tds - Охладителна система - ремонти...
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Владо радиатора е студен в десния край щото перката ти върти постоянно човек.Вземи свали тоя датчик на главата дето е за нея последния от фаровете назад като тръгнеш.Топниго в канче с вода и виж на каква температура ще направи верига трябва да е на 101гр. ако прави верига на по-малки градуси е ясно че той се ебава и ти мъти главата Сменяш го с нов да не прецакаш перката и си 6
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?
Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...
dinozab написа:Владо радиатора е студен в десния край щото перката ти върти постоянно човек.Вземи свали тоя датчик на главата дето е за нея последния от фаровете назад като тръгнеш.Топниго в канче с вода и виж на каква температура ще направи верига трябва да е на 101гр. ако прави верига на по-малки градуси е ясно че той се ебава и ти мъти главата Сменяш го с нов да не прецакаш перката и си 6
И виското явно си стои постоянно зацепено, може ли то да се е сдухало и да лъже перката, че колата е прегряла. Днес ходих при колегата E34PSH и неговата перка върти, та се къса и това е станало след като е сменил радиатора. Преди това всичко е било ОК, както при мен.
Все пак ще взема един датчик, за да изключа и тази възможност. Само не знам какъв се води, че да питам (все пак няма да ходя в Дару), ако можеш да ми дадеш жокер...
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Vlados написа:Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?
Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...
Фани тогава си я обездуваши кат ората че кат и цепнеш пачата и бат Бисер ща спука от базици
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
dinozab написа:Vlados написа:Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?
Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...
Фани тогава си я обездуваши кат ората че кат и цепнеш пачата и бат Бисер ща спука от базици
Ами отвивам от време на време това зад капачката и оттам все си църкат по малко мехурчета, ама ако има по-бърз начин...
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Vlados написа:Stanchev написа:а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?
Това забравих да напиша - 40 мин. след като я бях запалил колата (след напълването на системата) един комшия ме попита: "Нали си отворил парното?", а аз казах: "Ей, верно бе, трябваше да го отворя" и видях, че си стои навсякъде на синьо, добре че климатика не бях пуснал...dinozab написа:Владо радиатора е студен в десния край щото перката ти върти постоянно човек.Вземи свали тоя датчик на главата дето е за нея последния от фаровете назад като тръгнеш.Топниго в канче с вода и виж на каква температура ще направи верига трябва да е на 101гр. ако прави верига на по-малки градуси е ясно че той се ебава и ти мъти главата Сменяш го с нов да не прецакаш перката и си 6
И виското явно си стои постоянно зацепено, може ли то да се е сдухало и да лъже перката, че колата е прегряла. Днес ходих при колегата E34PSH и неговата перка върти, та се къса и това е станало след като е сменил радиатора. Преди това всичко е било ОК, както при мен.
Все пак ще взема един датчик, за да изключа и тази възможност. Само не знам какъв се води, че да питам (все пак няма да ходя в Дару), ако можеш да ми дадеш жокер...
А бре аз съм пиян или ти си менкаш постовете през две минути все пак само на бутилка бяло вино съм Датчика ти нормално отворен ето ти оригинален №12 63 2 243 815
ето ти и снимка къде се намира №9 на схемата
Айде дерзай ми провери го то твоя в канчето ма го напълни с вода не с ракия ей
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, ако всичко ти е ОК стрелката винаги стои на 12 ч. няма тинтири минтири топло било, студено било!!! Според мен проблема ти е виското! Даже и аз утре ще сменям че май почва да се бъгва! Когато проблема е виското, на сфетофари почва леко с 1-2 мм да ти мърда стрелката и веднага после се връща а ако хич не бачка почва да си стои все там...докато не се прецакаш..
P.S. А виското не зависимо че е ново бачкалити? Аз имах една тройка и през далечната 94 г. смених виското и пак така беше и тогава немаше никви майстори и т.н. и след време пак го смених и си беше всичко добре! има една малка подробност че виското винаги трябва да стои право не в легнало положение ако ли не се прецаква доста бързо!
И мисля че съм стигнал до решението че виско, помпа, термостат задължително от BMW нищо друго! това е мое мнение...
P.S. А виското не зависимо че е ново бачкалити? Аз имах една тройка и през далечната 94 г. смених виското и пак така беше и тогава немаше никви майстори и т.н. и след време пак го смених и си беше всичко добре! има една малка подробност че виското винаги трябва да стои право не в легнало положение ако ли не се прецаква доста бързо!
И мисля че съм стигнал до решението че виско, помпа, термостат задължително от BMW нищо друго! това е мое мнение...
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Някой може ли да даде инфо за цени на виско, термостат, помпа и датчик при вносителите на BMW
Предварително благодаря
Предварително благодаря
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Значи проверих частите в BMW:
Виско - 357 лв.
Водна помпа - 174 лв.
Термостат - 64 лв.
Датчик - 33 лв. и 49 лв.
Има 2 вида датчици според пакета на колата!!!
Виско - 357 лв.
Водна помпа - 174 лв.
Термостат - 64 лв.
Датчик - 33 лв. и 49 лв.
Има 2 вида датчици според пакета на колата!!!
- Wenzy
- старши ентусиаст
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Това са някакви неразумни цени - я сега провери за Омега Б 2.5ТД същите части ще са около 2 пъти по - евтини
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Да се върнем на темата - днес закачиха печката на комп - не показа нито една грешка. Покарах по малките улички в най-голямата жега и само на втора. Като спрях след 30 мин. маркучите се бяха втвърдили, а като отхлабих винта за обезвъздушаване илзязоха бая мехурчета. Кат оги изпуснах, пак омекнаха маркучите.
А и за малко да забравя най-важното: Радиатора започна да стопля отдясно. Проблема с перката обаче остава. Ще има нови датчици...
А и за малко да забравя най-важното: Радиатора започна да стопля отдясно. Проблема с перката обаче остава. Ще има нови датчици...
- Wenzy
- старши ентусиаст
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Не се сърди на датчиците, преди да си огледал окабеляването им - дори и нацепена шлауфка променя напрежението и съответно стойностите
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Wenzy написа:Не се сърди на датчиците, преди да си огледал окабеляването им - дори и нацепена шлауфка променя напрежението и съответно стойностите
И ти си прав, сега като се замисля, като бях свалил колекторите, откачах и буксите. Възможно е да не съм закачил някоя до край...
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Vlados написа:Да се върнем на темата - днес закачиха печката на комп - не показа нито една грешка. Покарах по малките улички в най-голямата жега и само на втора. Като спрях след 30 мин. маркучите се бяха втвърдили, а като отхлабих винта за обезвъздушаване илзязоха бая мехурчета. Кат оги изпуснах, пак омекнаха маркучите.
А и за малко да забравя най-важното: Радиатора започна да стопля отдясно. Проблема с перката обаче остава. Ще има нови датчици...
А де го видя тоя винт за обезвъздушаване
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани