Treadwear
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Treadwear
Колеги , много ви моля някой който е доста навътре с терминологията да обясни дали това понятие охарактеризира сцеплението на гумите в определен процент/степен или е някакво комплексно понятие (ако е такова кои точки обхваща)
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
Ето ти два линка, които сигурно вече си ги разгледал, но мился че са от помощ:
http://www.tire-information-world.com/tire-treadwear.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating
Макар, че аз нищо не отбрах от английския
Ето и една тема от форума, дето също има инфо:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6418
http://www.tire-information-world.com/tire-treadwear.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating
Макар, че аз нищо не отбрах от английския

Ето и една тема от форума, дето също има инфо:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6418




- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Това, което разбрах от статията в Уикипедия, е че колкото по-голям е този индекс, толкова по-дълго би следвало да издържи протектора на гумата.
по памет- тред уеър е колко бързо се износва гумата.
100 е прието да бъде някакъв еталон (не помня къв беше)
колкото по-голям е тред уеър-а - толкова по "твърда" е гумата и издръжлива на износване.
тред уеър 500 примерно е гума каменарка- вечна, но със лошо сцепление. тука е момента да се каже че колко по-голямо число е тред уеъра- толкова по-лошо е сцеплението и обратно.
100 е прието да бъде някакъв еталон (не помня къв беше)
колкото по-голям е тред уеър-а - толкова по "твърда" е гумата и издръжлива на износване.
тред уеър 500 примерно е гума каменарка- вечна, но със лошо сцепление. тука е момента да се каже че колко по-голямо число е тред уеъра- толкова по-лошо е сцеплението и обратно.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Браво на Владо Turturelo , човека се е постарал да обясни всичко навремето
Гледам сега регламента на състезанията утре и вдругиден на Плевен и ми направи впечатление зададената граница по този критерии и именно триидуеар 120.За сцепление си има отделен индекс и точно фиксиран индекс
Моите гуми са с индекс 180 , за 85 дни и поне 17 хиляди километра днес огледах предните и задните и ми направи впечатление ,че отпред са без видима разлика (нямам шублер с дълбокомер под ръка) ,но от задните няма поне 1 мм
Георги Пенчев

Гледам сега регламента на състезанията утре и вдругиден на Плевен и ми направи впечатление зададената граница по този критерии и именно триидуеар 120.За сцепление си има отделен индекс и точно фиксиран индекс

Моите гуми са с индекс 180 , за 85 дни и поне 17 хиляди километра днес огледах предните и задните и ми направи впечатление ,че отпред са без видима разлика (нямам шублер с дълбокомер под ръка) ,но от задните няма поне 1 мм

Георги Пенчев
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани