Странен проблем с електрониката!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Странен проблем с електрониката!
При появата на този проблем изчетох доста теми свързани с електроника за Е36, но така и не намерих точната тема, надявам се да съм полезен на някого.
И така колата е Е36 91г. 320i (на един приятел е).
Всичко си беше наред до момента в който се качваме и той включва фаровете, и тогава започнаха проблемите. Фаровете светват и с тях започва да свири сигнала който напомня да изгасим светлините след изгасяне на мотора, пищи непрестанно и изнервящо казваме си ще караме така, тръгваме и след 500 метра датчика за температура влиза в червената зона, спираме гледаме колата не е загряла мотора е студен, антифриз има, а датчика е в червената зона. Продължаваме си ние и той вика чакай да пуснем фаровете за мъгла- натиска копченцето и хоп таблото и фаровете изгасват и остават да светят само халогените. Изгася той колата изчакваме няколко минутки (1 2) пали и пак бъгната работа(свири,не свети,загряла е в червеното) и от цялото табло светва само 1 лампичка - за горивото, а има 30 литра бензин.
Пребира се той откача клемата на акумулатора за да се рестартира системата, сутринта става закача пали и пак същата работа. Вика еладжия пича вика ключа за фаровете е нещо прецакан и затова прави така. ОК нов ключ слагаме и пак така не се оправя, направо шах и мат. Вадиха ключове, таблото измъкнаха правиха струваха и немогат да разберат от каде е проблема.
И сега отговора на загадката:
След 5 дена главоболие и измъчване проблема е налице, "ВРЪТКАТА ОТ КОЯТО СЕ ОВЕЛИЧАВА И НАМАЛЯ СВЕТЛИНАТА НА ТАБЛОТО", сложиха нова и всичко заспа!
Вече няколко дена си кара момчето и няма проблеми
И така колата е Е36 91г. 320i (на един приятел е).
Всичко си беше наред до момента в който се качваме и той включва фаровете, и тогава започнаха проблемите. Фаровете светват и с тях започва да свири сигнала който напомня да изгасим светлините след изгасяне на мотора, пищи непрестанно и изнервящо казваме си ще караме така, тръгваме и след 500 метра датчика за температура влиза в червената зона, спираме гледаме колата не е загряла мотора е студен, антифриз има, а датчика е в червената зона. Продължаваме си ние и той вика чакай да пуснем фаровете за мъгла- натиска копченцето и хоп таблото и фаровете изгасват и остават да светят само халогените. Изгася той колата изчакваме няколко минутки (1 2) пали и пак бъгната работа(свири,не свети,загряла е в червеното) и от цялото табло светва само 1 лампичка - за горивото, а има 30 литра бензин.
Пребира се той откача клемата на акумулатора за да се рестартира системата, сутринта става закача пали и пак същата работа. Вика еладжия пича вика ключа за фаровете е нещо прецакан и затова прави така. ОК нов ключ слагаме и пак така не се оправя, направо шах и мат. Вадиха ключове, таблото измъкнаха правиха струваха и немогат да разберат от каде е проблема.
И сега отговора на загадката:
След 5 дена главоболие и измъчване проблема е налице, "ВРЪТКАТА ОТ КОЯТО СЕ ОВЕЛИЧАВА И НАМАЛЯ СВЕТЛИНАТА НА ТАБЛОТО", сложиха нова и всичко заспа!

Вече няколко дена си кара момчето и няма проблеми

"The Beast" (звяра).
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Kambe написа:чак ми е чудно как тази врътка за таблото може да докара термометъра в червеното..
Не можеш да си представиш едно късо или повреден превключвател как може да накара колата да върши всякакви щуротии..... Неизправностите в една ел верига могат да доведат до всякакви фокуси от страна на колата ... все пак имам ЕКУ в колите и то се стреми да са бута на всякъде ...даже и там където не му е работа





- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Къде правят диагностика с компютър на електрическа система при положение, че в цялата кола подлежи на такава само компа на ДВГ-то ??? Трябва ми такава РС диагностика на ходовата част - боцкаш една букса с 6 кабела и лаптопа ти казва, че еди кой си тампон е за смяна. Смях в залата колега.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани