Maлко въпроси свързани с е12
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Съчувствам му на новия собственик
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: Maлко въпроси свързани с е12
M10 написа:Тоя Полман много як дизайн е вкарал
Така де, то има и Е28 и Е23 туринг от разни фирми-тунингисти... но оригинално за мен значи излязло от БМВ в този вид. Другото са надстройки, мунинг, направи си сам (или оцигани си сам ) и тн.
Интересно ми е ще има ли интерес и за колко ще се купи
Това което ми прави впечатление е че със сегашната 5-ца GT е горе долу със същият профил на задницата, което още веднъж доказва че не могат да правят хечбеци, а и пък не трябва
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Не е е12.......ама http://www.cars.bg/u512482
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: Maлко въпроси свързани с е12
moksika написа:Не е е12.......ама http://www.cars.bg/u512482
Тази да не е от НСО излязла
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Не знам откъде е излязла, но 745 не излизат никак често
М102 има ли големи разлики от М30 и специални части само за него?
Не четеш внимателно
ГТ е създадена от BMW, а това нещо - от някакъв изрод който имал тюнинг фирма и решил да развали бройка Е12ки
Аз бих си я отрязал на пикап да си нося железа до вторични
М102 има ли големи разлики от М30 и специални части само за него?
BMW дизаин написа:което още веднъж доказва че не могат да правят хечбеци, а и пък не трябва
Не четеш внимателно
ГТ е създадена от BMW, а това нещо - от някакъв изрод който имал тюнинг фирма и решил да развали бройка Е12ки
Аз бих си я отрязал на пикап да си нося железа до вторични
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Aз изтървах на търг на НСО едно 745, купи го някакъв събрач и го закара да си отлежава някъде по Железница май. И онази имаше яд с мотора, та нищо чудно това да е колата
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Собственикът/продавачът нещо не е наясно с това, което продава.
Не може колата да е 82 година и двигателят да е 3500 куб. см.
До към 1984 двигателите са М102 и са 3200 куб. см., чак след това стават М106 и 3.5 литра.
И 5000 лева за кола с неработещ двигател?
Не може колата да е 82 година и двигателят да е 3500 куб. см.
До към 1984 двигателите са М102 и са 3200 куб. см., чак след това стават М106 и 3.5 литра.
И 5000 лева за кола с неработещ двигател?
Re: Maлко въпроси свързани с е12
moksika написа:Aз изтървах на търг на НСО едно 745, купи го някакъв събрач и го закара да си отлежава някъде по Железница май. И онази имаше яд с мотора, та нищо чудно това да е колата
Тогава трябва да знаеш за колко е била купена - това е полезна информация. Разузнай и сподели, моля...
Re: Maлко въпроси свързани с е12
DEMIURGE написа:Собственикът/продавачът нещо не е наясно с това, което продава.
И с конските сили малко се пообъркал... 280 вместо 252...
286 конски сили е имало само южно-африканското 745i - ама там двигателят е бил от М88 (М5 и М6).
Не говорим за разработените пробни за е23 V8 (3.8 литра 218 к.с) и V12 (4.5 литра 250/272 к.с). Инженерите на БМВ са се отказали от тяхното внедряване в серийно производство.
Но тогава са се заели с турбо варианта на М30 - отначало М102, впоследствие М106.
Изкараните 252 коня били еквивалентни на тези, изкарани от V12 (4.5 литра 250/272 к.с) - затова турбинираното творение е кръстено 745i.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Maлко въпроси свързани с е12
DEMIURGE написа:moksika написа:Aз изтървах на търг на НСО едно 745, купи го някакъв събрач и го закара да си отлежава някъде по Железница май. И онази имаше яд с мотора, та нищо чудно това да е колата
Тогава трябва да знаеш за колко е била купена - това е полезна информация. Разузнай и сподели, моля...
Тръжната цена и беше 2000 лв. Явили се копувачи:1
Един колега има връзка с тоя събирач и е обещал да ме води да я видя. Интересен факт е, че тоя е фен на МБ за к'во му е това БМВ
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: Maлко въпроси свързани с е12
moksika написа:Един колега има връзка с тоя събирач и е обещал да ме води да я видя. Интересен факт е, че тоя е фен на МБ за к'во му е това БМВ
Ако е по някакво приемливо време - освен да ме вземете - да позяпам и аз...
За какво му е БМВто ли - има два варианта - дал си е сметка, че няма подобен МБ от онази епоха и второто, по-вероятно - за спекула. Имал е познат в НСО, който му е пошушнал, каква страшна кола се продава и ще е голям будала, ако не я вземе на секундата. Не след дълго е дошъл момента на изтрезняването - проблемът с двигателя се е оказал не за неговата уста лъжица. Помислил си е малко и решил да се отърве от нея - разбира се - с печалба...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Maлко въпроси свързани с е12
А някой има ли информация за тая кола: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Има приличен вид на снимките (като оставим мебелното фолио по таблото и ВОЛАНА ).
Сигурно е "реставрирана" поне веднъж от български тенекеджии, което е притеснителното
Има приличен вид на снимките (като оставим мебелното фолио по таблото и ВОЛАНА ).
Сигурно е "реставрирана" поне веднъж от български тенекеджии, което е притеснителното
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Снощи с Машината я обсъждахме тая кола обаче май никой не е ходил да я гледа. Колата май е в Берковица. Като се прибера във Враца може да отскоча до Берковица да я мерна в какво състояние е.
Ако някой я е гледал нека пише. Колата се продава и във форума. Най-добре ще е ако собственика напише малко повече за нея.
Ако някой я е гледал нека пише. Колата се продава и във форума. Най-добре ще е ако собственика напише малко повече за нея.
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Maлко въпроси свързани с е12
Гледам, че темата отива в малко друга насока, а и мисля, че за 8 страници автора би трябвало да е получил отговори на въпросите си.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани