Обезвъздушаване на е39 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- baiKolio
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: 520i Touring `99
Обезвъздушаване на е39 520i
Привет!
ако може някой да ми каже как точно става обезвъздушаването на тоя мАтор....
прелистих по-старите теми, ама нищо конкретно не намерих Споменават се пробките на радиатора и маркуча. Ама как и какво точно да ги правя ?
На студено ли, на топло ли?
Конкретно въпроса е свързан със загубата на антифриз. Около 300-400 гр. за има-няма 6 месеца. Не знам много ли е или не... никъде не се вижда да тече
Искам да доуточня, че не пълня наново цялата система,ако има значение, просто доливам. Т.е. каква е процедурата с тия пробки?
ако може някой да ми каже как точно става обезвъздушаването на тоя мАтор....
прелистих по-старите теми, ама нищо конкретно не намерих Споменават се пробките на радиатора и маркуча. Ама как и какво точно да ги правя ?
На студено ли, на топло ли?
Конкретно въпроса е свързан със загубата на антифриз. Около 300-400 гр. за има-няма 6 месеца. Не знам много ли е или не... никъде не се вижда да тече
Искам да доуточня, че не пълня наново цялата система,ако има значение, просто доливам. Т.е. каква е процедурата с тия пробки?
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
Надяван се и аз някой да отговори от до,защото и на мен ми се наложи да търся информация понеже майстора ми я "пообезвъздуши" и каза "тя по-нататък ще се обезвъздуши сама",а във форума 20 човека пишат НЕ СЕ ОБЕЗВЪЗДУШАВА САМА!!!
Поздрави!
Поздрави!
- baiKolio
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: 520i Touring `99
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
Еми, да си кажа...
След като изгърмях жокера 50/50 демек реших да развия пробката на маркуча да видя какво аджеба има там ... и още щом я врътнах усетих как взе въздух оттам. Вдигна се нивото на антифриза в разширителния съд отстрани на радиатора . Викам си е ся си е*а мамата...
Оттам вторият жокер - обади се на приятел БеЕмВи-ст
та по неговите съвети - развих леко пробката която е на радиатора, запалих ДВГ-то, парното на 32* и вентилацията на 1/3 и леко на обороти ( с активното съдействие на колегата ми на газта ) и така докато взе да духа МНОГО ГОРЕЩО от вентилацията като следя какво излиза от пробката... предполага се, че ако има събран въздух в системата ще излезе на мехурчета отстрани на самата пробка, и така докато почне да вади само течност. Те така...
А целиат филм си го заформих като реших да проверя как съм с маслото, че ще я поразкършвам за уикенда и като вдигнах капачката на двг-то и .... аппааа, майонезка . И като го свързах със загубата на антифриз, и ей ти го филма.
А то тоз конденз бил нормален за студените месеци, особено за моето каране ( от вкъщи до работата ми са има-няма 2 км ) . Хем го подгрявам, па като стигна там работи още известно време за да позагрее.... Изчетох доста за конденза и другите възможни причини за загуба на антифриз + появата на "майонезата", но пък маслото ми чисто, не духа нито отгоре, нито от щеката, маслото си го хапва нормално - около 100 и малко гр/1000 км. Не вдига ниво, не пуши, не прай турска баня отзаде макар и да си има водица, но сега вече го отдавам на газовият инжекцион. Абе филм. Кат си няма човек работа и си намира с кво да си трови живота Те така.
Хайде със здраве!
И ако някой види, че има някаква неточност в процедурата да казва, че да не объркаме още някой.
След като изгърмях жокера 50/50 демек реших да развия пробката на маркуча да видя какво аджеба има там ... и още щом я врътнах усетих как взе въздух оттам. Вдигна се нивото на антифриза в разширителния съд отстрани на радиатора . Викам си е ся си е*а мамата...
Оттам вторият жокер - обади се на приятел БеЕмВи-ст
та по неговите съвети - развих леко пробката която е на радиатора, запалих ДВГ-то, парното на 32* и вентилацията на 1/3 и леко на обороти ( с активното съдействие на колегата ми на газта ) и така докато взе да духа МНОГО ГОРЕЩО от вентилацията като следя какво излиза от пробката... предполага се, че ако има събран въздух в системата ще излезе на мехурчета отстрани на самата пробка, и така докато почне да вади само течност. Те така...
А целиат филм си го заформих като реших да проверя как съм с маслото, че ще я поразкършвам за уикенда и като вдигнах капачката на двг-то и .... аппааа, майонезка . И като го свързах със загубата на антифриз, и ей ти го филма.
А то тоз конденз бил нормален за студените месеци, особено за моето каране ( от вкъщи до работата ми са има-няма 2 км ) . Хем го подгрявам, па като стигна там работи още известно време за да позагрее.... Изчетох доста за конденза и другите възможни причини за загуба на антифриз + появата на "майонезата", но пък маслото ми чисто, не духа нито отгоре, нито от щеката, маслото си го хапва нормално - около 100 и малко гр/1000 км. Не вдига ниво, не пуши, не прай турска баня отзаде макар и да си има водица, но сега вече го отдавам на газовият инжекцион. Абе филм. Кат си няма човек работа и си намира с кво да си трови живота Те така.
Хайде със здраве!
И ако някой види, че има някаква неточност в процедурата да казва, че да не объркаме още някой.
- bmw_n00b
- ентусиаст
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
Следваща стъпка: смяна на клапана на картерните газове.
- baiKolio
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: 520i Touring `99
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
bmw_n00b написа:Следваща стъпка: смяна на клапана на картерните газове.
тази тема ми е отворена вече като прозорец в Операта, седи на дневен ред
А до колегата meha - мАтора го бях обезвъздушил още преди модератора да ми одобри мнението за публикуване.... peace brother !
- jordao75
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
baiKolio написа:bmw_n00b написа:Следваща стъпка: смяна на клапана на картерните газове.
тази тема ми е отворена вече като прозорец в Операта, седи на дневен ред
А до колегата meha - мАтора го бях обезвъздушил още преди модератора да ми одобри мнението за публикуване.... peace brother !
Това и аз смятам да го сменя.
- moleo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
при мен проблема беше от водната помпа, смених я и вече нямам загуба на антифриз
- mirokarkov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.11.2007
- Кара: E39 '97 M52B20
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc
Това намерих в youtube, надявам се да сам помагнал.
Това намерих в youtube, надявам се да сам помагнал.
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
gergii написа:......... или я запали ?
Ти.... сериозно ли питаш това ?
На контакт е , за да може да се вкл . вентилатора на най ниска скорост и темп . на 32*
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
значи от студа най-често се пукат казанчетата на радиатора и при топъл двигател става налягане и процпа се разширява и почва да тече и така лека по лека ... при мен беше този проблем и го отстраних .
- zegher
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
На някои мАтори има пробка и на маркуча, който върви успоредно под предното стъкло. Спираш на наклон с предницата надолу и обезвъздушаваш и от там. Само внимателно да не се лепнеш някъде по горещия двигател, че мястото е мн навряно, а в кабинетите по изгаряния се чака много.
Успех М
Успех М
- bohcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
Колеги има ли значение на загрял или студен мотор се прави процедурата? И как се смъква нивото на антифриза в границите на казанчето или трябва да стои пълно? Някой може ли да сподели това ли е цялата философия по обезвъздушаването на колата.
- Mecho
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Re: Обезвъздушаване на е39 520i
Нормално ли е ако не е обезвъздушена хубава да глътне антифриз?радиатора е чисто нов.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани