Рециклиране на шарнири
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
matematic написа:Дайте някакви координати на този ЖАН или както там го наричате. И на мен ми се налага смяна на шарнири.
ITK написа:Окръжна болница, преди болницата, след спирката на тролея вдясно една синя ограда, на самата улица
V-max написа:titto написа:Колега,можеш ли да дадеш точни координати на сервизите,кой от двата е по-читав и за 100 лв.какво точно рециклират-2 шарнира + тампон,или само шарнирите...!? Само за шарнирите каква ще е "болката"? За колко време правят 2 носача,че колата ще виси във въздуха,а застудя д..ба!?V-max написа:
....................................................................................................
този който ползвам се намира - зад ЗООпарка до ГАЗ станцията , ако идваш от Щутград ти пада централно на Т образното
Рециклират според повредите , само шарнирите . Ако ги занесеш сутринта късния следобед са готови, веднага щом станат ти се обаждат
titto написа:Аз рециклирах предницата при Жан, минал съм само около 4000 км. и за сега няма никакви ядове, няма лоп, няма троп, колегите хвалят много и един друг сервиз(МЕИ):
".....сервиза се намира на ул. "проф. Г.Брадистолов", Технически университет, учебен блок 11.
Търси Стефан Шаклев или Любо Шишов.
Ето ти и телефони 088-930-88-59, 088-869-23-21 и стационарен 965-23-53.
Хората са супер коректни. Гаранцията беше май година. Правят я на същия ден или поне при мен стана така."
Повече от това не мога да ти помогна
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
аз вече минах над 2000км и нямам възражения по предницата. Мойта е като картинг, даже миналия четвъртък по магистралата бяха наредили конуси защото правеха нещо и ги минах всичките на зиг зак с около 120 без никакви проблеми
peneff написа:Здравейте колеги,
аз съм съвсем "пресен" участник във форума, но следя някои теми отдавна. Та, по същество: беше ми се разтропал левия носач /шарнирите де/, предполагам е бил оригиналния, т.к. десния го смених преди около 35к км с Лемфьордер от Ауто плюс. Всъщност и десния мноого леко потропваше, едва доловимо. Сериозният ми проблем обаче беше, че воланът ми беше лек - изобщо не усещам пътя, имаше луфт, автомобилът "сееше", ....ясно ви е.
Интересното е, че това се случи след като оставих колата на "приятели" за 10-на дни и след като си я взех, не беше същата - така и не ми казаха как са я любили . Това обаче се появи около 15к км. преди да се разтропат шарнирите. Ходих на няколко сервиза тогава, вкл. и в Дару кар, всички на едно мнение - перфектна, като само в Дару ми правиха реглаж и като че ли беше една идея по-добре.
Карах си я така, разтропаха се и шарнирите и четейки форума, реших да ги рециклирам при Жан. Взеха моите и ми сложиха някакви, казаха, че са оригинални, с тампони които им занесох - оригинални от Вари 2000. Първите 300 км след операцията воланът беше супер стегнат, като топка, както казвате. После започна отново да омеква, луфта отново се появи дори се увеличи, усеща се и на място и при ниска скорост - 40-50 км/ч, от високата вече ме е страх. И пак сервизи, реглажи, пак Дару кар /там като видяха носачите, ме изпроводиха със съвет да сложа оригинални и пак да отида, но бях много настоятелен с конкретни и логични въпрости, та решиха да я покарат, защото не откриха проблем в окачването /не е рейка, накрайници, тампони стабилиз. щанга, задни тампони, шарнирни втулки и т.н./ и казаха да си направя тест на амортисьорите/. Направих тест в D&N, където си правя през 15-на к км., на един и същи стенд - не са мръднали за последните 40к км. И на въпроса най-сетне - възможно ли е без да тропат нещо да са се размекнали шарнирите след рециклирането /минал съм 3к км. от тогава/?
Имам усещането, че когато карам съвсем бавно и правя някаква маневра, гумите все едно стъпват на криво, все едно непрекъснато се променя страничния им наклон, както и че все едно волана и ходовата част са "вързани с ластик" - въртя малко - нищо, въртя още - реагира лигаво и непрецизно. Пример: карам с около 50-60 км//h завъртам рязко волана 45' надясно, след това рязко изправям и 45' наляво. При здрава кола ще изглежда все едно загрявам гумите като във F1, а сега колата по-скоро се чуди накъде да тръгне и се посуква една такава, почти не се отклонява от правия път. Абе откачам вече, а като ми намекне някой "майстор", че си въобразявам, ми иде да ги гърмя вече.
Мерси много колеги! Още преди да се обърна към Вас се опитах да изнамеря инфо по въпроса, но и аз достигнах единствено до тези "адреси", които в краина сметка мисля, че ще свършат работа. Наи-много да ми се наложи да се полутам малко, но важното е да свърша работа.
Като на много "бос" в ремонтите, бихте ли ми казали е ли е възможно да сменя само единия тампон (на преден ляв носач), тъи като според "майстора" само той бил заминал? Уточнявам, че Баварчо (колата) е с десен волан и искам да попитам има ли разлика между ляв и десен тампон. Искам да си купя само този, за който ми казаха, че е прецакан, но ако е задължително да се сменят и двата ... така и ще направя. Ориентирал съм се към тези предлагани от V Мах. Мисълта ми е, че не искам излишно да ми разкачат здравия носач и тампона, след като е здрав. Дайте съвет
п.с. За рециклиране все още не съм, но се интересувам за всеки случай ако се наложи недай боже да е скоро
Като на много "бос" в ремонтите, бихте ли ми казали е ли е възможно да сменя само единия тампон (на преден ляв носач), тъи като според "майстора" само той бил заминал? Уточнявам, че Баварчо (колата) е с десен волан и искам да попитам има ли разлика между ляв и десен тампон. Искам да си купя само този, за който ми казаха, че е прецакан, но ако е задължително да се сменят и двата ... така и ще направя. Ориентирал съм се към тези предлагани от V Мах. Мисълта ми е, че не искам излишно да ми разкачат здравия носач и тампона, след като е здрав. Дайте съвет
п.с. За рециклиране все още не съм, но се интересувам за всеки случай ако се наложи недай боже да е скоро
Скромността не е добродетел
Мисля че няма проблем да си смениш само единия тампон - ето тук в YouTube може да видиш как става самата операция http://www.youtube.com/watch?v=LXoBRKQeT44 - надявам се да разбираш английски. Тези цветните тампони които слагат накрая са точно полиуретанови каквито ти смяташ да си сложиш.
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
besnito написа:Мисля че няма проблем да си смениш само единия тампон - ето тук в YouTube може да видиш как става самата операция http://www.youtube.com/watch?v=LXoBRKQeT44 - надявам се да разбираш английски. Тези цветните тампони които слагат накрая са точно полиуретанови каквито ти смяташ да си сложиш.
и защо така смяташ колега , като така 2та тампона са от различен материал и поведението на колата ще е леко странно ...
Точно като картинг беше и моята, ама беше отдавна .... Не знам дали е от шарнирите изобщо, просто като смениха носачите беше супер стегнат волана и после омекна, но е нормално да е така докато се раздвижат - поне при рециклиране. А възможно ли е при изпуснали амортисьори усещането да е такова - да "олеква" волана /не се връзва с теста им, но пък дали да му вярвам изобщо/. Мисля, че другите симптоми насочват към амортисьорите, въпреки, че се губи логиката на места. Абе истината е, че не е същата кола, но не ми се ще по метода на изключването да сменям всичко наред. Като я сборя, ще се изповядам - за следващите мъченици.
netsurfer_bg написа:аз вече минах над 2000км и нямам възражения по предницата. Мойта е като картинг, даже миналия четвъртък по магистралата бяха наредили конуси защото правеха нещо и ги минах всичките на зиг зак с около 120 без никакви проблемиpeneff написа:Здравейте колеги,
аз съм съвсем "пресен" участник във форума, но следя някои теми отдавна. Та, по същество: беше ми се разтропал левия носач /шарнирите де/, предполагам е бил оригиналния, т.к. десния го смених преди около 35к км с Лемфьордер от Ауто плюс. Всъщност и десния мноого леко потропваше, едва доловимо. Сериозният ми проблем обаче беше, че воланът ми беше лек - изобщо не усещам пътя, имаше луфт, автомобилът "сееше", ....ясно ви е.
Интересното е, че това се случи след като оставих колата на "приятели" за 10-на дни и след като си я взех, не беше същата - така и не ми казаха как са я любили . Това обаче се появи около 15к км. преди да се разтропат шарнирите. Ходих на няколко сервиза тогава, вкл. и в Дару кар, всички на едно мнение - перфектна, като само в Дару ми правиха реглаж и като че ли беше една идея по-добре.
Карах си я така, разтропаха се и шарнирите и четейки форума, реших да ги рециклирам при Жан. Взеха моите и ми сложиха някакви, казаха, че са оригинални, с тампони които им занесох - оригинални от Вари 2000. Първите 300 км след операцията воланът беше супер стегнат, като топка, както казвате. После започна отново да омеква, луфта отново се появи дори се увеличи, усеща се и на място и при ниска скорост - 40-50 км/ч, от високата вече ме е страх. И пак сервизи, реглажи, пак Дару кар /там като видяха носачите, ме изпроводиха със съвет да сложа оригинални и пак да отида, но бях много настоятелен с конкретни и логични въпрости, та решиха да я покарат, защото не откриха проблем в окачването /не е рейка, накрайници, тампони стабилиз. щанга, задни тампони, шарнирни втулки и т.н./ и казаха да си направя тест на амортисьорите/. Направих тест в D&N, където си правя през 15-на к км., на един и същи стенд - не са мръднали за последните 40к км. И на въпроса най-сетне - възможно ли е без да тропат нещо да са се размекнали шарнирите след рециклирането /минал съм 3к км. от тогава/?
Имам усещането, че когато карам съвсем бавно и правя някаква маневра, гумите все едно стъпват на криво, все едно непрекъснато се променя страничния им наклон, както и че все едно волана и ходовата част са "вързани с ластик" - въртя малко - нищо, въртя още - реагира лигаво и непрецизно. Пример: карам с около 50-60 км//h завъртам рязко волана 45' надясно, след това рязко изправям и 45' наляво. При здрава кола ще изглежда все едно загрявам гумите като във F1, а сега колата по-скоро се чуди накъде да тръгне и се посуква една такава, почти не се отклонява от правия път. Абе откачам вече, а като ми намекне някой "майстор", че си въобразявам, ми иде да ги гърмя вече.
Благословен да бъде този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи.
V-max написа:besnito написа:Мисля че няма проблем да си смениш само единия тампон - ето тук в YouTube може да видиш как става самата операция http://www.youtube.com/watch?v=LXoBRKQeT44 - надявам се да разбираш английски. Тези цветните тампони които слагат накрая са точно полиуретанови каквито ти смяташ да си сложиш.
и защо така смяташ колега , като така 2та тампона са от различен материал и поведението на колата ще е леко странно ...
Да вярно, това не го съобразих че единия ще бъде полиуретанов а другия гумен - по скоро имах впредвид че може технологично да се смени единия без въобще да се пипа другия. Но ако смени само единия със полиуретанов , а другия си остане същия определено ще има разлика - извинявам се ако съм заблудил някого.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Аз си взех 2 плътни тампона от едно местенце в Пловдив дето рециклират подобни неща,съединители,шарнирни болтове и тн.Тампоните ги взех за по 20 лева и са бая качествено направени,сега съм много доволен,колата не мърда,вози стегнато и тн.
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
BMDrago написа:Аз взех рециклирани носачи и тампони "пауърфлекс".Днес ги монтирах и О,УЖАС левия СКЪРЦА нечовешки......вероятно е сух така,че на никой май не може да се има доверие.....
ако си ги огледал преди монтажа , на лилавата част от тампона има специални канали за задържане на греста , освен приложената в комплекта смазка не е препоръчително да се ползва друга Та , явно не са го намазали добре тампона , или поне неправилно е намазан
V-max написа:BMDrago написа:Аз взех рециклирани носачи и тампони "пауърфлекс".Днес ги монтирах и О,УЖАС левия СКЪРЦА нечовешки......вероятно е сух така,че на никой май не може да се има доверие.....
ако си ги огледал преди монтажа , на лилавата част от тампона има специални канали за задържане на греста , освен приложената в комплекта смазка не е препоръчително да се ползва друга Та , явно не са го намазали добре тампона , или поне неправилно е намазан
Не,не нямам забележки към тампоните,шарнира скърца....
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Малко смешно, като за Е46-ца...но помага ужасно много!! :
Инжектира се малко масло със спринцовка в самия шарнир...и млъква поне за 2 месеца! (пробвано-работи)
Инжектира се малко масло със спринцовка в самия шарнир...и млъква поне за 2 месеца! (пробвано-работи)
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Малко смешно за Е46 ,обаче при рециклиране на шарнири,ако си поставяте и гресьорка за гресиране на шарнира и при всяка смяна на маслото грецирате шарнирите...практически стават вечни!!!
BMDrago написа:Аз взех рециклирани носачи и тампони "пауърфлекс".Днес ги монтирах и О,УЖАС левия СКЪРЦА нечовешки......вероятно е сух така,че на никой май не може да се има доверие.....
Мдаааа.....и при мен се разскърца, също левия, не че има значение кой точно, а воланът е още по "лигав" с кофти луфт.
Днес ходих в D&N Младост, реших да сменя и амортисьорите, да знам поне, че няма нещо, което не съм пипнал. Там обаче, един пич от сервиза имал също Е46 - седна да я покара и усети проблема. Праща ме при някакъв майстор на рейки в Люлин, въпреки, че не тропа изобщо, но било добре да се погледне как е зацепена и дали реагира адекватно . Утре ще видим...
Благословен да бъде този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани