Рециклиране на шарнири
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- titto
- старши ентусиаст
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
0895748339-Красиmatematic написа:А някакви телефони дали има че не съм от София и ще пътувам по работа във Вторник. Та ако може направо ще му я оставя да я направи докато си свърша работата.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
matematic написа:Чух се по телефона с Жан и ми поиска 130 лв. това не е ли малко множко за рециклиране на носач. От ebay може да си поръчаш за малко лев отгоре MEYLE
а защо не си направи труда да прочетеш цялата тема ... цената я има написана на всяка една страна ...
поръчай си каквото искаш ... никой нищо не те кара ...
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
мдам , купувайте фебита и мейле и чакай да мине 50к км Посления хит дойде от Варна Карс където обявиха powerflex тампоните на старата ми Е46ца за смяна Били много твърди и натоварвали шарнирите Всичко добре , но чак такава некомпетентност от официален БМВ сервиз ... Може би факта , че за 2 години колата има навъртяни 70-80к км без да излиза извън БГ ги е притеснил , за този период щяха да са направили 3 смени на носачи поне
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
V-max написа:мдам , купувайте фебита и мейле и чакай да мине 50к км Посления хит дойде от Варна Карс където обявиха powerflex тампоните на старата ми Е46ца за смяна Били много твърди и натоварвали шарнирите Всичко добре , но чак такава некомпетентност от официален БМВ сервиз ... Може би факта , че за 2 години колата има навъртяни 70-80к км без да излиза извън БГ ги е притеснил , за този период щяха да са направили 3 смени на носачи поне
Никой тук не успорва фгакта че тампоните които продаваш и добре рекламираш са добри.Темата не е за тампони а за носачи /шарнири/.Убеждавай хората че новите носачи ще минат 10к километра само че това е смешно.За мен е леко некоректно да убеждаваш хоата 4е нови носачи ще минат 10к километра.Ако си с прецакани амортисьори и скъсани тампони,-разбира се предвид бг пътищата.И тук не говорим за мексикански,китаиски и турски носачи а за немски.Става дума за немски нови носачи на цена 50-70лв над рециклирането.Всеки сам си решава едни рециклират други сменят но не виждам защо убеждаваш хората в нещо невярно....10к километра е смешен пробег ако всичко друго ти е в ред(най-вече амортуисьори и тампони)
П.С не казвам че рециклирането е лош вариант ,-не успорвам че може да се направи добре,-просто успорвам твърдението че новите са много по лоши от рециклираните.
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
"леко и некоректно" ти споделям личния си опит от последните 2-3 години, доста км и доста Е46ци ми минаха през ръцете и мисля , че имам база за сравнение и малко повече от средната техническа мисъл ЗА ДА МОГА да кажа нещо вярно И аз като теб скочих на евтината алтернатива първия път и след точно 10к км подчукването отдолу се беше завърнало с пълна сила .... вярно , зависи от стила на каране изискванията към един автомобил могат да бъдат доста разминаващи се и тн детайли при употребата на една кола в родната ни действителност... Относно тампоните , оставям рекламата на доволните от продукта ,но това явно ти е убягнало . А каква е връзката между разбиването на шарнира и здравината на тампона е голяма загадка ...
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:"леко и некоректно" ти споделям личния си опит от последните 2-3 години, доста км и доста Е46ци ми минаха през ръцете и мисля , че имам база за сравнение и малко повече от средната техническа мисъл ЗА ДА МОГА да кажа нещо вярно И аз като теб скочих на евтината алтернатива първия път и след точно 10к км подчукването отдолу се беше завърнало с пълна сила .... вярно , зависи от стила на каране изискванията към един автомобил могат да бъдат доста разминаващи се и тн детайли при употребата на една кола в родната ни действителност... Относно тампоните , оставям рекламата на доволните от продукта ,но това явно ти е убягнало . А каква е връзката между разбиването на шарнира и здравината на тампона е голяма загадка ...
Тъй като аз пуснах темата, и смея да кажа че преди това купих оригинални "lemfoerder" алуминиеви носачи с тампоните отзад.... тампоните на първите 10К км единият беше аут, а на 15К км шарнира на другия носач със здравия тампон и той се разхлопа. Наистина колата я карам както съм казвал многократно като крадена... но от както рециклирах оригиналния носач, биалетките и сложих powerflex-a смея да кажа че до момента нищо не е мръднало. Имаите предвид че преди това бях сменил и амортисьорите.
Незнам tOnkO_lOnkO какво се пениш толкова... и никой не те кара да правиш подобна процедура.
Отделно V-max лично аз смея да му вярвам безрезервно предвид опита му. Достатъчно пъти ми е помагал и не само на мен... а на много хора тук.
Мисля че тук няколко човека ти потвърждават това че рециклирания кара повече... и то с опита си най-вече. Разбирам ти да си рециклирал и да не си доволен.... което не е невъзможно.. но все пак >? Тук повечето сме карали и с рециклирани и с нови... и аз лично съм адски доволен от цената/качеството !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Аз искам да попитам за сервиза на въпросния Жан. Носачите свалени ли си ги носите или там ги махат? Аз минах само информативно да попитам понеже ми се е разхлопала предницата, но не знам дали е от носачите и те ми предложиха да ми прегледат окачването и ако се налжи ще ги рециклират . Какво ще препоръчате- да откарам колата директно там или първо в друг сервиз?
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
voodoo_child написа:Аз искам да попитам за сервиза на въпросния Жан. Носачите свалени ли си ги носите или там ги махат? Аз минах само информативно да попитам понеже ми се е разхлопала предницата, но не знам дали е от носачите и те ми предложиха да ми прегледат окачването и ако се налжи ще ги рециклират . Какво ще препоръчате- да откарам колата директно там или първо в друг сервиз?
мойте ми ги смениха там - взеха ми по 50 лева на носач за смяната. Вземат твоите и ти слагат вече рециклирани ...
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
netsurfer_bg написа:voodoo_child написа:Аз искам да попитам за сервиза на въпросния Жан. Носачите свалени ли си ги носите или там ги махат? Аз минах само информативно да попитам понеже ми се е разхлопала предницата, но не знам дали е от носачите и те ми предложиха да ми прегледат окачването и ако се налжи ще ги рециклират . Какво ще препоръчате- да откарам колата директно там или първо в друг сервиз?
мойте ми ги смениха там - взеха ми по 50 лева на носач за смяната. Вземат твоите и ти слагат вече рециклирани ...
ахам и как разпознаваме оригинални рециклирани от неоригинални?
Здравейте колеги,
аз съм съвсем "пресен" участник във форума, но следя някои теми отдавна. Та, по същество: беше ми се разтропал левия носач /шарнирите де/, предполагам е бил оригиналния, т.к. десния го смених преди около 35к км с Лемфьордер от Ауто плюс. Всъщност и десния мноого леко потропваше, едва доловимо. Сериозният ми проблем обаче беше, че воланът ми беше лек - изобщо не усещам пътя, имаше луфт, автомобилът "сееше", ....ясно ви е.
Интересното е, че това се случи след като оставих колата на "приятели" за 10-на дни и след като си я взех, не беше същата - така и не ми казаха как са я любили . Това обаче се появи около 15к км. преди да се разтропат шарнирите. Ходих на няколко сервиза тогава, вкл. и в Дару кар, всички на едно мнение - перфектна, като само в Дару ми правиха реглаж и като че ли беше една идея по-добре.
Карах си я така, разтропаха се и шарнирите и четейки форума, реших да ги рециклирам при Жан. Взеха моите и ми сложиха някакви, казаха, че са оригинални, с тампони които им занесох - оригинални от Вари 2000. Първите 300 км след операцията воланът беше супер стегнат, като топка, както казвате. После започна отново да омеква, луфта отново се появи дори се увеличи, усеща се и на място и при ниска скорост - 40-50 км/ч, от високата вече ме е страх. И пак сервизи, реглажи, пак Дару кар /там като видяха носачите, ме изпроводиха със съвет да сложа оригинални и пак да отида, но бях много настоятелен с конкретни и логични въпрости, та решиха да я покарат, защото не откриха проблем в окачването /не е рейка, накрайници, тампони стабилиз. щанга, задни тампони, шарнирни втулки и т.н./ и казаха да си направя тест на амортисьорите/. Направих тест в D&N, където си правя през 15-на к км., на един и същи стенд - не са мръднали за последните 40к км. И на въпроса най-сетне - възможно ли е без да тропат нещо да са се размекнали шарнирите след рециклирането /минал съм 3к км. от тогава/?
Имам усещането, че когато карам съвсем бавно и правя някаква маневра, гумите все едно стъпват на криво, все едно непрекъснато се променя страничния им наклон, както и че все едно волана и ходовата част са "вързани с ластик" - въртя малко - нищо, въртя още - реагира лигаво и непрецизно. Пример: карам с около 50-60 км//h завъртам рязко волана 45' надясно, след това рязко изправям и 45' наляво. При здрава кола ще изглежда все едно загрявам гумите като във F1, а сега колата по-скоро се чуди накъде да тръгне и се посуква една такава, почти не се отклонява от правия път. Абе откачам вече, а като ми намекне някой "майстор", че си въобразявам, ми иде да ги гърмя вече.
аз съм съвсем "пресен" участник във форума, но следя някои теми отдавна. Та, по същество: беше ми се разтропал левия носач /шарнирите де/, предполагам е бил оригиналния, т.к. десния го смених преди около 35к км с Лемфьордер от Ауто плюс. Всъщност и десния мноого леко потропваше, едва доловимо. Сериозният ми проблем обаче беше, че воланът ми беше лек - изобщо не усещам пътя, имаше луфт, автомобилът "сееше", ....ясно ви е.
Интересното е, че това се случи след като оставих колата на "приятели" за 10-на дни и след като си я взех, не беше същата - така и не ми казаха как са я любили . Това обаче се появи около 15к км. преди да се разтропат шарнирите. Ходих на няколко сервиза тогава, вкл. и в Дару кар, всички на едно мнение - перфектна, като само в Дару ми правиха реглаж и като че ли беше една идея по-добре.
Карах си я така, разтропаха се и шарнирите и четейки форума, реших да ги рециклирам при Жан. Взеха моите и ми сложиха някакви, казаха, че са оригинални, с тампони които им занесох - оригинални от Вари 2000. Първите 300 км след операцията воланът беше супер стегнат, като топка, както казвате. После започна отново да омеква, луфта отново се появи дори се увеличи, усеща се и на място и при ниска скорост - 40-50 км/ч, от високата вече ме е страх. И пак сервизи, реглажи, пак Дару кар /там като видяха носачите, ме изпроводиха със съвет да сложа оригинални и пак да отида, но бях много настоятелен с конкретни и логични въпрости, та решиха да я покарат, защото не откриха проблем в окачването /не е рейка, накрайници, тампони стабилиз. щанга, задни тампони, шарнирни втулки и т.н./ и казаха да си направя тест на амортисьорите/. Направих тест в D&N, където си правя през 15-на к км., на един и същи стенд - не са мръднали за последните 40к км. И на въпроса най-сетне - възможно ли е без да тропат нещо да са се размекнали шарнирите след рециклирането /минал съм 3к км. от тогава/?
Имам усещането, че когато карам съвсем бавно и правя някаква маневра, гумите все едно стъпват на криво, все едно непрекъснато се променя страничния им наклон, както и че все едно волана и ходовата част са "вързани с ластик" - въртя малко - нищо, въртя още - реагира лигаво и непрецизно. Пример: карам с около 50-60 км//h завъртам рязко волана 45' надясно, след това рязко изправям и 45' наляво. При здрава кола ще изглежда все едно загрявам гумите като във F1, а сега колата по-скоро се чуди накъде да тръгне и се посуква една такава, почти не се отклонява от правия път. Абе откачам вече, а като ми намекне някой "майстор", че си въобразявам, ми иде да ги гърмя вече.
Благословен да бъде този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи.
Здравейте на всички фенове на марката с голямо М - БМВ.
Както може би ще стане ясно от въпросите ми към Вас разбиращите, аз съм новобранец в сферата на БМВ автомобилите, а в случая на Е46 318. В потвържедение на това искам да се допитам до онези, които знаят къде мога да си рециклирам предните носачи на Баварчо (така си наричам любимеца), тъй като може и да ми се наложи (все още сме на фаза само заден тампон на левия преден носач, но не се знае докога ). От прочетеното по темата разбрах за т.нар. Жан, както и за място (сервиз) намиращ се някъде около ЗООпарка (споделено от уважаемия от мен В мах, който лично не познавам все още , но съм на път да му стана клиент за тампони). Та ... моля споделете някви цени на тампони, за рециклиране на носачи и адреси в София, тъй като явно Вие колегите от форума ги знаете и съответно не ги назовавате в темите (за адресите иде реч), а може би само в ЛС. Много ще съм благодарен на всички за мненията, но най-вече на онези, които ме информират за цени, АДРЕСИ или телефони за връзка на ЛС.
Голямо благодаря,
Както може би ще стане ясно от въпросите ми към Вас разбиращите, аз съм новобранец в сферата на БМВ автомобилите, а в случая на Е46 318. В потвържедение на това искам да се допитам до онези, които знаят къде мога да си рециклирам предните носачи на Баварчо (така си наричам любимеца), тъй като може и да ми се наложи (все още сме на фаза само заден тампон на левия преден носач, но не се знае докога ). От прочетеното по темата разбрах за т.нар. Жан, както и за място (сервиз) намиращ се някъде около ЗООпарка (споделено от уважаемия от мен В мах, който лично не познавам все още , но съм на път да му стана клиент за тампони). Та ... моля споделете някви цени на тампони, за рециклиране на носачи и адреси в София, тъй като явно Вие колегите от форума ги знаете и съответно не ги назовавате в темите (за адресите иде реч), а може би само в ЛС. Много ще съм благодарен на всички за мненията, но най-вече на онези, които ме информират за цени, АДРЕСИ или телефони за връзка на ЛС.
Голямо благодаря,
Скромността не е добродетел
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
На първа страница в темата има два адреса за рециклиране на носачите
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
kriso85,
благодаря ти за подадената насока, но именно от тази първа страница разбрах за съществуването на "Жан", който много от колегите във форума хвалят, както и факта, че сервизът му се намира Някъде на Окръжна болница, но съгласи се, че "Окръжна" не е никак малка и именно поради това реших да отправя въпрос към Вас знаещите за по-точен ориентир. Също така да си кажа, че ще съм особено благодарен ако споделите къде точно, за коя "Газ станция" до ЗООПАРКА има сервиз за "рециклаж" на носачите.
Отново поднасям своите адмирации за помощта ти
благодаря ти за подадената насока, но именно от тази първа страница разбрах за съществуването на "Жан", който много от колегите във форума хвалят, както и факта, че сервизът му се намира Някъде на Окръжна болница, но съгласи се, че "Окръжна" не е никак малка и именно поради това реших да отправя въпрос към Вас знаещите за по-точен ориентир. Също така да си кажа, че ще съм особено благодарен ако споделите къде точно, за коя "Газ станция" до ЗООПАРКА има сервиз за "рециклаж" на носачите.
Отново поднасям своите адмирации за помощта ти
Скромността не е добродетел
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани