хонда акорд

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1004
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Мнение от Pitbull_Germany » 09 Мар 2009, 19:08

Мишу написа:благодаря за съветите ми може и бензинова да е значи имам около 25к лв повече няма да дам, мерц може за тия пари ма 02г а хондичка ще закача поне 2006 искам да карам само и да наливам гориво ,+ на мерца е че е луксозен и красив верно е ,че е селска мечта
+ на хондата е че е нова светят диодчта японците са известни с здравина пък и ми е любопитно


Колега, преди карах Хонда. Сега имам приятел, който си взе същия Акорд и то дизел. Няколко пъти съм го карал и искам просто да видя как ще ми дойде някоя 316 или 320 и да ме налупа с него. Стига вече с тия сектантски приказки. Или имаш поглед върху тези автомобили или не. За здравината на Хондата няма да ти говоря - това си е доказано във времето и всеки един, който разбира ще ти го каже. Наистина може и да не е толкова комфортна, колкото Мерца, но като комфорт можеш да го сравниш с 330д. Моят приятел вече 3та година я кара и не е пипнал нищо по нея, като имаш предвид, че на 6 месеца й се прави пълен преглед в оторизиран сервиз. Дизелът им наистина е уникален. Много динамичен автомобил е а и съм чувал за тях, че турбината държала до към 200,000 км. Дали е така - не знам, но определено е здраво.

Моят съвет е да си вземеш седан, а не купе. Първото е, че купето е отвратително, а и не е толкова приятна возията му. Като цяло недей да си мислиш, че изработката е някаква мизерия - напротив, доста добра е. В общи линии, когато той си я взе Хондата, вуйчо ми купи чисто нов Пасат. Е, в момента в Хондата не тропва нищо, една пластмаса не се чува да скърца, докато в ония Пасат имаш чувство, че е на 300,000 км., а не на 60,000!

Аз лично също съм за Хондата поради една основна причина - Мерца си е лукс, но прекалено скъп. Не може на един бивш съученик ЦЛС-а да е на 45к км., а да са му сменяни изцяло лява врата(изгоря електрониката), цялата електроника на автомобила и скоростната кутия(просто си дефектира, а уж и от немско го купи Мерца и то нов)! Мерц без гаранция вече си е опасно начинание - лично мнение!
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 09 Мар 2009, 19:33

Ми за Хонда Акорд 2.2CDTI не мога да кажа нищо друго освен че е качествен автомобил(но не и като японските коли през 90-те,които се сглобяваха в Япония!!!),много добър дизайн(лично на мен много ми харесва но да е фейслифт!!!),динамиката и вървежа е като за 140к.с.,недей да очакваш да литнеш!!!Интериора е доста добър от към дизайн и изработка но трябваше да влоижат по скъпи материяли в него,доста просторен автомобил!!!Седалките като изработка и комфорт на седена са перфектни особено бежовият кожен салон стои.........много яко.Общо взето е това...но пак да кажа всичко зависи до поддръжката.Това че е Хонда не значи че е като едновремешните кадето с една дума и без масло работи.В някои случеи може да се окаже(то при всички случеи) че едно поддържано БМВ или Мерцедес са много по добри и здрави от една Хонда!!!
Изображение

BMWPhotographer
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Sofia city
Пол: Мъж
Кара: E39 523i Biarritzblau
Детайли за колата: My baby

Мнение от BMWPetar » 09 Мар 2009, 19:46

Братле за да се прекратят следващи спорове по въпроса, моят съвет към теб е да покараш хондата и веднага след това мерцедеса...може и обратно. Пък тогава ще си прецениш :)
Успех в избора!
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 665
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Мнение от galant » 18 Мар 2009, 22:35

Колега,имал съм Акорд 2005 дизел,колата е добра,здрава,елегантна,качествени материали,няма хлопане тропане скърцане.Има добра возия.и динамика за неговите 140к.с.Дизелът на Хонда стана двигател на годината и спечели награди за разход,динамика и др.Ако трябва да съм честен 2.0д на БМВ е доста-доста по-добър двигател,по-тих,по-мощен,разхода му е много добър,много ми харесва този мотор,а и както казваш че искаш Хонда 2006г дизел да ти кажа за тези пари ще си намериш много добър екземпляр на БМВ.Бензина на Хонда е наистина страхотен мотор,имал съм 2004г Акорд бензин и сега имам 2006г Акорд бензин и ти казвам със 100% сигурност че бензина на Хонда си заслужава внимание.Добра динамика,разход,изключително тих и непретенциозен мотор,лично аз много го уважавам и за мен е един от най-добрите мотори в класа си.Хонда е доказано здрава кола,било дизел или бензин,но ако си се насочил към дизела вземай БМВ(макар че не си го дал като вариант)Мергела е легенда от време оно,не ми се коментира за него.Хонда е добър автомобил който трудно ще ти създаде проблеми,мога да пиша много за Хонда ама не ми се ще да те отегчавам с примери.А на колегата "quickshare" ще му кажа че Акорда се произвежда в Japan,стария се сглобяваше в UK.Успех с избора!!!

Относно това че колегата по-горе се възмущава че това е форум на БМВ:
-Колега,момчето прави комплимент на всички участници по този начин,смята че в този форум може да получи компетентно мнение за автомобилите които е посочил въпреки че не са БМВ,смята че в този форум има хора които са истински автомобилни фенове,хора които имат знания и опит,това че и аз имам 2 БМВ-та не значи че не харесвам и не чета за други марки,а и е поставил на правилното място питането си-ИЗВЪН ТЕМАТА.

Колегата "Pitbull_Germany" е много прав и съм на 100% съгласен с него.
Последна промяна galant на 18 Мар 2009, 22:53, променена общо 1 път

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 18 Мар 2009, 22:46

може би най добрия автомобил в класа си заедно с мазда 6 ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 665
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Мнение от galant » 18 Мар 2009, 23:08

Хонда Акорд е най-надежният автомобил

До този извод стига изследването на британското издание "Fleet News", обхванало около 1 млн. автомобила.

Според резултати от изследване на британското издание Fleet News, проведено сред автомобилните компании, японските машини са най-надеждни. В това естествено няма никаква изненада. В изследването са обхванати около 1 млн. автомобила. Сред тях най-надежден е Honda Accord, Civic е на 5-то място. Toyota Avensis запазва миналогодишната си позиция №2, докато луксозното поделение на марката Lexus с модела IS се нарежда на 4-то място. Положението на Audi в тазгодишната класация значително се е подобрило, след като два модела фигурират в челната десятка: A4 (3-то място) и A3 (8-мо място), докато самата компания се е изкачила две стъпала в класацията на най-надеждните марки и вече заема 3-то място. BMW е съхранил четвъртата си позиция, Volkswagen скача на 8-мо и 5-то място, докато Ford - от 9-то вече на 6-то място.

Класация на най-надеждните производители (според Fleet News):
1. Honda; 2. Toyota; 3. Audi; 4. BMW; 5. Volkswagen; 6. Ford; 7. Mazda; 8. Lexus; 9. Vauxhall; 10. Mercedes-Benz.

Класация на най-надежните автомобили (според Fleet News):
1. Honda Accord; 2. Toyota Avensis; 3. Audi A4; 4. Lexus IS; 5. Honda Civic; 6. Toyota Corolla; 7. BMW 3 Series; 8. Audi A3; 9. Ford Focus; 10. Volkwagen Passat.
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------


Награда за Двигател на годината 2005

На 1 юни 2005 г. във Великобритания, 1.0-литровия IMA двигател на Insight и 2.2-литровия дизелов двигател i-CTDi бяха наградени в съответните категории от International Engine of the Year Awards 2005, представени от UKIP media и Events Automotive Magazines.

Това е десетата поредна награда за 1.0-литровия IMA двигател на Insight, който продължава да бъде най-успешният двигател в 10-годишната история на тези награди. Журито отреди този двигател като най-голямото постижение с думите "Все още единствен, който не може да бъде достигнат от икономическа гледна точка".

Дизеловият двигател 2.2 i-CTDi, който се куплира в Accord седан, Accord Tourer, CR-V и вече в FR-V, спечели наградата в категорията от 2.0 до 2.5 литровите двигатели. Първият дизелов двигател на Honda е признат като най-икономичният и най-тих дизелов двигател на пазара. "Мощен, икономичен, безшумен - този двигател съдържа всичко в себе си и е на върха при 4-цилиндровите двигатели", бяха част от думите на интернационалното жури, описващи двигателя.

Honda отново е призната за производител на най-добрите двигатели в света, спечелила в седем-годишната история на наградите 21 от 84 възможни награди. Журито се състои от 56 автомобилни журналисти от 26 различни държави.
-------------------------------------------------------------------------------------

Honda Accord 2.2 i-CTDi - 19 световни скоростни рекорда

Новият Accord 2.2 i-CTDi Sport постави 19 скоростни световни рекорда в началото на месец май. Британският състезател Робин Лидел и журналистът Иън Робертсън бяха част от европейския отбор - разбивач на рекорди.

Всички тези рекорди бяха записани на високоскоростната овална писта “Папенбург” в Северозападна Германия и всички са обект на ратификация от страна на ФИА.

Тестовете се извършиха от два серийни автомобила, избрани случайно от ФИА и оборудвани с ролбарове, състезателни колани и радио техника за комуникация между колата и бокса.

Освен скоростните постижения, записани на немската писта “Папенбург”, след края на изпитанията бяха изминати 674.59 км от пистата до Висбаден, близо до Франкфурт, за да бъде отчетена и консумацията на гориво. По време на този преход един от Акордите постигна впечатляващия среден разход от 3.07 л/100 км.

Проектът, чиято цел бе да демонстрира динамичните качества и икономичността на Accord i-CTDi, бе съвместно дело между Honda, ФИА и базирания в Италия JAS Motorsport, който се занимаваше с пит-стоповете и зареждането на автомобилите с гориво.

Пълният списък на скоростни рекорди, записани в Сериен клас В (2000 – 2500 куб. см) са:
- 1 миля* летящ старт - 214.186 км/ч 1000 метра летящ старт - 214.315
- 1/8 миля старт от място - 69.012 км/ч 500 метра старт от място - 94.461 км/ч
- 1 миля старт от място - 87.258 км/ч 1000 метра старт от място-117.957 км/ч
- 1 миля старт от място - 135.642 км/ч 10 км старт от място - 190.764 км/ч
- 10 мили старт от място - 198.252 км/ч 100 км старт от място - 210 км/ч
- 100 мили старт от място -210.967 км/ч 500 км старт от място - 209.913 км/ч
- 500 мили старт от място - 210.961 км/ч 1000 км старт от място - 210.312 км/ч
- 100 мили старт от място - 210.565 км/ч
- 1 час старт от място - 211.323 км/ч
- 6 часа старт от място - 210.088 км/ч
- 12 часа старт от място - 209.908 км/ч
- 24 часа старт от място - 209.910 км/ч

* Забележка: 1 миля=1.61 км

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: skoti79

Последни теми
374852_373957266012004_137093265_n.jpg
Facebook