Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
ето малко и от задната част
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
и още.
колата беше омъглена с боя и пак трябваше водно на места.
колата беше омъглена с боя и пак трябваше водно на места.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Zubcho написа:От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
добре пич, ок както кажеш.
кое, как и защо се използва по добре го остави на тия които поне малко разбират, или които са дръзнали, когато ти драги направиш нещо а не преразказваш можеш да кажеш, аз така мисля, а не онзи ми каза звездите ми го говорят, кое е по-добре- да използваш шкурка и да спасиш една страна или да дадеш 600 лв за боядисване на страната,
просто разсъжденията ти в случая са неточни.
пак ще повторя, че тази тема е за обогатяване, кой какво е прави , как работи и резултати със снимки или не е така, рекламна тема ли е на някой, платена или не, мисля че и това не можеш да отговориш, не съм тук да споря, аз спорове не искам. ако казваш, че моята работа не струва ок, ела опитай и тогава давай оценки.
кой е най добрият в България също си е твое мнение.
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
chris написа:Zubcho написа:От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
добре пич, ок както кажеш.
кое, как и защо се използва по добре го остави на тия които поне малко разбират, или които са дръзнали, когато ти драги направиш нещо а не преразказваш можеш да кажеш, аз така мисля, а не онзи ми каза звездите ми го говорят, кое е по-добре- да използваш шкурка и да спасиш една страна или да дадеш 600 лв за боядисване на страната,
просто разсъжденията ти в случая са неточни.
пак ще повторя, че тази тема е за обогатяване, кой какво е прави , как работи и резултати със снимки или не е така, рекламна тема ли е на някой, платена или не, мисля че и това не можеш да отговориш, не съм тук да споря, аз спорове не искам. ако казваш, че моята работа не струва ок, ела опитай и тогава давай оценки.
кой е най добрият в България също си е твое мнение.
Само пропусна едно много важно нещо че тази тема не е твоя и никога няма да бъде
Ти продължавай да си спамиш не пречиш на никой най малко на най доказания в бранша майстор
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Т'ва конкуренцията е е*ати чудото
За да не съм пълен Офф - към колегата Десо , ще може ли едно ЛС с цена на "обновяване" на едно е46 купе
За да не съм пълен Офф - към колегата Десо , ще може ли едно ЛС с цена на "обновяване" на едно е46 купе
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Не се занимавам с това но ще опитам да ти обясня от гледна точка на наблюдател.
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
da6ip написа:Не се занимавам с това но ще опитам да ти обясня от гледна точка на наблюдател.
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
занимавам се с кар детаилинг(детаилинга ако може да се дифинира на български е профисионално почистване и полиране на автомобила,вътре купето ,двигател ,гърнета,джанти външна корекция по боята ...отнема от 2-4 дни а понякога и седмици ) от доста години вече искам само да го обясня по наи лесния начин,клея почиства мръсотията която гъбата неможе да махне,наи лесния начин да провериш дали колата ти има нужда от клеи е слагаш еедна наилонова торбичка на ръката и я плъзгаш по повърността на тавана например ако шума наподобява като на този все едно шкуриш ако мога така да се изразя определено имаш нужда ,но след клея си идва ред на другите процедури но не ми се обяснява тук защото колегите имат притенции че това си е тема на десо и обикновенно тои си разяснява процедурите кое как кога...
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
имам конкретно питане - как и с какво се полират дървените елементи в купето?
Някой ще даде ли идея?
Някой ще даде ли идея?
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
за дървените елементи в купето,
има няколко важни неща.
1-во имитация на дърво ли е или е някаква пластмаса с шарка на дърво?
2-ро има ли лак изобщо ако е дърво, за да се полират, какво е състоянието им?
3-то най добре да си ги лакираш с лак за дърво, ако е дърво разбира се.
има няколко важни неща.
1-во имитация на дърво ли е или е някаква пластмаса с шарка на дърво?
2-ро има ли лак изобщо ако е дърво, за да се полират, какво е състоянието им?
3-то най добре да си ги лакираш с лак за дърво, ако е дърво разбира се.
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
И мен ме интересува това нещо. В моя случай, както и според мен на всички BMW-та, е пластмаса с шарка на дърво. Какво може да се направи?
Only dead fish follow the stream...
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
В последно време почти няма компания,която да прави тези лайсни от дърво.Дори Бентли и Ролс Ройс при ,които всичко уж е правено на ръка не позлват вече естествени материали.Реално полирането на тези лайсни е много трудоемко поради местата на които се намират, както и малкият им размер.Обикновенно ги полирам на ръка с малки приспосбления които съм си направил и понеже в повечето случаи са доста надраскани ,заради местата на които се намират (особенно около скоростния лост) е почти невъзможно възстановяването им .В последно време ми дойде идея за тях и се получава страхотно .Тъй като новите са доста скъпи а и трябва да сменят всички до една заради еднаквия цвят,свалят се и ги облемяме със така нереченото "Карбоново фолио" което в момента е много модерно за предни капаци.Според мен става много готино и не е кичозно а и е много здраво.Разбира се е въпрос на вкус и стил.Ако някой реши обаче да си остави оригиналните лайсни ,най-добрият начин е да се свалят и да се полират отделно и после да се облепят със безцветно фолио за тотално запазване.Полирам ги с паста за пластмаса ,но просто трябва да са на парче за да се почистят добре после !
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Имам въпрос относно дефекти появили се след пребоядисване.
Не е изчакано достатъчно време да дръпне хубаво шприц кита и е нанесена боя металик и лак. След няколко седмици се появиха леки дефекти като ресни и малки точки най-вроятно от съхненето. Дали ще се оправят с пастиране, или ако са под лака(а те най-вероятно са така) ще трябва поне сваляне на лака?
Благодаря
Не е изчакано достатъчно време да дръпне хубаво шприц кита и е нанесена боя металик и лак. След няколко седмици се появиха леки дефекти като ресни и малки точки най-вроятно от съхненето. Дали ще се оправят с пастиране, или ако са под лака(а те най-вероятно са така) ще трябва поне сваляне на лака?
Благодаря
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани