като превключваш на 1800.За това си карам на Д,а разхода зависи от настроението е 8.5-10,а при наличие на сериозни дразнители тип 4.2,4.3 и 5.0 изискващи М,-максимума,който ми е давала е 13.6

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 14 Яну 2006, 14:24

Откачена просто забравяте фактора височина на колата-особено при седмиците.Игнорираме моята кола,която е ужасно ниска,но една 740 по дефаут е около 130-140 мм макс и има максимална товаропоносимост 440кила(за тва може да бъркам с 760),но макса при седмиците е 500 или някъде там.Ми аз тежа >>>кг,горивото още 100, в багажника се валят поне 50 излишни и 50-60 качени и колко станаха общо-ми май ако зема да кача един двама стопаджии над 2,5т.И ситуацията става следната-80мм височина,-50% поне хендлинг в сравнение с топлото време-резултат пощуряло ДСЦ-особено ако изкачваш нещо е много гот,с тва 80мм едно участъче да не са изчистили като хората и айде разчитаме някои 4по4 да ни изтегли и да си Ватанен и да не си или вериги или въже.А питам ви аз някои карал ли е 7мица с вериги на тесен път-ебати пауара е нема що :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 14 Яну 2006, 14:57

OPASNO LUD написа:Откачена просто забравяте фактора височина на колата-особено при седмиците.Игнорираме моята кола,която е ужасно ниска,но една 740 по дефаут е около 130-140 мм макс и има максимална товаропоносимост 440кила(за тва може да бъркам с 760),но макса при седмиците е 500 или някъде там.Ми аз тежа >>>кг,горивото още 100, в багажника се валят поне 50 излишни и 50-60 качени и колко станаха общо-ми май ако зема да кача един двама стопаджии над 2,5т.И ситуацията става следната-80мм височина,-50% поне хендлинг в сравнение с топлото време-резултат пощуряло ДСЦ-особено ако изкачваш нещо е много гот,с тва 80мм едно участъче да не са изчистили като хората и айде разчитаме някои 4по4 да ни изтегли и да си Ватанен и да не си или вериги или въже.А питам ви аз някои карал ли е 7мица с вериги на тесен път-ебати пауара е нема що :evil:


За товаропоносимостта май не важи горивото.То си е отделно.
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 14 Яну 2006, 15:37

Да ама не важат и екстрите,преди фейслифта си беше голям проблем,при чисто новите вече не важи-те са от 500-580 кг плюс 68+7 +60-всички са с нов нивомат дето дава 100кила отгоре,а са и с по-леки двигатели,но напълно натоварени са пак 2,5т и пак имаш 1400 кила отзаде

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 14 Яну 2006, 18:32

тва са пълни глупости ! само неопитен шофьор може да каже че задното не можело да се кара през зимата !
тая зима е39ката наъртя няколко хиляди км по маршрути вн-сф-вн, освен това често се ходи в горите на лов с нея (не питайте защо плс)
и с помощта на ултра грип 7 отпред и новите мишелинки отзад не е закъсвала никога и никъде ! верно че не е седмица но не е и мн по-малка и по-лека кола от е38 затова мисля че сравнението е сравнително добро :!: освен това е бензин а не дизел.... а всички знаем предимствата на дизела в зимни условия ;)

така, че който не може да кара ако ще и с хеликоптер да се движи пак ще закъса !

да не говорим за 9ти декември като изкачих Шипка с е30ката на лед и сняг и с далеч не нови гуми, а астрата дето беше поне 15 години по-модерна остана долу :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 16 Яну 2006, 16:56

OPASNO LUD написа:....бла-бла-бла....


Батка аз само да те попитам: Тая кола дето казваш че караш, караш ли я или си се возил ??? Защото ако я караш толкова колкото пишеш то би трябвало да знаеш че зимата когато натовариш BMW повечко отзаде то е малко по-стабилно, или бъркам???

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 24.09.2005

no comment

Мнение от zul_fan » 07 Мар 2006, 5:38

:mhihi: по безразборните приказки подозирам че опасно луд е един познат от дружба, който наистина има BMW ама 320 и зимата наистина не го кара щото наистина не може :mhihi: той дори беше дрънкал веднъж че негов съсед имал от "старите Х5-ци от на4алото на 90-те" и незнам си кво там.. :bcry: :help: :uups: Хей Евгени, виж че и тук никой не ти се връзва на глупостите!!
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook