Проблем с фар, неще да изгасне!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Проблем с фар, неще да изгасне!
Привет Колеги,
Честит имен ден на Ивановците, да са им живи и здрави имената!
Сега на проблема. Сутринта изкарвам колата от гаража всичко си беше нормално. Потаркалях я малко и след, като паркирах и изключих фаровете, единият, за дългите неще да изгасне, при положение че изключвам сетлините и контакта. Дори и след, като пусна алармата фара си свети. Говоря за този от шофьорската страна. Огледах всички кабели са си включени и конекторите са сухи и здрави. Къде може да е проблема.
? В момента извадих електрическия кабел, зада неми духне акумулатора но е много кофти, ащото нямам дълги. Всички бушони / тези в жапката/ са здрави.
Честит имен ден на Ивановците, да са им живи и здрави имената!
Сега на проблема. Сутринта изкарвам колата от гаража всичко си беше нормално. Потаркалях я малко и след, като паркирах и изключих фаровете, единият, за дългите неще да изгасне, при положение че изключвам сетлините и контакта. Дори и след, като пусна алармата фара си свети. Говоря за този от шофьорската страна. Огледах всички кабели са си включени и конекторите са сухи и здрави. Къде може да е проблема.

- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Има голяма вероятност да ти е заминал LCM (Light Control Module) който е около $300. Ще стискам палци да не е това проблема.
Кофти работа. Тази сутрин преди да тръгна за работа закачих кабела и фара отново свети, без да съм го пускал.
До последно се надявах на мокър кабел или нещо подобно. Някакви други идеи? Или да тичам в сервиз.
Има един на Бош в Монтана/ най-близо ми е/ ще закарам колата да видя за какво иде реч. След това ще пиша за резултата.
До последно се надявах на мокър кабел или нещо подобно. Някакви други идеи? Или да тичам в сервиз.
Има един на Бош в Монтана/ най-близо ми е/ ще закарам колата да видя за какво иде реч. След това ще пиша за резултата.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Това е проблема. 150лева при късмет за втора употреба в Гевгелийски. Минах по тоя път вече.Scouser написа:Има голяма вероятност да ти е заминал LCM(Light Control Module) който е около $300. Ще стискам палци да не е това проблема.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
В колонката където са пантите на предна дясна врата под жабката.
Трябва да махнеш мокета и една - две кори.
Трябва да махнеш мокета и една - две кори.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Ако намериш начин да ремонтираш модула напиши щото това е често срещан проблем.
Аз знам какво е изгоряло, но е спряно от производство отдавна и не можах да намеря.
Аз знам какво е изгоряло, но е спряно от производство отдавна и не можах да намеря.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Разглобих и видях въпросния модул. Намира се точно там, където каза Lucky.
Интересно че номера, който е изписан върху модула не съвпада в ETK-то, както и на сайта на ДаруКар, дава ми несъществуващ номер
Ето инфо: LCM-II 61.35-8 372 875 след това под номера е изписано 109 110 след това отдолу е изписано HW1.0 SW 3.1
Не мога да разбера защо го няма, като парт в ЕТК-то и в сайта на Дару..
Помагайте! Все още несъм тествал на DIS и не мога да дам мнение дали е от LCM-ма или не.
Докато търсих в google.com въпросния номер попаднах на някакъв чужд форум , в който беше писано по проблема с LCM.
Там се говори за съпротивлението на крушките и сиреч ако крушката си заминава или има корозия по конекторите LCM-ма се забърква.
Аз утре ще опитам с нова крушка но в Петък, най вероятно ще се ходи до Камор.
Интересно че номера, който е изписан върху модула не съвпада в ETK-то, както и на сайта на ДаруКар, дава ми несъществуващ номер

Ето инфо: LCM-II 61.35-8 372 875 след това под номера е изписано 109 110 след това отдолу е изписано HW1.0 SW 3.1
Не мога да разбера защо го няма, като парт в ЕТК-то и в сайта на Дару..
Помагайте! Все още несъм тествал на DIS и не мога да дам мнение дали е от LCM-ма или не.
Докато търсих в google.com въпросния номер попаднах на някакъв чужд форум , в който беше писано по проблема с LCM.
Там се говори за съпротивлението на крушките и сиреч ако крушката си заминава или има корозия по конекторите LCM-ма се забърква.
Аз утре ще опитам с нова крушка но в Петък, най вероятно ще се ходи до Камор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани