дневни светлини за е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
дневни светлини за е39
братя и сестри, даите идея как да си направя дневни светлини на колата - знам че нема да стане Х5 ама аиде са
идеята е само крушките на дългите да светат през деня, ама за сега начина е само един - да държа лоста на мигачите към мене
целта е да не си хабим ринговете и ксенона , да ги оставим за вечерта , а съм виждал на Е39 така, да светата само дългите и то само през деня
смисал ако това стане взимам някакви по слаби крушки за дългите и така хем не преча на тия с/у мен, хем тия кенефи нема да се заяждат за пуснати фарове..
чакам идеии

идеята е само крушките на дългите да светат през деня, ама за сега начина е само един - да държа лоста на мигачите към мене

целта е да не си хабим ринговете и ксенона , да ги оставим за вечерта , а съм виждал на Е39 така, да светата само дългите и то само през деня

чакам идеии

Последна промяна Ca_Ma на 31 Окт 2008, 17:57, променена общо 1 път
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Колега ако стане пиши как си го постигнал. И аз се интересувам от такъв вариянт. Също какви по слаби крушки има евентоално. Мисля си, че можеби с някакво ключе което да затваря веригата на светкавицата както е написал колегата по горе трябва да стане. Иначе моята-кола явно не всички са така като оставя копчето на вкючени къси и извадя ключа от таблото огасват и късите и габаритите. Проблема е, че немога да оставя колата на габарити ако ключа гоняма, но това не е голяма болка.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Колегата Sivako е сложил много полезен линк. От там се вижда че няма нищо сложно в този модул. Но за съжаление аз не разбирам много добре немски за да си преведа важната информация. Ако някой колега може да помогне с превод:help: ще сме му безкрайно благодарни и съм убеден че много колеги ще се възползват от идеята.
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
До колкото успях да разбера модул все пак трябва. Това с диодите е добавено. А точно същия едвали ще се намери. Можеби вариянта предложен от NikiNikolov http://drl.hit.bg/ е по приложим. Цената му е 35лв за дългите. Говорих с човека който ги произвежда и продава. Има вариянт да се свърже модула дирекно на дългите и с релета да се изключва модула при задействането на дългите в нормален режим на работа. Все още трябва да се посъветвам с някой елелтричар и може и да го приложа.
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Прегледах схемите които е сложил човека и общо взето е доста просто. Трябва да се направи следния тест: Подчертавам ако не сте на ясно с това което правите не опитвайте изобщо тъйкато може да повредите ел. инсталацията на вашия автомобил.
При угасен автомобил и изключени светлини се подава постоянен плюс на общия захранващ кабел на дългите светлини. Ако светнат значи не са отделени с релета и минаваме по лесния начин, който е:
Взема се модула свързва се постоянен плюс на първия кабел. На втория се свързва плюс който има напрежение само на контакт-може да се вземе от касетофона.Третия кабел свързваме към общия захранващ дългите и на четвъртия МНОГО ВАЖНО да се спази свързва се плюса от габаритите за да може модула да се угаси като включим фаровете за нормална експлоатация. Не би трябвало да има проблем със заспиването на колта.Това е все едно да имаш проблем с касетофона.Втория кабел е точно за това. Устройството да работи само на контакт и то на запален автомобил с напрежение на постоянния плюс не по малко от 13.4V. Ако напрежението на постянния плюс е по малко значи имате нужда от ремонт на алтернатора.
Днес ще направя проба и ако е успешна в понеделник поръчвам.
При угасен автомобил и изключени светлини се подава постоянен плюс на общия захранващ кабел на дългите светлини. Ако светнат значи не са отделени с релета и минаваме по лесния начин, който е:
Взема се модула свързва се постоянен плюс на първия кабел. На втория се свързва плюс който има напрежение само на контакт-може да се вземе от касетофона.Третия кабел свързваме към общия захранващ дългите и на четвъртия МНОГО ВАЖНО да се спази свързва се плюса от габаритите за да може модула да се угаси като включим фаровете за нормална експлоатация. Не би трябвало да има проблем със заспиването на колта.Това е все едно да имаш проблем с касетофона.Втория кабел е точно за това. Устройството да работи само на контакт и то на запален автомобил с напрежение на постоянния плюс не по малко от 13.4V. Ако напрежението на постянния плюс е по малко значи имате нужда от ремонт на алтернатора.
Днес ще направя проба и ако е успешна в понеделник поръчвам.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани