BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Emooo написа:Бях на диагностика не са ми казали за проблеми но също така не ми казаха че термостатите ми са за смяна а те са.
термостатите не излизат на диагностика. тях трябва сам да ги провериш като гледаш температурата в сервизното меню.
bossorange написа:Много добри съвети, но и на мен ми е интересно как да разбера, че имам проблем с дюзите и турбото. На диагностика ще ги хванат ли? Какви са симптомите на рейката, трябва ли да губи масло, за да е развалена?
дюзи и свещи излизат на диагностика.
рейката се усеща като караш. има едно характерно потропване.
а при проблемна дюза/и двигателят не работи плавно и има разни потракващи паразитни шумове.
da6ip е писал подробно
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Пичове,
лоша новина за моята кола, оказа че пушека който виждах от време на време се оказа от турбото . Реших да не взимам ново турбо а да го рециклирам някой има ли наблюдения колко км живот грубо ще му даде още това рециклиране?
лоша новина за моята кола, оказа че пушека който виждах от време на време се оказа от турбото . Реших да не взимам ново турбо а да го рециклирам някой има ли наблюдения колко км живот грубо ще му даде още това рециклиране?
Tool - Fear Inoculum
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Emooo написа:Пичове,
лоша новина за моята кола, оказа че пушека който виждах от време на време се оказа от турбото . Реших да не взимам ново турбо а да го рециклирам някой има ли наблюдения колко км живот грубо ще му даде още това рециклиране?
кой ти го каза това? какво й е точно на турбината?
прочете ли какво съм писал за мойта?
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Отидох днес да ми сменят термостатите и клапана на картерните газове. След като разглобиха колата ми казаха че турбината ми има луфт и взлизало масло. 1500лв за рециклиране или 3000 нова. Това във ВИА интеркар Плевен.
Tool - Fear Inoculum
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Emooo написа:Отидох днес да ми сменят термостатите и клапана на картерните газове. След като разглобиха колата ми казаха че турбината ми има луфт и взлизало масло. 1500лв за рециклиране или 3000 нова. Това във ВИА интеркар Плевен.
очевАдно не четеш внимателно какво пиша
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
@ndro написа:Emooo написа:Отидох днес да ми сменят термостатите и клапана на картерните газове. След като разглобиха колата ми казаха че турбината ми има луфт и взлизало масло. 1500лв за рециклиране или 3000 нова. Това във ВИА интеркар Плевен.
очевАдно не четеш внимателно какво пиша
+100
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
@ndro написа:реших да проверя и турбината в какво състояние е. при демонтажа се установи, че едно гумено уплътнение е за смяна.
всъщност то е било причината да хвърля малко масло!
занесох на диагностика в realturbo.net и след професионален преглед (без да знаят на колко километра е!) резултатът беше цитирам: "тая турбина може да изкара още 100 хиляди"... изводите си ги правете сами.
за информация repair kit-а за турбината (лагери, семеринги) + настройка и баланс струват 340 лв.
искам отново да обърна внимание на историята на тази турбина.
1. на около 130 000 при смяна на колекторите в ДАРУКАР ми казаха, че турбината е за смяна
2. тогава я занесох в realturbo и ми казаха, че е перфектна
3. на 140 000 км направих чип-тунинг!
4. на 200 000 км ми казват, че ще изкара още 100 000 км
ако от ДАРУКАР ви кажат, че турбината ви е за смяна, проверете го задължително някъде другаде и току виж изкарала още 150 000 км
емооо, четеш ли внимателно?
успех с виа интеркар плевен
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
sawion написа:Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д
Свещите на твоята кола работят на 5 волта ........ Познай какво си направил
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
[quote="sawion"][/quote]
Не знам колко ще ти помогна , ама пробвай да ги замериш с мултицет .Така ще разбереш дали бацат или не .Ако си бачкат сигурно е от релето.
Не знам колко ще ти помогна , ама пробвай да ги замериш с мултицет .Така ще разбереш дали бацат или не .Ако си бачкат сигурно е от релето.
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
190 000 – 200 000 км
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).
по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря!
пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).
по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря!
пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
sawion написа:190 000 – 200 000 км
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).
по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря!
пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча
Миналата седмица смених големият термостат. Отваряше ми на 50-60 градуса. Гледах температурата от скритото меню. Преди около месец бях сменил и малкият. Сега държи температурата 89-90 и не мърда. Така трябва да е.
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
sawion,
намери темата за скритото меню и следвай инструкциите как да видиш температурата на деигателя (меню 7). Карай на дълго и виж до каква температура ще ти загрее двигателя - при мене се колебаеше между 60-75 градуса, а трябва да е между 88-93. След като смених термостатите вече ми държи нормална температура.
намери темата за скритото меню и следвай инструкциите как да видиш температурата на деигателя (меню 7). Карай на дълго и виж до каква температура ще ти загрее двигателя - при мене се колебаеше между 60-75 градуса, а трябва да е между 88-93. След като смених термостатите вече ми държи нормална температура.
Tool - Fear Inoculum
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
sawion написа:190 000 – 200 000 км
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).
по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря!
пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча
използвай търсачката, колега. отговорите на въпросите ти са там.
ето за термостатите: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=232738
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани