дневни светлини за е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

дневни светлини за е39

Мнение от Ca_Ma » 31 Окт 2008, 17:23

братя и сестри, даите идея как да си направя дневни светлини на колата - знам че нема да стане Х5 ама аиде са :mhihi:
идеята е само крушките на дългите да светат през деня, ама за сега начина е само един - да държа лоста на мигачите към мене :mhihi:
целта е да не си хабим ринговете и ксенона , да ги оставим за вечерта , а съм виждал на Е39 така, да светата само дългите и то само през деня :?: смисал ако това стане взимам някакви по слаби крушки за дългите и така хем не преча на тия с/у мен, хем тия кенефи нема да се заяждат за пуснати фарове..
чакам идеии :)
Последна промяна Ca_Ma на 31 Окт 2008, 17:57, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Окт 2008, 17:29


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 31 Окт 2008, 17:37

Paint rulz:)
ето идеята
някои да е правил такова нещо, което показа колегата по горе с линка?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 31 Окт 2008, 18:14

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 18:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 31 Окт 2008, 18:18

да колега много добре си разбрал, мерси ще видим какво може да направим по въпроса с жичкаджия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 31 Окт 2008, 18:29

Колега ако стане пиши как си го постигнал. И аз се интересувам от такъв вариянт. Също какви по слаби крушки има евентоално. Мисля си, че можеби с някакво ключе което да затваря веригата на светкавицата както е написал колегата по горе трябва да стане. Иначе моята-кола явно не всички са така като оставя копчето на вкючени къси и извадя ключа от таблото огасват и късите и габаритите. Проблема е, че немога да оставя колата на габарити ако ключа гоняма, но това не е голяма болка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 31 Окт 2008, 18:37

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 31 Окт 2008, 18:49

vladi_nn колега с твоята кола маслено зелената съм запознат от по близо, та знам я, без ключ нищо не може да светне и да се чуе по нея, някои така я е направил
а на колегата Sesko евалата за информацията, интересно е дали някои си го е правил така на е39?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 01 Ное 2008, 1:40

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 01 Ное 2008, 9:23

Колегата Sivako е сложил много полезен линк. От там се вижда че няма нищо сложно в този модул. Но за съжаление аз не разбирам много добре немски за да си преведа важната информация. Ако някой колега може да помогне с превод:help: ще сме му безкрайно благодарни и съм убеден че много колеги ще се възползват от идеята.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 01 Ное 2008, 9:45

Малко тъпо е преведено Ама върши работа :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 01 Ное 2008, 9:56

Sivako евалата брат за инфото, ама целата кола ли требва да се разкоства дебем.. писна ми... кои ще посмее 1ви да си направи тая Екстра?:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 01 Ное 2008, 10:57

До колкото успях да разбера модул все пак трябва. Това с диодите е добавено. А точно същия едвали ще се намери. Можеби вариянта предложен от NikiNikolov http://drl.hit.bg/ е по приложим. Цената му е 35лв за дългите. Говорих с човека който ги произвежда и продава. Има вариянт да се свърже модула дирекно на дългите и с релета да се изключва модула при задействането на дългите в нормален режим на работа. Все още трябва да се посъветвам с някой елелтричар и може и да го приложа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 01 Ное 2008, 11:19

vladi_nn супер колега, само мене ме притеснява че ще дърпа ток от акумулатора и колата няма да може да "заспи" като я заключа, както ми казаха в Дару Кар, макар че заспа.. за това се притеснявам ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 01 Ное 2008, 12:02

Прегледах схемите които е сложил човека и общо взето е доста просто. Трябва да се направи следния тест: Подчертавам ако не сте на ясно с това което правите не опитвайте изобщо тъйкато може да повредите ел. инсталацията на вашия автомобил.
При угасен автомобил и изключени светлини се подава постоянен плюс на общия захранващ кабел на дългите светлини. Ако светнат значи не са отделени с релета и минаваме по лесния начин, който е:
Взема се модула свързва се постоянен плюс на първия кабел. На втория се свързва плюс който има напрежение само на контакт-може да се вземе от касетофона.Третия кабел свързваме към общия захранващ дългите и на четвъртия МНОГО ВАЖНО да се спази свързва се плюса от габаритите за да може модула да се угаси като включим фаровете за нормална експлоатация. Не би трябвало да има проблем със заспиването на колта.Това е все едно да имаш проблем с касетофона.Втория кабел е точно за това. Устройството да работи само на контакт и то на запален автомобил с напрежение на постоянния плюс не по малко от 13.4V. Ако напрежението на постянния плюс е по малко значи имате нужда от ремонт на алтернатора.
Днес ще направя проба и ако е успешна в понеделник поръчвам.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook