лампа на аир бега
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
лампа на аир бега
светна ми лампата на аир бега, единя със сигорност го няма, но тоя на волана май е налице, светна за малко и пак изгасна
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: лампа на аир бега
Rudisan написа:... единя със сигорност го няма, но тоя на волана май е налице ...
Оправян ли е този на волана? Иначе няма начин пасажерския да гръмне, а шофьорския да остане цял.
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
като го няма пасажерският аирбег как очакваш да не свети лампата, друг вапрос е ако са здрави и дават грешка, това се оправя с закачане на компютър. Мойта лампичка преди като дам на контакт и светваше карам малко и светва вече и не изгасва, закачиха я на комп и срещу 10лв ми я оправиха грешката 

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
светна за момент и загасна, сега пак не светиchangethegame написа:като го няма пасажерският аирбег как очакваш да не свети лампата, друг вапрос е ако са здрави и дават грешка, това се оправя с закачане на компютър. Мойта лампичка преди като дам на контакт и светваше карам малко и светва вече и не изгасва, закачиха я на комп и срещу 10лв ми я оправиха грешката
Аз да не пускам нова тема...
И на мен лампата на еър бег-а ми свети, само че постоянно, не гасне изобщо, а само примигва. Понякога остава само да свети но е за кратко и пак почва да си мига... Казаха ми че това се е появило по време на пътя от Германия за България. Някакви идеи от какво може да е това, че не разбирам нищо ?
Четох други теми за този проблем, но на всички или им свети постоянно, или пък свети и като покарат малко гасне.
А, и по принцип не трябва да свети, ако всичко е нормално, нали ?
И на мен лампата на еър бег-а ми свети, само че постоянно, не гасне изобщо, а само примигва. Понякога остава само да свети но е за кратко и пак почва да си мига... Казаха ми че това се е появило по време на пътя от Германия за България. Някакви идеи от какво може да е това, че не разбирам нищо ?

А, и по принцип не трябва да свети, ако всичко е нормално, нали ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
По принцип щом запалиш изгасва веднага.
Когато има грешка записана за някой от компнентите на системата лампата остава да свети около 1-2 минути след като запалиш и след това гасне и не светва повече докато не върнеш контактния ключ в нулево положение и трънеш след това да палиш.
Закарай я да ти направят диагностика на системата,там ще ти кажат какво точно не е натред.
Когато има грешка записана за някой от компнентите на системата лампата остава да свети около 1-2 минути след като запалиш и след това гасне и не светва повече докато не върнеш контактния ключ в нулево положение и трънеш след това да палиш.
Закарай я да ти направят диагностика на системата,там ще ти кажат какво точно не е натред.

Колеги аз имам подобен проблем - лампата гасне след около 10-15 секунди (2 еърбега). Това се хваща от диагностиката. Оказа се че датчика на пасажерската седалка е дал фира, а той представлява пластмасово фолио с проводник (нещо като серпентина) вградена в него. При това положение десния еърбег не се включва и причините са 2 - първо ако няма пътник е излишно и второ ако има детска седалка вместо определен натиск на седалката от седнал пътник също не се включва - ясно защо. Тази повреда се явява като пичовете на мивката стъпят с коляно на седалката за да чистят купето от вътре и тежестта вместо да се разпредели равомерно се концентрира на едно място, опъва фолиото и къса проводника.
За смяна се вади и разтапицира седалката а и си е цифра самия датчик и още се обезстрашавам та да тръгна да го сменям ...
За смяна се вади и разтапицира седалката а и си е цифра самия датчик и още се обезстрашавам та да тръгна да го сменям ...
А може ли да е имало удар преди и заради това да свети ? Но пък еър беците са си на място уж, не ми изглежда да е удряна колата...
Ще я карам на диагностика да и напишат рецепта
Има ли значение къде ще отида на диагностика, трябва ли да е задължително в специализиран сервиз за БМВ или не се бърка ?
Извинявам се за последния въпрос, ама като не разбирам... 
Ще я карам на диагностика да и напишат рецепта

Има ли значение къде ще отида на диагностика, трябва ли да е задължително в специализиран сервиз за БМВ или не се бърка ?



давано е на контакт с откачено табло.Berboo написа:Аз да не пускам нова тема...
И на мен лампата на еър бег-а ми свети, само че постоянно, не гасне изобщо, а само примигва. Понякога остава само да свети но е за кратко и пак почва да си мига... Казаха ми че това се е появило по време на пътя от Германия за България. Някакви идеи от какво може да е това, че не разбирам нищо ?Четох други теми за този проблем, но на всички или им свети постоянно, или пък свети и като покарат малко гасне.
А, и по принцип не трябва да свети, ако всичко е нормално, нали ?
tsb_bg написа:Колеги аз имам подобен проблем - лампата гасне след около 10-15 секунди (2 еърбега). Това се хваща от диагностиката. Оказа се че датчика на пасажерската седалка е дал фира, а той представлява пластмасово фолио с проводник (нещо като серпентина) вградена в него. При това положение десния еърбег не се включва и причините са 2 - първо ако няма пътник е излишно и второ ако има детска седалка вместо определен натиск на седалката от седнал пътник също не се включва - ясно защо. Тази повреда се явява като пичовете на мивката стъпят с коляно на седалката за да чистят купето от вътре и тежестта вместо да се разпредели равомерно се концентрира на едно място, опъва фолиото и къса проводника.
За смяна се вади и разтапицира седалката а и си е цифра самия датчик и още се обезстрашавам та да тръгна да го сменям ...
При мен беше абсолютно същия проблем и един пич при Явор ми го оправи за 30 кинта

_!_
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани