320 D бял пушек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

320 D бял пушек

Мнение от Hugo Boss » 24 Юли 2008, 16:52

Здравейте колеги, от скоро съм собственик на 320D 150 к.с. Страхотна кола, всички екстри автомат. Обаче от скоро започна когато е студена да изкарва бял дим. Загрее ли проблема изчезва. Миналата седмица смених консумативи в Дару кар, там мина диагноистика и нямаше проблеми. Според някои трябва да си огледам турбината, ама някой ако си е патил от нещо подобно да ме насочи... Иначе си запазих час за Дару кар другата седмица.
Мерси предварително за помоща :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Бургас
Кара: E46 320dA '02

Мнение от Константинов » 24 Юли 2008, 17:45

Честито колега! Белия дим по принцип е симптом на "заминала" или "заминаваща" турбина, но дано да не е това. Потърси в търсачката, има много теми. Даже бях гледал и един клип. Бяха едни облаци ..... :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 24 Юли 2008, 17:48

чезне ли ти мистериозно масло или антифриз?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 24 Юли 2008, 17:51

Нямам идея, скоро беше в Дару и въобще не съм гледал докъде е било маслото и антифриза. Ще погледна след малко.
За търсачката излизат толкова много теми, че трудно си индифицирам проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 24 Юли 2008, 18:06

по пътя на логиката- за да излиза бял пушек значи нещо попада или в цилиндрите или в генерацията. това "нещо" е някой работна течност- или масло или антифриз....няма какво друго да гори! може да е духнала гарнитура на главата, може да има шупла в главата, може някое бутало да се е пробило, може турбото да е заминало, а може и проблема да е съвсем тривиален!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 24 Юли 2008, 18:09

За първите неща направо тръпки ме побиха !!! Все пак за тези проблеми нямаше ли да светне някой датчик на таблото? А това го прави само като не е карана 2-3 часа, иначе всичко е ОК и като разход и като динамика...
Колата е на 127 000 км. и наистина е много запазена.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 24 Юли 2008, 18:44

То, няма как да е на повече от 127 000км. :mhihi: Гаранция!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 24 Юли 2008, 20:30

километрите нямат значение! пред мен са чупили чисто нова шкода от магазина....просто като се кара душманската се минава предела на здравината и става гаф! искрено стискам палци на колегата да е някаква дреболия! най-добре да я погледне някой специалист. моля напиши после кой я е гледал и какво е установил, щото е кофти на следващия като му изпуши бяло колата да се чуди къде как и какво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 24 Юли 2008, 20:48

То ако е турбо ще пуши постоянно не само като е студена по скоро провери някоя свещ да няма изгоряла щом е бял пушека значи няма добро изгаряне ако вкарва антифриз в цилиндрите ще ти надува охл. система и ще ти намалява антифриза,за турбо има и такава вероятност

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 24 Юли 2008, 23:18

Проверих маслото и антифриза, всичко си е ОК. Мале, колко време се чудих особенно за антифриза. За пръв път видях такава система с поплавък :mhihi:
Смених бензиностанцията, може нещо нафтата да е зле. До сега сипвах Шел V-power и на Еко. сега съм с Лук ойл, но мисля да си карам с V-powerа. ОМV знам за 3 случая от лош дизел на познати.
Иначе по нищо не личи колата да има проблем. Работи тихо и равномерно, има ряз.
Дали е филтъра за твърди частици?. На Пежо филтъра бил самопочистващ и се чистел на извънградско.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 25 Юли 2008, 8:26

мен така ми пушваше щото беше заминала дюзата
но това компа кат закачат колата го показва
иди на диагностика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 25 Юли 2008, 18:45

rdk написа:мен така ми пушваше щото беше заминала дюзата
но това компа кат закачат колата го показва
иди на диагностика

Опа, ти за коя дюза говориш? За управляващата ли става въпрос. На мен, на диагностика ми даде грешка на управляващата дюза, но колата не беше карана дълго време и припуши в бяло. После като загря колата се оправи и сега кото я карам всеки ден, няма такива неща. Момчето, което ми прави диагностиката, ми обясни, че тази дюза е нещо като ланда-сонда. Струва 500лв. БОШ-турска в АУТО+
Колега Hugo Boss, отиди да ти направят диагностика. Ако не се лъжа, грешката беше "08" в DDЕ. Може точно това да е твоя проблем
- не работи - пуши
- оправи се /като загрее/ - не пуши
Изрично ми обясниха, че в момента в който почне да подава правилна информация, всичко заспива. Казаха ми, ако искаш карай така, но я имай в предвид.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 25 Юли 2008, 23:11

Днес ходих във Вари 2000(май така се казваше), зад Маргел. Там като я закачиха на компа, единствения проблем беше, че неработеше външната перка на климатроника. Много се ядосах защото в Дару кар само преди седмица не ми споменаха за това, чудя се дали да вдигна едно скандалче там. Цена 700лв и вече е оправена. Смених и филтъра за картерните газове, защото според тях, това било предпоставка за изпушване на турбото. Много странно че излезе една стара грешка за несветещ халоген която е била записана на околу 650 000 км. Там неможаха да ми кажат, как е записана така, защото навсякъде колата си показваше 128 000км. Иначе никакви други грешки непоказа и колата била супер. Дюзите са наред, турбото също. Поне поизпуши малко пред него да види за какво става въпрос.
Последна промяна Hugo Boss на 26 Юли 2008, 8:44, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 25 Юли 2008, 23:35

Колко пари е диагностиката във Вари? А дали правят реглаж преден, заден мост?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 25 Юли 2008, 23:41

55 лв. е диагностиката. Нямам представа дали правят реглажи. Имам визитка, ама е в колата. Утре ще те напиша тел за да си провериш.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook