Една интересна статия за ... 150i
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Една интересна статия за ... 150i
Намерих една интересна статия за 150i a.k.a. Hartge H1,но за съжаление е на немски,някой ако може да е преведе ще съм много благодарен.
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... l_id=10546
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... l_id=10546
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Тунинг-Тест на Месеца
Този който танцува с 911....
се казва Хартге Н1 и е БМВ Първа серия на стойност 102 000 Евро със сърцето на М5 и 450 к.с. Той се сблъсква с 911 Турбо от МТМ с 560 коня.
От Гуидо Науман
На един огромен паркинг се вижда облаци дим. И още нещо се забелязва: Едно силно свистене и гърмене. Какво става? Една подивяла 1-ца БМВ със нетипичния за нея звук дрифтва около една 911-ка. АВТОТУНИНГА започна! Отново хората от редакцията вдигната една Мега-Акция на крака. Човек има само малко желание да потанцува. Не става тук дума за танци в дискотеката, а за едно пъргаво измитане с жестоки болиди. Иде реч за бруталност с В8 сърце и 450 коня, както и за първото тунинговано Порше 911 Турбо от Тунинг Фирмата МТМ с „уморени“ 560 коня!
Когато автомобилите пристигнаха в редакцията, се започнаха веднага сериозни дискусии. „Н1 неможе никога да достигне МТМ-Поршето!“, „Мисля си, че до 200 ще е пред него!“, „БМВ-то няма да успее никога да стигне 300!“, такива коментари се чуваха от стаите на Автотунинг отдела. Въпроси и Твърдения, които трябва да се изяснят. Как би било по-добре, освен да се поразходим с общо 1010 коня? Малко първокласни улици, малко магистрала, малко обяд и накрая див Дрифт из града!
Казано, сторено...започва се. Първо да загреем автомобилите. На първокласните улици няколко пъти нагоре надолу. Винаги малко по-бързо. Първо 150, после 200 и накрая 300! Да точно, 300 км/ч! Пилота на Н1 не вярва на очите си. Стрелката тъкмо се домъкна до 300. ЛУДНИЦА! Е да, все пак 82 000 Евро на базовата цена, за да се имплантира В8 трябва да бъде оправдано!
За 911-Пилота 300 км/ч не е нещо ново. Ново тук е само Тунинга. Досега за знаеха МТМ – Моторен Техник Майер – от супер Преработки. Сега за първи път Роланд Майер се доверява на 911. Цената за преработка от 450 кс на 560 кс с помощта на ЕКУ промени, нова Изпускателна система и по-голямо Турбо го прави с 14 000 Евро по-ефтин от преработката на Хартге Н1 (Става дума само за тунинга). Сега обратно на улицата. Междувремено двете гръмотевици достигнаха необходимите температури. Както и самите шофьори. Тръгваме по магистрала А6 посока Хейлброн. Няма ограничение на скоростта, ОГЪН. Н1 изостава от 911-та. Тахото 200, 230, 260. Потенциала на сребристата 1-чка не се разбира от пред нас каращите благодарение на класа си автомобил и липсата на ксенон. „Ха, идва една Единичка“, са си казали доста от пътуващите – и дори в мечтите си, не са се замисляли да направят място на магистралата.
МТМ 911
Вид мотор: 6 цилиндъра Боксер Турбо
Кубатура: 3600 кубика
Коне: 560к.с. При 6000 О/мин
Въртящ момент: 735 нм при 2700 О/мин
Тежест: 1560 кг
ТУНИНГ: променена Електроника, по-голямо Турбо, подсилен Уестгейт, Изпускателна система с метален катализатор.
Задвижване: 4х4
Скоростна: 6-степена ръчна
Окачване Предната ост самостоятелно окачване.
Спирачки: Керамични 330 мм (отпред и отзад)
Гуми: 8х18 225/40-18 (отпред), 11х18 295/30-18 (отзад)
0-100: 3.7 сек.
Макс. Скорост: 326 км/ч
Разход при реста: 15,7 / 100 км
Стойност: около 150 000 Евро
Окей. Поршето излиза отпред, с него би трябвало да бъде доста по-лесно да се достигнат 300 км. И вижте, на Порше може да се разчите. Напред винаги с над 200. И ето свободна отсечка, триленти. Н1 се изстрелва просто така, покрай 911 при скорост 240. Тахото 260, 280, 300. Сега идва ред на МТМ 911. По-добрата аеродинамика изглежда играе роля. 310, 320 – най-накрая дисплея показва 326 км/ч.
Отново обратно към редкацията. На един огромен паркинг се решаваме Аз и Алекс на една спонтанна акция: Порша се успокоява, а единичката танцува около синьото купе с иузключено ЕСП от Хартге. Само с педала на газта позволява единичката да се върти в кръг. След няколко кръга слизам от колата ухилен до уши. „Това е като Дрога!“ До редакцията остават около 5 км. Да видим дали с единичката тази отсечка може да се вземе изцяло само с дрифт. И почти успяхме. Но на едно крастовище се разминахме с едно Ауди А6. И вместо нормалното клатене на глава и мятане на пръст идва черпака на историята... Ха, цивилни полицаи. Всъщност Н1 и МТМ 911 бяха малко пред решението, бързо да избягат. Но веднага разпознах моя стар приятел – Шефа на Полицията Норберт К. И неговата Видеокола. „Какво правите тук?“, питам го аз. „Исках да ви видя“, отговори той. „И да видя с какви куршуми ще си имаме работа по магистрала А9!“
Хартге Н1
Вид мотор: V8
Кубатура: 4941 кубика
Коне: 450к.с. При 6600 О/мин
Въртящ момент: 510 нм при 3800 О/мин
Тежест: 1530 кг
ТУНИНГ: V8-Мотор от М5 Е39 с покачена мощност
Задвижване: Задно
Скоростна: 6-степена ръчна
Окачване Предната ост самостоятелно окачване. Хартге окачване
Спирачки: Разпробити 380 мм (отпред) 345 мм (отзад)
Гуми: 8х19 225/35-19 (отпред), 9х19 255/30-19 (отзад)
0-100: 5.8 сек.
Макс. Скорост: 301 км/ч
Разход при реста: 17,5 / 100 км
Стойност: 102 000 Евро
Превод Деян Стоянов
Този който танцува с 911....
се казва Хартге Н1 и е БМВ Първа серия на стойност 102 000 Евро със сърцето на М5 и 450 к.с. Той се сблъсква с 911 Турбо от МТМ с 560 коня.
От Гуидо Науман
На един огромен паркинг се вижда облаци дим. И още нещо се забелязва: Едно силно свистене и гърмене. Какво става? Една подивяла 1-ца БМВ със нетипичния за нея звук дрифтва около една 911-ка. АВТОТУНИНГА започна! Отново хората от редакцията вдигната една Мега-Акция на крака. Човек има само малко желание да потанцува. Не става тук дума за танци в дискотеката, а за едно пъргаво измитане с жестоки болиди. Иде реч за бруталност с В8 сърце и 450 коня, както и за първото тунинговано Порше 911 Турбо от Тунинг Фирмата МТМ с „уморени“ 560 коня!
Когато автомобилите пристигнаха в редакцията, се започнаха веднага сериозни дискусии. „Н1 неможе никога да достигне МТМ-Поршето!“, „Мисля си, че до 200 ще е пред него!“, „БМВ-то няма да успее никога да стигне 300!“, такива коментари се чуваха от стаите на Автотунинг отдела. Въпроси и Твърдения, които трябва да се изяснят. Как би било по-добре, освен да се поразходим с общо 1010 коня? Малко първокласни улици, малко магистрала, малко обяд и накрая див Дрифт из града!
Казано, сторено...започва се. Първо да загреем автомобилите. На първокласните улици няколко пъти нагоре надолу. Винаги малко по-бързо. Първо 150, после 200 и накрая 300! Да точно, 300 км/ч! Пилота на Н1 не вярва на очите си. Стрелката тъкмо се домъкна до 300. ЛУДНИЦА! Е да, все пак 82 000 Евро на базовата цена, за да се имплантира В8 трябва да бъде оправдано!
За 911-Пилота 300 км/ч не е нещо ново. Ново тук е само Тунинга. Досега за знаеха МТМ – Моторен Техник Майер – от супер Преработки. Сега за първи път Роланд Майер се доверява на 911. Цената за преработка от 450 кс на 560 кс с помощта на ЕКУ промени, нова Изпускателна система и по-голямо Турбо го прави с 14 000 Евро по-ефтин от преработката на Хартге Н1 (Става дума само за тунинга). Сега обратно на улицата. Междувремено двете гръмотевици достигнаха необходимите температури. Както и самите шофьори. Тръгваме по магистрала А6 посока Хейлброн. Няма ограничение на скоростта, ОГЪН. Н1 изостава от 911-та. Тахото 200, 230, 260. Потенциала на сребристата 1-чка не се разбира от пред нас каращите благодарение на класа си автомобил и липсата на ксенон. „Ха, идва една Единичка“, са си казали доста от пътуващите – и дори в мечтите си, не са се замисляли да направят място на магистралата.
МТМ 911
Вид мотор: 6 цилиндъра Боксер Турбо
Кубатура: 3600 кубика
Коне: 560к.с. При 6000 О/мин
Въртящ момент: 735 нм при 2700 О/мин
Тежест: 1560 кг
ТУНИНГ: променена Електроника, по-голямо Турбо, подсилен Уестгейт, Изпускателна система с метален катализатор.
Задвижване: 4х4
Скоростна: 6-степена ръчна
Окачване Предната ост самостоятелно окачване.
Спирачки: Керамични 330 мм (отпред и отзад)
Гуми: 8х18 225/40-18 (отпред), 11х18 295/30-18 (отзад)
0-100: 3.7 сек.
Макс. Скорост: 326 км/ч
Разход при реста: 15,7 / 100 км
Стойност: около 150 000 Евро
Окей. Поршето излиза отпред, с него би трябвало да бъде доста по-лесно да се достигнат 300 км. И вижте, на Порше може да се разчите. Напред винаги с над 200. И ето свободна отсечка, триленти. Н1 се изстрелва просто така, покрай 911 при скорост 240. Тахото 260, 280, 300. Сега идва ред на МТМ 911. По-добрата аеродинамика изглежда играе роля. 310, 320 – най-накрая дисплея показва 326 км/ч.
Отново обратно към редкацията. На един огромен паркинг се решаваме Аз и Алекс на една спонтанна акция: Порша се успокоява, а единичката танцува около синьото купе с иузключено ЕСП от Хартге. Само с педала на газта позволява единичката да се върти в кръг. След няколко кръга слизам от колата ухилен до уши. „Това е като Дрога!“ До редакцията остават около 5 км. Да видим дали с единичката тази отсечка може да се вземе изцяло само с дрифт. И почти успяхме. Но на едно крастовище се разминахме с едно Ауди А6. И вместо нормалното клатене на глава и мятане на пръст идва черпака на историята... Ха, цивилни полицаи. Всъщност Н1 и МТМ 911 бяха малко пред решението, бързо да избягат. Но веднага разпознах моя стар приятел – Шефа на Полицията Норберт К. И неговата Видеокола. „Какво правите тук?“, питам го аз. „Исках да ви видя“, отговори той. „И да видя с какви куршуми ще си имаме работа по магистрала А9!“
Хартге Н1
Вид мотор: V8
Кубатура: 4941 кубика
Коне: 450к.с. При 6600 О/мин
Въртящ момент: 510 нм при 3800 О/мин
Тежест: 1530 кг
ТУНИНГ: V8-Мотор от М5 Е39 с покачена мощност
Задвижване: Задно
Скоростна: 6-степена ръчна
Окачване Предната ост самостоятелно окачване. Хартге окачване
Спирачки: Разпробити 380 мм (отпред) 345 мм (отзад)
Гуми: 8х19 225/35-19 (отпред), 9х19 255/30-19 (отзад)
0-100: 5.8 сек.
Макс. Скорост: 301 км/ч
Разход при реста: 17,5 / 100 км
Стойност: 102 000 Евро
Превод Деян Стоянов

- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Maverik написа:Ускорението на еденичката да не е объркано
И аз така мисля.
Това е от един друг сайт:
Тo translate this phenomenal power to the ground in the 1 Series, a special drive shaft and 6 speed manual transaxle are installed, along with a new rear sub-frame. With a curb weight of just 1,445 kg (~3200 lbs.), rendering a weight to power ratio of 3.23 kg/hp (7 lb/hp), the H1 catapults from 0-100 km/hr (0-62.5 mph) in just 4,6 sec. The amazing thrust continues to an ultimate top speed of 300 km/h (188 mph).
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
От друг сайт разбрах ,че е с диферинциал от М3,но не знам от кое.
Ето едно клипче за тези които искат да видят за какво става дума,нищо че е пускано вече -> http://video.google.com/videoplay?docid ... =hartge+h1
Ето едно клипче за тези които искат да видят за какво става дума,нищо че е пускано вече -> http://video.google.com/videoplay?docid ... =hartge+h1
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани