Съвет при покупка Е53 3.0i
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Съвет при покупка Е53 3.0i
Здравейте, от заглавието става ясно, какво ще питам.
Търся Х5 3.0i Е53 2001-2004
Интересува ме каде по точно да гледам освен като при обичайна покупка на кола.
Колата ще е автоматик-кутията има ли проблеми като при дизеловата версия?
По всяка вероятност колата ще се оборудва с ГАЗ...ще я кара пенсионер....и понякога аз Мнения:дават ли тези мотори много грешки, предвид газта??
Знам, че по мощните бензинови двигатели са по-добри, но пак казвам-собственика ще е пенсионер (няма пари за бензин и данъци).
Преди покупката, ще се отиде в оторизиран сервиз на марката за информация за състоянието на колата, но ако може да ми кажете след покупката задължителните компоненти за смяна??
Благодаря на отговорилите!!!
Поздрави.
Търся Х5 3.0i Е53 2001-2004
Интересува ме каде по точно да гледам освен като при обичайна покупка на кола.
Колата ще е автоматик-кутията има ли проблеми като при дизеловата версия?
По всяка вероятност колата ще се оборудва с ГАЗ...ще я кара пенсионер....и понякога аз Мнения:дават ли тези мотори много грешки, предвид газта??
Знам, че по мощните бензинови двигатели са по-добри, но пак казвам-собственика ще е пенсионер (няма пари за бензин и данъци).
Преди покупката, ще се отиде в оторизиран сервиз на марката за информация за състоянието на колата, но ако може да ми кажете след покупката задължителните компоненти за смяна??
Благодаря на отговорилите!!!
Поздрави.
- homey
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Съвет при покупка Е53 3.0i
След покупка на Х5 мисля, че трябва да се смени следното: масло скоростна кутия, масло диференциали, масло раздатка, филтър горивен и маслен, въздушен филтър и филтър за купето (около 1300-1500 лв. с труда). Ако има проблеми по окачването естествено и те трябва да бъдат отстранени. Що се отнася за грешките при работа на газ, ако газовата е монтирана кадърно не би трябвало да дава никакви грешки. Не знам каква е пенсията на пенсионера, който ще я кара, но при таван на пенсията 700 лв. не знам как ще я поддържа тази кола. Успех с покупката! Между другото има и по-евтини начини за качествена диагностика на автомобила от този в оторизиран сервиз!
Re: Съвет при покупка Е53 3.0i
Аз от 2 седмици съм с Х5 3.0iA 2002 г. и още нямам много опит с конкретния модел, но тъй като знаещите мълчат ще кажа какво аз гледах:
1. Двигател и скорости - еднакви са с останалите модели и няма нищо специфично.
Двигателя 3.0i е по-лек от 4-литровите и значително по- лек от 3.0d така че освен разход според мен щади и предното окачване
Скоростната кутия е GM но до колкото четох по форуми с бензиновите модели няма проблеми (при дизела проблема явно идва от по-големия въртящ момент)
2. До края на 2003 (по някои данни и до 2004) раздатката е NV125 която подлежи на ремонт (за мен е по-добрия вариант въпреки някои недостатъци спрямо X-Drive). Гледа се при рязко потегляне да е плавно и да не се чуват шумове (разтегната верига). По принцип при ежедневната употреба честотото рязко тръгване от място с много газ е основната причина за разтягане на веригата.
3. Предно и задно окачване вкл. рейка
4. Датчици и модули на ABS/DSC - за този автомобил - специално е от изключителна важност и двете системи да работят изрядно
5. Казанче на воден радиатор (бакелитово е и често се пука)
6. Външни дръжки на вратите (като замръзнат се чупят основите и често се побългаряват)
7. Механизъм на горната врата на багажника (често влиза вода и поврежда ел. моторчето което задейства механизма)
8. Общото състояние на купето и по-специално пода отдолу. Много хора не правят разлика между SUV / джип и пода, прагове, ауспуси са остъргани здраво. Това само по себе си не е кой знае какъв проблем, но то както и състоянието на салона говори за предишния собственик и маниера на каране и поддръжка.
PS Не те съветвам да слагаш газ (лично мнение) До момента (на 2 резервоара) разхода ми е 16-17 (свалих го по борд и под 16 по околовръстното) на градско - София и 11-12 извънградско със сравнително натоварено движение (изпреварвания)
Успех
1. Двигател и скорости - еднакви са с останалите модели и няма нищо специфично.
Двигателя 3.0i е по-лек от 4-литровите и значително по- лек от 3.0d така че освен разход според мен щади и предното окачване
Скоростната кутия е GM но до колкото четох по форуми с бензиновите модели няма проблеми (при дизела проблема явно идва от по-големия въртящ момент)
2. До края на 2003 (по някои данни и до 2004) раздатката е NV125 която подлежи на ремонт (за мен е по-добрия вариант въпреки някои недостатъци спрямо X-Drive). Гледа се при рязко потегляне да е плавно и да не се чуват шумове (разтегната верига). По принцип при ежедневната употреба честотото рязко тръгване от място с много газ е основната причина за разтягане на веригата.
3. Предно и задно окачване вкл. рейка
4. Датчици и модули на ABS/DSC - за този автомобил - специално е от изключителна важност и двете системи да работят изрядно
5. Казанче на воден радиатор (бакелитово е и често се пука)
6. Външни дръжки на вратите (като замръзнат се чупят основите и често се побългаряват)
7. Механизъм на горната врата на багажника (често влиза вода и поврежда ел. моторчето което задейства механизма)
8. Общото състояние на купето и по-специално пода отдолу. Много хора не правят разлика между SUV / джип и пода, прагове, ауспуси са остъргани здраво. Това само по себе си не е кой знае какъв проблем, но то както и състоянието на салона говори за предишния собственик и маниера на каране и поддръжка.
PS Не те съветвам да слагаш газ (лично мнение) До момента (на 2 резервоара) разхода ми е 16-17 (свалих го по борд и под 16 по околовръстното) на градско - София и 11-12 извънградско със сравнително натоварено движение (изпреварвания)
Успех
- coper
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 12.05.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Съвет при покупка Е53 3.0i
PS Не те съветвам да слагаш газ (лично мнение) До момента (на 2 резервоара) разхода ми е 16-17 (свалих го по борд и под 16 по околовръстното) на градско - София и 11-12 извънградско със сравнително натоварено движение (изпреварвания)
Колега с 95 или 98 караш с тоя разход?
Колега с 95 или 98 караш с тоя разход?
Re: Съвет при покупка Е53 3.0i
До момента съм налял 2 резервоара 98 (пълно - пълно) и в момента съм на 1/2 от 3-тия резервоар
Колата я взех с почти пълен резервоар но не знам какъв бензин беше сипан
Гумите са летни 255/55/18
Не ми се е налагало до сега да карам в истинските Софийски задръствания (8-9 и 17-18 часа) а и от 2 резервоара не смята че може да се правят адекватни изводи.
Ще пиша пак като видя как ще се държи разхода и при по-тежък трафик, но ако има разминаване с данните, които събрах преди покупката то е минимално и определено не е в посока "нагоре".
Колата я взех с почти пълен резервоар но не знам какъв бензин беше сипан
Гумите са летни 255/55/18
Не ми се е налагало до сега да карам в истинските Софийски задръствания (8-9 и 17-18 часа) а и от 2 резервоара не смята че може да се правят адекватни изводи.
Ще пиша пак като видя как ще се държи разхода и при по-тежък трафик, но ако има разминаване с данните, които събрах преди покупката то е минимално и определено не е в посока "нагоре".
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Съвет при покупка Е53 3.0i
от скоро и аз се возя на въпросния Х с М54Б30, купих колата доста изгодно има газова уредба поставяна в Италия.
на газ е можеби малко по мудна отколкото на бензин, но джипката върви без проблеми и с елементарно засичане дава разход 20лв./100 км.газ градско. по-принцип съм много против газта, но в последно време се замислям при тези цени на бензина. честно казано съм доволен, никакви грешки и дори ми излиза по-евтино от Е39-ката ми. все пак някой ще каже купил си БМВ и му сложил газ!!! което ме прави автоматично: *измекяр* . аз обаче несъм отдавна на 25 години, и предпочитам да дам 1лев, вместо 2, а остатъка да похарча за семеиството ми. често срещам недуомяващ поглед на газ-станцията когато зареждам , но не ми пука.дори в Германия ако караш на газ плащаш по малки данъци за това , че замърсяваш по-малко околната среда.
за да не ви отекчавам с моите глупости, ще кажа едно: ако допреди 2 месеца бях супер против газта.....сега съм твърдо ЗА!!!
все пак зависи от уредбата и кой и как ще я монтира и настрои.
на газ е можеби малко по мудна отколкото на бензин, но джипката върви без проблеми и с елементарно засичане дава разход 20лв./100 км.газ градско. по-принцип съм много против газта, но в последно време се замислям при тези цени на бензина. честно казано съм доволен, никакви грешки и дори ми излиза по-евтино от Е39-ката ми. все пак някой ще каже купил си БМВ и му сложил газ!!! което ме прави автоматично: *измекяр* . аз обаче несъм отдавна на 25 години, и предпочитам да дам 1лев, вместо 2, а остатъка да похарча за семеиството ми. често срещам недуомяващ поглед на газ-станцията когато зареждам , но не ми пука.дори в Германия ако караш на газ плащаш по малки данъци за това , че замърсяваш по-малко околната среда.
за да не ви отекчавам с моите глупости, ще кажа едно: ако допреди 2 месеца бях супер против газта.....сега съм твърдо ЗА!!!
все пак зависи от уредбата и кой и как ще я монтира и настрои.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Съвет при покупка Е53 3.0i
Благодаря, на отговорилите! Ще се похваля веднага след покупката...дано да уцеля
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани