Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Веднага щом имаме някакви впечтления, ще пиша. Това няма да е много скоро,но...
Засега само един проблем възникна - венеца е със 112 зъба вместо 113, както изрично им казахме при поръчката
Засега само един проблем възникна - венеца е със 112 зъба вместо 113, както изрично им казахме при поръчката
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
По темата за по-лекия маховик намерих интересна статия с истински цифри от дино рънове преди/след:
http://www.europeancarweb.com/projectca ... index.html
http://www.europeancarweb.com/projectca ... index.html
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
Моя и той пътува към мене. Убедихме ги да ми направят някакъв по тежък на 2/3 от стоковия пък ще видим. Мен лично ме притеснява кака ще се държи при сваляне на предавки и намаляване на скороста. Ще видим кво ще стане, вие кога планирате пусков срок
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Stage 2 - продължение...
След забавянето, Stage-2 продължава :
Основен ремонт на мотора
6 степенна ръчна ск. кутия,
съединител с маховик ClutchMasters
850 SERIES – (8.50” Twin Disc),
Race Logic - лънч и тракшън контрол,
Vi-Pec - V88 електроника
Основен ремонт на мотора
6 степенна ръчна ск. кутия,
съединител с маховик ClutchMasters
850 SERIES – (8.50” Twin Disc),
Race Logic - лънч и тракшън контрол,
Vi-Pec - V88 електроника
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Беше супер ползотворен уикенд
Най-накрая запалихме с ViPEC-а. Адски съм доволен, абсолютно никакви изненади всичко работи бетон. Общо взето запали от раз. Тунинга е на светлинни години от предишния вариянт с пигибека. Колко е лесно и удобно като виждаш всичко на един екран и не гадаеш а знаеш и си сигурен точно какво става. пигибеци и сток екута да лъжеш е мъчение направо...
Ето едно много кратичко клипче демонстрация на управлението на ваноса в движение:
http://www.youtube.com/watch?v=NHXFjGmK34k
колата върви на празен ход в изходно положение на валовете - смукателен на most retarded и изпускателен на most advanced положение. Това е оптималното за спокоен празен ход и голям вакуум.
след това давам предварение 10 градуса на смукателния вал
след това 20, после пак 10 и го връщам в изходно положение.
Звука е гаден и не се усеща, но ако забележите как се променя MAP-а ще видите, че предварение на смукателния вал не се отразява добре на празния ход
Има чувствително подобрение в респонса с по-лекия маховик. Другата седмица като е готов педала на съединителя ще видим вече в движение как е.
Най-накрая запалихме с ViPEC-а. Адски съм доволен, абсолютно никакви изненади всичко работи бетон. Общо взето запали от раз. Тунинга е на светлинни години от предишния вариянт с пигибека. Колко е лесно и удобно като виждаш всичко на един екран и не гадаеш а знаеш и си сигурен точно какво става. пигибеци и сток екута да лъжеш е мъчение направо...
Ето едно много кратичко клипче демонстрация на управлението на ваноса в движение:
http://www.youtube.com/watch?v=NHXFjGmK34k
колата върви на празен ход в изходно положение на валовете - смукателен на most retarded и изпускателен на most advanced положение. Това е оптималното за спокоен празен ход и голям вакуум.
след това давам предварение 10 градуса на смукателния вал
след това 20, после пак 10 и го връщам в изходно положение.
Звука е гаден и не се усеща, но ако забележите как се променя MAP-а ще видите, че предварение на смукателния вал не се отразява добре на празния ход
Има чувствително подобрение в респонса с по-лекия маховик. Другата седмица като е готов педала на съединителя ще видим вече в движение как е.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: Още коне за М3 ?
Има ли някакво движение по този проект ?
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Нищо, което си струва споделянето
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Още коне за М3 ?
b2 написа:Нищо, което си струва споделянето
Някакво развитие
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Сигурно ще станат 6 месеца откакто колата седи дигната на подемника без никой да я е пипал. Всички части са налични, ама няма кой да се занимава. Лятото дай-боже да остане време. Поуката е че начинанието освен пари изисква много време, търпение и сериозен подход.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Още коне за М3 ?
пичове стегнете се ,грехота е такъв сериозен проект като вашия да седи в гаража а не да давате яката газ по улиците
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Сега почивните дни се позанимавахме.
Нищо интересно за споделяне освен задните спирачки.
Досега колата беше с преди d2 330mm 8-бутални и задни оригиналните. Сега вече е и отзад с D2 330mm. Разликата е осезаема. Стандартните задни дискове посиняха за нула време
Другото е чисто нова турбина пак същата GTK-650. Старата /също чисто нова/ изкара ~ 500км. В момента отичането на долната турбина е с 25мм маркуч директно в картера, който стига реално под нивото на маслото. Всичко изглежда ОК. В крайна сметка не е нужно да е сложно за да работи.
Сменихме и блоуофа. Стария беше някъв измислен 25мм незнайно защо избран.
Новия аз го избирах и заложих на сигурно:
PPF 75mm
Една снимка точно като я свалихме от подемника след месеци седене:
Ще се повторя за електрониката, но Vi-PEC-а мноу ма кефи
Нищо интересно за споделяне освен задните спирачки.
Досега колата беше с преди d2 330mm 8-бутални и задни оригиналните. Сега вече е и отзад с D2 330mm. Разликата е осезаема. Стандартните задни дискове посиняха за нула време
Другото е чисто нова турбина пак същата GTK-650. Старата /също чисто нова/ изкара ~ 500км. В момента отичането на долната турбина е с 25мм маркуч директно в картера, който стига реално под нивото на маслото. Всичко изглежда ОК. В крайна сметка не е нужно да е сложно за да работи.
Сменихме и блоуофа. Стария беше някъв измислен 25мм незнайно защо избран.
Новия аз го избирах и заложих на сигурно:
PPF 75mm
Една снимка точно като я свалихме от подемника след месеци седене:
Ще се повторя за електрониката, но Vi-PEC-а мноу ма кефи
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Още коне за М3 ?
не,че разбирам,ама отичането ако е под нивото на маслото...като върнеш газта ще пуши
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
И ние тъй си мислихме и затова правихме сложни схеми с помпи и глупости, заради които чисто нова турбина си замина.
Видях, че шведите го правят тоя номер и твърдят, че няма никакъв проблем. Решихме да пробваме така и вече два дни няма следи от припушване. И самите въздушни пътища са сухи и чисти както никога досега. Не мога да се изкажа крайно и аз не ги разбирам, но на мен ми се струва читаво. Засега е в експериментална фаза
Ето и темата на шведите, за съжаление снимките ги няма вече:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... +oljeretur
Видях, че шведите го правят тоя номер и твърдят, че няма никакъв проблем. Решихме да пробваме така и вече два дни няма следи от припушване. И самите въздушни пътища са сухи и чисти както никога досега. Не мога да се изкажа крайно и аз не ги разбирам, но на мен ми се струва читаво. Засега е в експериментална фаза
Ето и темата на шведите, за съжаление снимките ги няма вече:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... +oljeretur
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
b2 написа:И ние тъй си мислихме и затова правихме сложни схеми с помпи и глупости, заради които чисто нова турбина си замина.
Видях, че шведите го правят тоя номер и твърдят, че няма никакъв проблем. Решихме да пробваме така и вече два дни няма следи от припушване. И самите въздушни пътища са сухи и чисти както никога досега. Не мога да се изкажа крайно и аз не ги разбирам, но на мен ми се струва читаво. Засега е в експериментална фаза
Ето и темата на шведите, за съжаление снимките ги няма вече:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... +oljeretur
проблема ще идва при яко натоварване и връщане на педала .. на място май нама как да се получи ...
другото е при натоварване на колата по завой .. страничното G ще окаже влиания и не е ясно дали ще може се оттече маслото
те затова повечето предпочитат горни турбини, че пътя до картера е дълъг
поне по форумите така казват
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Още коне за М3 ?
Доста коли от ВАГ групата ползват оттачане директно в пропката на картера за изтачане на маслото.
Аз от три долни тирбини дет съм имал на моя мотор няма такава дет да е пушила.Фланеца за оттачането
от централното тяло винаги се е падъл на нивото на маслото в картера.
Аз от три долни тирбини дет съм имал на моя мотор няма такава дет да е пушила.Фланеца за оттачането
от централното тяло винаги се е падъл на нивото на маслото в картера.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани