tds - Охладителна система - ремонти...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Юни 2008, 22:08

Владо радиатора е студен в десния край щото перката ти върти постоянно човек.Вземи свали тоя датчик на главата дето е за нея последния от фаровете назад като тръгнеш.Топниго в канче с вода и виж на каква температура ще направи верига трябва да е на 101гр. ако прави верига на по-малки градуси е ясно че той се ебава и ти мъти главата ;) Сменяш го с нов да не прецакаш перката и си 6 ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 22 Юни 2008, 22:09

Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?

Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...

dinozab написа:Владо радиатора е студен в десния край щото перката ти върти постоянно човек.Вземи свали тоя датчик на главата дето е за нея последния от фаровете назад като тръгнеш.Топниго в канче с вода и виж на каква температура ще направи верига трябва да е на 101гр. ако прави верига на по-малки градуси е ясно че той се ебава и ти мъти главата ;) Сменяш го с нов да не прецакаш перката и си 6 ;)


И виското явно си стои постоянно зацепено, може ли то да се е сдухало и да лъже перката, че колата е прегряла. Днес ходих при колегата E34PSH и неговата перка върти, та се къса и това е станало след като е сменил радиатора. Преди това всичко е било ОК, както при мен.
Все пак ще взема един датчик, за да изключа и тази възможност. Само не знам какъв се води, че да питам (все пак няма да ходя в Дару), ако можеш да ми дадеш жокер...
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Юни 2008, 22:14

Vlados написа:
Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?

Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...

Фани тогава си я обездуваши кат ората че кат и цепнеш пачата и бат Бисер ща спука от базици :mhihi: :mhihi: :mhihi:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 22 Юни 2008, 22:15

dinozab написа:
Vlados написа:
Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?

Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...

Фани тогава си я обездуваши кат ората че кат и цепнеш пачата и бат Бисер ща спука от базици :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ами отвивам от време на време това зад капачката и оттам все си църкат по малко мехурчета, ама ако има по-бърз начин... :uups: :uups: :uups:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Юни 2008, 22:22

Vlados написа:
Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?

Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...

dinozab написа:Владо радиатора е студен в десния край щото перката ти върти постоянно човек.Вземи свали тоя датчик на главата дето е за нея последния от фаровете назад като тръгнеш.Топниго в канче с вода и виж на каква температура ще направи верига трябва да е на 101гр. ако прави верига на по-малки градуси е ясно че той се ебава и ти мъти главата ;) Сменяш го с нов да не прецакаш перката и си 6 ;)


И виското явно си стои постоянно зацепено, може ли то да се е сдухало и да лъже перката, че колата е прегряла. Днес ходих при колегата E34PSH и неговата перка върти, та се къса и това е станало след като е сменил радиатора. Преди това всичко е било ОК, както при мен.
Все пак ще взема един датчик, за да изключа и тази възможност. Само не знам какъв се води, че да питам (все пак няма да ходя в Дару), ако можеш да ми дадеш жокер...

А бре аз съм пиян или ти си менкаш постовете през две минути все пак само на бутилка бяло вино съм :mhihi: :mhihi: :mhihi: Датчика ти нормално отворен ето ти оригинален №12 63 2 243 815
ето ти и снимка къде се намира №9 на схемата
Изображение
Айде дерзай ми провери го то твоя в канчето ма го напълни с вода не с ракия ей :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Юни 2008, 22:25

Нещо немооо ги опрааа тия снимки :mhihi: :mhihi: :mhihi: явно виното си дава отражения :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Мнение от Pei4 » 23 Юни 2008, 11:24

Хмм.... моя като загрее стрелката седи на 12 и малко, на около 2 мм след 12, така стана откакто слених радиатора, сменено виското и пак си седи на толкова, някви идеи от къде може да е проблема ? И мога ли да карам така или да търся проблема от къде идва :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 23 Юни 2008, 12:53

Здрасти, ако всичко ти е ОК стрелката винаги стои на 12 ч. няма тинтири минтири топло било, студено било!!! Според мен проблема ти е виското! Даже и аз утре ще сменям че май почва да се бъгва! Когато проблема е виското, на сфетофари почва леко с 1-2 мм да ти мърда стрелката и веднага после се връща а ако хич не бачка почва да си стои все там...докато не се прецакаш..

P.S. А виското не зависимо че е ново бачкалити? Аз имах една тройка и през далечната 94 г. смених виското и пак така беше и тогава немаше никви майстори и т.н. и след време пак го смених и си беше всичко добре! има една малка подробност че виското винаги трябва да стои право не в легнало положение ако ли не се прецаква доста бързо!

И мисля че съм стигнал до решението че виско, помпа, термостат задължително от BMW нищо друго! това е мое мнение...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 23 Юни 2008, 13:02

Някой може ли да даде инфо за цени на виско, термостат, помпа и датчик при вносителите на BMW

Предварително благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 23 Юни 2008, 13:28

Значи проверих частите в BMW:

Виско - 357 лв.

Водна помпа - 174 лв.

Термостат - 64 лв.

Датчик - 33 лв. и 49 лв.

Има 2 вида датчици според пакета на колата!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 23 Юни 2008, 18:44

Това са някакви неразумни цени - я сега провери за Омега Б 2.5ТД същите части ще са около 2 пъти по - евтини :mhihi: :mhihi: :mhihi:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 23 Юни 2008, 18:50

Да се върнем на темата - днес закачиха печката на комп - не показа нито една грешка. Покарах по малките улички в най-голямата жега и само на втора. Като спрях след 30 мин. маркучите се бяха втвърдили, а като отхлабих винта за обезвъздушаване илзязоха бая мехурчета. Кат оги изпуснах, пак омекнаха маркучите.
А и за малко да забравя най-важното: Радиатора започна да стопля отдясно. Проблема с перката обаче остава. Ще има нови датчици...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 23 Юни 2008, 18:54

Не се сърди на датчиците, преди да си огледал окабеляването им - дори и нацепена шлауфка променя напрежението и съответно стойностите :confused:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 23 Юни 2008, 19:00

Wenzy написа:Не се сърди на датчиците, преди да си огледал окабеляването им - дори и нацепена шлауфка променя напрежението и съответно стойностите :confused:

И ти си прав, сега като се замисля, като бях свалил колекторите, откачах и буксите. Възможно е да не съм закачил някоя до край...
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Юни 2008, 8:32

Vlados написа:Да се върнем на темата - днес закачиха печката на комп - не показа нито една грешка. Покарах по малките улички в най-голямата жега и само на втора. Като спрях след 30 мин. маркучите се бяха втвърдили, а като отхлабих винта за обезвъздушаване илзязоха бая мехурчета. Кат оги изпуснах, пак омекнаха маркучите.
А и за малко да забравя най-важното: Радиатора започна да стопля отдясно. Проблема с перката обаче остава. Ще има нови датчици...

А де го видя тоя винт за обезвъздушаване :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook