Как ме издуха едно Трабантче...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Leudi
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: с. Обнова, обл. Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E90 316i М-Пакет; Golf 5 2.0 TDI
Как ме издуха едно Трабантче...
Седя си аз на светофара с Големиу Гоуф и зяпам на телефона един клип от БМВ събора. Часа е 21:30 и съм първа кола. Таймера показва 77 секунди и аз почти задрямал виждам в огледалото уникална гледка: Трабант с ксенон се нарежда до мен. Свалих аз прозореца и не чувам характерното тракане на Трабанта, а шофьора приличаше на Ален Делон, само очилата му явно бяха по-скъпи от целия му Трабант. Погледнах и с насмешка Унгарския рег. номер и си помислих: " Тоя пък как се е дотътрил до тук". Оня видя, че го зяпам и също свали прозореца (леле тая ръчка върти по-бързо от ел. стъкло) и нещо ми се хили и хвърля погледи напред и си говори под носа на Маджарски. Викам си: "Как пък не", но после реших да му покажа Джърмън Паура, за да свали малко самочувствието.
Таймера изписа 5 и аз леко вкарах D + Sport бутона (който май е само за красота) + "ESP Off" бутона (който пък не е свързан с колата, а само седи на таблото, за да запълва дупката) и натиснах леко газта с десния крак, докато с левия придържах спирачката. Онова Трабантче се изряза все едно е Zonda и дойде великата ми мисъл: "И там имат Ремус ентусиасти, но на каква кола само" и това беше началото.
Червено+Жълто и спирачката вече беше отпусната, тръгвам леко на първа и докато включи втора Кашона още не беше потеглил. Втора и в този миг гледам как дистанцията рязко намалява. Газта вече бе натисната до долу, но 130-те к.с. не можеха да се справят с напора. До около 70 вървяхме наравно, а при 100 Траби вече бе с 2 коли преднина, при което се отказах от гонката (все пак сме в центъра), все още невярващ. Гледката е уникална, грозна стара количка с уж 25 коня да ме издуха. Спирам после аз на ОМВ-то за кафенце и сандвич (фен съм на надебеляването) и гледам оня с трабито спрял на бензинджийницата и вдигнал капака, докато някакви момчета с друга Унгарска кола гледаха отдолу (явно бяха заедно).
Аз страхливо се приближих и какво да видя- под капака 1...2...3...4 хубави цилиндъра, не можах да определя марката и голям спортен филтър. Интересното е, че акумулатор не видях, но двигателя беше уникален. Може би поне 1.4. Тогава забелязах че и калниците са доста променени, което си е било голяма играчка с картона. Момчето само ме изгледа, а аз засрамен се метнах в Гоуфо и в следващия половин час карах на режим "Eco", и не смеех да вдигна над 1200 оборота.
Извода от тази история е един- Не, извода не е че не всичко е такова каквото изглежда, а не си купувайте дизелов Гоф с автомат щото кифлите не се кефят на загуби от Трабита.
А и никога не се закачайте с Ален Делон моля, ако не знаете кой е питайте по-върастните си роднини, особено жените.
Таймера изписа 5 и аз леко вкарах D + Sport бутона (който май е само за красота) + "ESP Off" бутона (който пък не е свързан с колата, а само седи на таблото, за да запълва дупката) и натиснах леко газта с десния крак, докато с левия придържах спирачката. Онова Трабантче се изряза все едно е Zonda и дойде великата ми мисъл: "И там имат Ремус ентусиасти, но на каква кола само" и това беше началото.
Червено+Жълто и спирачката вече беше отпусната, тръгвам леко на първа и докато включи втора Кашона още не беше потеглил. Втора и в този миг гледам как дистанцията рязко намалява. Газта вече бе натисната до долу, но 130-те к.с. не можеха да се справят с напора. До около 70 вървяхме наравно, а при 100 Траби вече бе с 2 коли преднина, при което се отказах от гонката (все пак сме в центъра), все още невярващ. Гледката е уникална, грозна стара количка с уж 25 коня да ме издуха. Спирам после аз на ОМВ-то за кафенце и сандвич (фен съм на надебеляването) и гледам оня с трабито спрял на бензинджийницата и вдигнал капака, докато някакви момчета с друга Унгарска кола гледаха отдолу (явно бяха заедно).
Аз страхливо се приближих и какво да видя- под капака 1...2...3...4 хубави цилиндъра, не можах да определя марката и голям спортен филтър. Интересното е, че акумулатор не видях, но двигателя беше уникален. Може би поне 1.4. Тогава забелязах че и калниците са доста променени, което си е било голяма играчка с картона. Момчето само ме изгледа, а аз засрамен се метнах в Гоуфо и в следващия половин час карах на режим "Eco", и не смеех да вдигна над 1200 оборота.
Извода от тази история е един- Не, извода не е че не всичко е такова каквото изглежда, а не си купувайте дизелов Гоф с автомат щото кифлите не се кефят на загуби от Трабита.
А и никога не се закачайте с Ален Делон моля, ако не знаете кой е питайте по-върастните си роднини, особено жените.
Nope ... it's Chuck Testa !!!
- koldi bmw320 i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 31.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3,0 2008
- Мечтае да кара: M5
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
На трабант беше лесно да се монтира двигател от поло. 1л му беше достатъчен за да хвърчи, което не пречи този от историята да е бил и с нещо повече
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
Жестоко!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
Едни пичове тука при нас бяха направили едно траби с двигател от уно 1,6 турбо. бяха и долпълнително го пипнали и бяха сменили абсолютно всичко по окачване и т.н. Този трабант просто не се удържаше. Ходеха често на божурище и просто какви резачки разплакваха.
- koldi bmw320 i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 31.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3,0 2008
- Мечтае да кара: M5
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
adovet написа:Едни пичове тука при нас бяха направили едно траби с двигател от уно 1,6 турбо. бяха и долпълнително го пипнали и бяха сменили абсолютно всичко по окачване и т.н. Този трабант просто не се удържаше. Ходеха често на божурище и просто какви резачки разплакваха.
знам го аз това пернишко трабантче син металик от дефилето на владая ме е отминавало ,като пътен знак
"Заменям жена-100 кг.,за две по 50кг.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
koldi bmw320 i написа:adovet написа:Едни пичове тука при нас бяха направили едно траби с двигател от уно 1,6 турбо. бяха и долпълнително го пипнали и бяха сменили абсолютно всичко по окачване и т.н. Този трабант просто не се удържаше. Ходеха често на божурище и просто какви резачки разплакваха.
знам го аз това пернишко трабантче син металик от дефилето на владая ме е отминавало ,като пътен знак
Същото
- ShibinG
- младши ентусиаст
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
ShibinG написа:само като уточнение турботата уно са 1.3 и 1.4
Мисля, че бяха сложили на 1,6 турбо с другите му доработки.
- А.Марчев
- ентусиаст
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
Дали няма да ти е станало тъпичкоооо ужас тези се чудят каква щуротийка да направят
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
Аз имам една мечта от едно 20 години, но.... Ще видиме. Свързана е с трабант и голям 8- цилиндров двигател...
Някой ден... Някой ден...
Някой ден... Някой ден...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
alx написа:Аз имам една мечта от едно 20 години, но.... Ще видиме. Свързана е с трабант и голям 8- цилиндров двигател...
Някой ден... Някой ден...
Само не знам къде ще го сложиш това V8 май ще трябва да го разделиш на две половината от пред другата половина от зад
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
adovet написа:alx написа:Аз имам една мечта от едно 20 години, но.... Ще видиме. Свързана е с трабант и голям 8- цилиндров двигател...
Някой ден... Някой ден...
Само не знам къде ще го сложиш това V8 май ще трябва да го разделиш на две половината от пред другата половина от зад
място има- мерил съм грубо... единствения проблем е че всичко по окачването отпред ще трябва да се смени защото трабито не е правено да носи такава тежест отпред... та най-вероятно ще е траби, но тубирано и двуместно...
само време да имам.. дето го нямам.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
То по подписа ти си личи, че много се кефиш на тия малки кашони
ПП: американски V8 в купе от трабант - това ще е ужасът на всички псевдогъзари
ПП: американски V8 в купе от трабант - това ще е ужасът на всички псевдогъзари
Si non confectus, non reficiat.
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Как ме издуха едно Трабантче...
че то отигинален мотор на трабант къса гоуф 2ка 1.6 дизел и м40 с издухан вал..
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани