Ладов радиатор, имплантиране
Модератор: Технически модератори
			32 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
Ладов радиатор, имплантиране
Здравейте колеги. 
След кратка борба и с "бозата" най-накрая пиша темичката.
Всички знаете как е закрепен оригиналния радиатор и неговия демонтаж. Под оригиналния радиатор има една пластамасова кора която скоропостижно изрязах с ножовка понеже пречеше. Самия радиатор е закрепен отдолу с две "П" образни планки, височина 10 см., но с крачета по 4 см. и по два болта на краче със самозатягащи се гайги, най-отгоре на планката /разпробито да влезе щифта, така да ги нарека/ се завариха два щифта от арматура 5 мм със заоблени върхове които влизат в крачетата на радиатора 2 на брой и подложена два пласта вътрешна гума от камион/трактор, такава намерих.
,  горното захващане също е "направи си сам":
, 
 - на това нещо не се вижда добре, горния маркуч е изцяло "оригиналдъ"- ЛАДА, долния ще си взема нов, че го надих с тръба 1 цол 5 см., за преливника от радиатора съм набавил един тройник като за газовица и ще го свържа към маркуча на който е свързан преливника 
, разбира се има и тел - без нея не може 
, перката е "дарение", и остана управлението: 
, просто като бобена чорба. Опънал съм и жица към таблото, ще има индикация кога работи перката, да плакне окото 
. Относно ъпдейта за лек наклон назад - няма смисъл. Но пък за това ми дойде идея да ползвам буксата за датчика за температура /при климатик - онзи кабел нанизан на един датчик в радиатора от страна на казана за чистачки/ и да добавя едно реле при бушоните. 
Ако се чудите останалите кабели какви са там намотани: така наречен UPS&инвертор, имам 220 V/300 W, за момента не го ползавам, но пък за сметка на това: при дълък път си зареждам телефона, включва се поялник, лампа, DVD&TV, скоро и компютър - баго много станаха нещо
.
И така, днес четох че нещо не ставало да има подфорум "НАПРАВИ СИ САМ", щом не става - нека има такава ТЕМА. Ще я видиме тая работа. Сега остана да оправя и "ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМИТЕ ЧАСТИ И ДЕТАЙЛИ" - това май е за там
 
Айде стига съм Ви занимавал, който иска ще му помогна - стига да иска, лесно ще ме намерите
			
		След кратка борба и с "бозата" най-накрая пиша темичката.
Всички знаете как е закрепен оригиналния радиатор и неговия демонтаж. Под оригиналния радиатор има една пластамасова кора която скоропостижно изрязах с ножовка понеже пречеше. Самия радиатор е закрепен отдолу с две "П" образни планки, височина 10 см., но с крачета по 4 см. и по два болта на краче със самозатягащи се гайги, най-отгоре на планката /разпробито да влезе щифта, така да ги нарека/ се завариха два щифта от арматура 5 мм със заоблени върхове които влизат в крачетата на радиатора 2 на брой и подложена два пласта вътрешна гума от камион/трактор, такава намерих.
,  горното захващане също е "направи си сам":
, 
 - на това нещо не се вижда добре, горния маркуч е изцяло "оригиналдъ"- ЛАДА, долния ще си взема нов, че го надих с тръба 1 цол 5 см., за преливника от радиатора съм набавил един тройник като за газовица и ще го свържа към маркуча на който е свързан преливника 
, разбира се има и тел - без нея не може 
, просто като бобена чорба. Опънал съм и жица към таблото, ще има индикация кога работи перката, да плакне окото Ако се чудите останалите кабели какви са там намотани: така наречен UPS&инвертор, имам 220 V/300 W, за момента не го ползавам, но пък за сметка на това: при дълък път си зареждам телефона, включва се поялник, лампа, DVD&TV, скоро и компютър - баго много станаха нещо
И така, днес четох че нещо не ставало да има подфорум "НАПРАВИ СИ САМ", щом не става - нека има такава ТЕМА. Ще я видиме тая работа. Сега остана да оправя и "ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМИТЕ ЧАСТИ И ДЕТАЙЛИ" - това май е за там
Айде стига съм Ви занимавал, който иска ще му помогна - стига да иска, лесно ще ме намерите
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Добре колега, сега остава да споделиш впечатления от работата на охладителната уредба - как се държи като цяло и стрелката на датчика дали не ти стои леко преди 12 
 И този червения маркуч така ли мислиш да го оставиш за напред  
			
		- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
Мда, стрелката малко вляво преди 12, ама вече и свикнах, червения маркуч с един тройник като за изпарителя при газовица ще включа към малкия маркуч на оригиналния разширител, с който в момента е свързан  ладовия разширител. Понеже от червения излиза по високото налягане пропуснато от клапана на капачката и в момента предполагам се образува налягане в този маргуч, и така с този тройник антифриза да си ходи където иска, когато си иска на където си иска.
			
		- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
- Stennli
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 476
 - Регистриран на: 10.03.2007
 - Местоположение: Русенец в Пловдив
 - Кара: Е39 520i 98г.
 - Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
 
Така и не разбрахме закво си правил тва,двигателя ти трябва да работи на нормална температура,а не преди 12.То ако искаш сложи още един радиатор и до 8 часа няма да ти стигне стрелката??????
			Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 


		

- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
А, то температурата си е перфектна, това е само малък страничен ефект. Иначе не ми се даваха около 200 лв. за оригинален радиатор. Сега си имам индикация на таблото за работеща ел.перка. Само да подкарам каляската ще снимам и ще сложа още две-три снимки.
			
		- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
Добре, нов радиатор около 350 лв, втора употреба около 200. Втора употреба никога за това нещо, патил съм си преди. Монтаж около 1 час и 30 мин., ако знаеш какво правиш. За продаването - да, нека я поюркам още малко, понеже доста неща смених по нея и така не ми се дава.
			
		- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
РАДИАТОР...
Според мен се е получило доста добре но ми се струва ,че ще срещнеш проблем, първо със нивото защото ми се струва ,че горният край на радиатора е по ниско от затоплянето на дросела???И второ този радиатор е за почти отворена система  т.е. клапана/капачката/отваря на много малко налягане и къде ще отиде горещатата вода ?при студената на долният край на рзширителя???Аз също съм слагал такъв/ладов/ но на м10 и мога да споделя ,че се родих забравих да гледам "водомера" а сега карам м40 
 и ми се струва ,че при него няма да се получи...
пиши какви са ти впечатленията след като я подкараш.
П.П.имаш лс.
			
		пиши какви са ти впечатленията след като я подкараш.
П.П.имаш лс.
- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
Вече над 2000 навъртяни километра и нямам грижи с водомера. Малко от отпуската маршрута: Радомир-София-Бургас-Малко Търново-вътре в града и планината-Бургас-Варна-Свищов-на село-София - около 1400 км.
			
		Като гледам как се развива сюжета на филма няма да се учудя ако следващите серии са на тема:
- задни барабани от Лада (накладките са почти без пари - феродото се кове)
- помпа от парното на Запорожец вместо бензинова помпа (дори реле не е необходимо за захранването)
- центробежен регулатор на запалването (с ECU-то само ядове)
Единствено сигурно е, че главния герой си остава нещастно BMW попаднало против волята си в България .........
			
		- задни барабани от Лада (накладките са почти без пари - феродото се кове)
- помпа от парното на Запорожец вместо бензинова помпа (дори реле не е необходимо за захранването)
- центробежен регулатор на запалването (с ECU-то само ядове)
Единствено сигурно е, че главния герой си остава нещастно BMW попаднало против волята си в България .........
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- tahsinov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 366
 - Регистриран на: 22.07.2006
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше E34 /грухчо/
 - Мечтае да кара: E34 M5
 
- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
- pantzer3
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 879
 - Регистриран на: 6.05.2008
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 М57Д30
 - Мечтае да кара: Е65
 
			32 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



  
  