Старт бутон за палене при е36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- GANUK
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d
Старт бутон за палене при е36?
Здравейте,
възможно ли е на е36 318 1996 да се сложи бутон за палене?
как става? какво е необходимо? някой прави ли го? плюсове и минуси?
п.с. доста често търся тъпите ключове и се чудех дали не мога да се отърва от тях
възможно ли е на е36 318 1996 да се сложи бутон за палене?
как става? какво е необходимо? някой прави ли го? плюсове и минуси?
п.с. доста често търся тъпите ключове и се чудех дали не мога да се отърва от тях
- skate
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
Има начин разбирасе, но има и доста възможностти,
стартиране с скрит бутон някъде или такъв който е на таблото или някъде около уредите,
ако е такъв около уредите, до ключа или при запалката, то ще е най-добре да се направи такаче пак да трябва да се вкара ключа - за защита, не някой да влзе в колата ти и да я запали
Иначе можеш и със скрит бутон някъде да го направиш около шоф. място ....,
http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0=
Братми миналата година в Щатите си беше взел система за стартиране на колата от растояние, това също е решение - около 50$ струва в и-бей (KIM може да те уреди) ..., та тази система се състой от доста кабели, упътване, 2 дистанционни (големички с доста копчета), някакъв електронен модул!..., има за автоматик и за ръчка (той си беше взел за ръчка) .., единственото изискване е , като спреш колата и я оставиш, да я оставиш на свободна скорост и вдигната ръчна спирачка! за да може системата да я запали като натиснеш бутона на дистанционното, също така има и аларми такива! аларма+дистанционно стартиране на автомобила...,
Бе опциий много..., замисли се над този модел с дистанционното, брата май го продаде тъй като не му се занимаваше да го монтира - няква сложнотия било., но пък е интересно...
ЕДИТ: Също така брата от 2 седмици тук в БГ кара чисто нова Toyota PRIUS Hybrid , която като се приближиш до нея с ключа се отваря автоматично, също така не е задължително ключа да се слага за да се запали., стига да е в колата, има един голям СТАРТ бутон на таблото, натискаш и тръгваш, ключа е с някви чипове и работи и стига да е в теб не е задължително да го мушкаш из колата или да натискаш бутони, управляваш всичко стига да си в радиус...,
Незнам дали има такава система която да може да се приложи в е36, но съм много убеден че има някаква универсална, разтърси из нета...,
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... enameZWD1V
стартиране с скрит бутон някъде или такъв който е на таблото или някъде около уредите,
ако е такъв около уредите, до ключа или при запалката, то ще е най-добре да се направи такаче пак да трябва да се вкара ключа - за защита, не някой да влзе в колата ти и да я запали
Иначе можеш и със скрит бутон някъде да го направиш около шоф. място ....,
http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0=
Братми миналата година в Щатите си беше взел система за стартиране на колата от растояние, това също е решение - около 50$ струва в и-бей (KIM може да те уреди) ..., та тази система се състой от доста кабели, упътване, 2 дистанционни (големички с доста копчета), някакъв електронен модул!..., има за автоматик и за ръчка (той си беше взел за ръчка) .., единственото изискване е , като спреш колата и я оставиш, да я оставиш на свободна скорост и вдигната ръчна спирачка! за да може системата да я запали като натиснеш бутона на дистанционното, също така има и аларми такива! аларма+дистанционно стартиране на автомобила...,
Бе опциий много..., замисли се над този модел с дистанционното, брата май го продаде тъй като не му се занимаваше да го монтира - няква сложнотия било., но пък е интересно...
ЕДИТ: Също така брата от 2 седмици тук в БГ кара чисто нова Toyota PRIUS Hybrid , която като се приближиш до нея с ключа се отваря автоматично, също така не е задължително ключа да се слага за да се запали., стига да е в колата, има един голям СТАРТ бутон на таблото, натискаш и тръгваш, ключа е с някви чипове и работи и стига да е в теб не е задължително да го мушкаш из колата или да натискаш бутони, управляваш всичко стига да си в радиус...,
Незнам дали има такава система която да може да се приложи в е36, но съм много убеден че има някаква универсална, разтърси из нета...,
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... enameZWD1V
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Взе ми темата от устата Може да се монтира такъв бутон, гледам в белите държави монтират бутон от Z8, който има доста добра визия.
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36startbutton/
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36startbutton/
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Колега, не е кой знае какво техническо предизвикателство да изведеш стартера на двигателя на отделен бутон (открит или скрит), а не на контактния ключ както е оригиналното изпълнение.
Тук по-скоро трябва да решиш следните проблеми:
1. Как ще дадеш първоначално "контакт" - втората позиция на контактния ключ, за да можеш да завъртиш стартера с новия бутон ?
2. Как и дали изобщо ще ползваш функцията "аксесоари" - първата позиция на контактния ключ ?
3. Как и дали въобще ще ползваш механичното заключване на волана при изваден контактен ключ ?
Тези три неща са свързани с обезопасяването на автомобила, та макар и механично
3. Как ще деактивираш имобилайзера (ако го имаш) с чипа, който нормално е вграден в ключа - глупаво е да го държиш непрекъснато до приемника на розетката.
4. Как ще блокираш бутона да не може да завърти стартера при работещ двигател (тази блокировка нормално е вградена в патрона и механично не позволява ключа повторно да се завърти на "стартер" докато не се върне нулева позиция ?
5. Как ще осигуриш постоянен и сигурен "контакт" без ключа по време на движение (при съществуващото изпълнение контактния ключ не може да се извади или изпадне от сътресения и др. докато е на "контакт" - втората позиция) ?
6. Как ще осигуриш изключване на запалването безконтактния ключ, така, че да има захранване към аварийни светлини, габарити, аларма и тн. ?
Послдните четири неща са пряко свързани с безопасността на автомобила в движение и функционирането на електрониката по него
Помисли дали ефекта който гониш си струва усилията и какъв ще е крайния резултат !
Тук по-скоро трябва да решиш следните проблеми:
1. Как ще дадеш първоначално "контакт" - втората позиция на контактния ключ, за да можеш да завъртиш стартера с новия бутон ?
2. Как и дали изобщо ще ползваш функцията "аксесоари" - първата позиция на контактния ключ ?
3. Как и дали въобще ще ползваш механичното заключване на волана при изваден контактен ключ ?
Тези три неща са свързани с обезопасяването на автомобила, та макар и механично
3. Как ще деактивираш имобилайзера (ако го имаш) с чипа, който нормално е вграден в ключа - глупаво е да го държиш непрекъснато до приемника на розетката.
4. Как ще блокираш бутона да не може да завърти стартера при работещ двигател (тази блокировка нормално е вградена в патрона и механично не позволява ключа повторно да се завърти на "стартер" докато не се върне нулева позиция ?
5. Как ще осигуриш постоянен и сигурен "контакт" без ключа по време на движение (при съществуващото изпълнение контактния ключ не може да се извади или изпадне от сътресения и др. докато е на "контакт" - втората позиция) ?
6. Как ще осигуриш изключване на запалването безконтактния ключ, така, че да има захранване към аварийни светлини, габарити, аларма и тн. ?
Послдните четири неща са пряко свързани с безопасността на автомобила в движение и функционирането на електрониката по него
Помисли дали ефекта който гониш си струва усилията и какъв ще е крайния резултат !
- ///MapTo
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- ми вкарваш ключа в стартера и въртиш на второ положениеtsb_bg написа:1. Как ще дадеш първоначално "контакт" - втората позиция на контактния ключ, за да можеш да завъртиш стартера с новия бутон ?
- какво ще ти пречи? вкарваш ключа и въртиш на 1во положение,или иначе казано първи контактtsb_bg написа:2. Как и дали изобщо ще ползваш функцията "аксесоари" - първата позиция на контактния ключ ?
3. Как и дали въобще ще ползваш механичното заключване на волана при изваден контактен ключ ?
- ми ключа у дупката му и пей сърцеtsb_bg написа:Тези три неща са свързани с обезопасяването на автомобила, та макар и механично
3. Как ще деактивираш имобилайзера (ако го имаш) с чипа, който нормално е вграден в ключа - глупаво е да го държиш непрекъснато до приемника на розетката.
- ако бутона е свален от Z8 както имаше в един линк по-горе,убеден съм че и той има блокировка за повторно натискане и няма да можеш да си играеш все едно е копче за ел.стъклаtsb_bg написа:4. Как ще блокираш бутона да не може да завърти стартера при работещ двигател (тази блокировка нормално е вградена в патрона и механично не позволява ключа повторно да се завърти на "стартер" докато не се върне нулева позиция ?
- ми ще си държиш ключа там,където му е мястото...пробвал ли си докато си на втори контакт да извадиш ключа директно? - е,успявал ли си да го извадиш?tsb_bg написа:5. Как ще осигуриш постоянен и сигурен "контакт" без ключа по време на движение (при съществуващото изпълнение контактния ключ не може да се извади или изпадне от сътресения и др. докато е на "контакт" - втората позиция) ?
- ми то това копче е 90% гъзария,демек просто няма да въртиш от втори контакт към запалване на двигателя...неговата инсталация на таблото какво ще попречи на захранването,което е имало преди това?tsb_bg написа:6. Как ще осигуриш изключване на запалването безконтактния ключ, така, че да има захранване към аварийни светлини, габарити, аларма и тн. ?
Чисто и просто гъзария и малко по-съвременно запалване...tsb_bg написа:Помисли дали ефекта който гониш си струва усилията и какъв ще е крайния резултат !
Те дори колите,на които фабрично си го има този бутон искат я ключ я някоя карта с чип/некои нови рена бяха така/ да го плъгнеш на мястото му...аз не съм чул/видял кола,която с поглед без никакви ключове и т.н. да се запалва
- MOGY
- Obergruppenführer
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
е по тая логика като постояно ще вкарав и върти ключа за кво му е копче направо да го врътне още един път и да пали
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
Re: Старт бутон за палене при е36?
GANUK написа: ... доста често търся тъпите ключове и се чудех дали не мога да се отърва от тях ...
До колкото разбирам колегата иска да се отърве от ключовете тотално
А колкото додругите неща никъде не съм казал, че са невъзможни а дали си струва заради един допълнителен бутон, но все пак си е въпрос на вкус и свободно време.
По-скоро би трябвало отговорите да ги има преди да е почнал и за това зададох и въпросите
Щом го влече колегата - лошо няма
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Ами и да се отърве тотално от ключовете не е особен проблем ,"малък и голям контакт" могат да се комутират чрез двуконтактен бутон и 2 релета (за сигурност).Технически е елементарно и се запазва както функционалността на системитите в колата така и сигурността на ел.инсталацията.Остава обаче проблема с механичното заключване на волана(може да се избегне) и най-интересното:отклюяването и заключването на колата .Сега ще кажете "ами с дистанционното" (което често е вградено в ключа) и к'во правиме- пак носим "връзка" с дистанционното и ключодържател.Просто няма начин да игнорираме каквото и да било средство за "активиране " на колата.
Така че за гъзария може да се направи без проблем,ама това което иска колегата(да се отърве от "връзката") не виждам как ще стане.
Освен със сензор за пръстови отпечатъци ,ама--->$$$ и те така....
Така че за гъзария може да се направи без проблем,ама това което иска колегата(да се отърве от "връзката") не виждам как ще стане.
Освен със сензор за пръстови отпечатъци ,ама--->$$$ и те така....
- GANUK
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d
Колеги,
от отговорите и предложенията ви става ясно че не може без ключове... интересен е варианта с тойотата където е нужно ключа да е в теб за да стартираш с бутона, но вероятно е доста трудно приложимо за е36...пък и този чип ще е доста сложен...нищо чудно да се сбие с някоя от системите на бмв.
варианта със Z8 ми изглежда добър....къде са слабите места?
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36startbutton/
какво губи пича с тази инсталация?
Доста детайлни въпроси, на които разбира се не мога да отговоря....иска ми се колата да си има механичната си защита,както и да не прецаквам ел инсталацията...
колкото до ибей предлаганите старт бутони и системи...трябва ми време да разгледам какво пишат хората за тях по форумите...
от отговорите и предложенията ви става ясно че не може без ключове... интересен е варианта с тойотата където е нужно ключа да е в теб за да стартираш с бутона, но вероятно е доста трудно приложимо за е36...пък и този чип ще е доста сложен...нищо чудно да се сбие с някоя от системите на бмв.
варианта със Z8 ми изглежда добър....къде са слабите места?
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36startbutton/
какво губи пича с тази инсталация?
Доста детайлни въпроси, на които разбира се не мога да отговоря....иска ми се колата да си има механичната си защита,както и да не прецаквам ел инсталацията...
колкото до ибей предлаганите старт бутони и системи...трябва ми време да разгледам какво пишат хората за тях по форумите...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ше стане,доста таксита съм виждал така...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
plradev написа:Ами и да се отърве тотално от ключовете не е особен проблем ,"малък и голям контакт" могат да се комутират чрез двуконтактен бутон и 2 релета (за сигурност).Технически е елементарно и се запазва както функционалността на системитите в колата така и сигурността на ел.инсталацията.Остава обаче проблема с механичното заключване на волана(може да се избегне) и най-интересното:отклюяването и заключването на колата .Сега ще кажете "ами с дистанционното" (което често е вградено в ключа) и к'во правиме- пак носим "връзка" с дистанционното и ключодържател.Просто няма начин да игнорираме каквото и да било средство за "активиране " на колата.
Така че за гъзария може да се направи без проблем,ама това което иска колегата(да се отърве от "връзката") не виждам как ще стане.
Освен със сензор за пръстови отпечатъци ,ама--->$$$ и те така....
Ще си сложи кодова брава с цифрички
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Аз отдавна мисля да си го направя тоя номер даваш си контакт с ключа и палиш с копчето ама нещо все не изпадат готини светещи копчета... Някой да има нещо впредвид
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани