Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Тази тема е с идеята за демонстриране и коментари по дребни промени и показване на нови придобивки по вашите Е36-ци. Нови джанти? Сменен мотор? Интериорно подобрение? - тази тема е именно за това...
В тази тема ще можете и да коментирате (смислено!) помежду си подобренията по автомобилите, като коментари от рода на "много гадно е станало" или "бе ти луд ли си да го направиш така" ще бъдат изтривани веднага. Идеята за коментарите е да са смислени и полезни, а не просто изразяване на моментен импулс във вижданията.
В тази тема ще можете и да коментирате (смислено!) помежду си подобренията по автомобилите, като коментари от рода на "много гадно е станало" или "бе ти луд ли си да го направиш така" ще бъдат изтривани веднага. Идеята за коментарите е да са смислени и полезни, а не просто изразяване на моментен импулс във вижданията.
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Ок, аз откривам с молба за мнение за дребна промяна, която обмислям.В момента джантите ми изглеждат така:
Попаднах на капачки за джанти и сега се чудя кой от трите варианта да осъществя, като фаворит са ми капачките Шницер, все пак джантите са такива.Ето възможните варианти:
Попаднах на капачки за джанти и сега се чудя кой от трите варианта да осъществя, като фаворит са ми капачките Шницер, все пак джантите са такива.Ето възможните варианти:
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Шницеровите според мен стоят най-добре и най на място, предвид че джантите са такива (както ти каза).
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
raduslaf написа:Ок, аз откривам с молба за мнение за дребна промяна, която обмислям.В момента джантите ми изглеждат така:
Попаднах на капачки за джанти и сега се чудя кой от трите варианта да осъществя, като фаворит са ми капачките Шницер, все пак джантите са такива.
Джантите съм ти казвам, че са грозни Иначе с Шницера най им мяза ама що не си се обадил за капачки.
- D.Voynov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is coupe!!!
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
На мен лично ми допадат повече черните капачки на BMW някак по-довършено е.
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Според мен по добре си боядисай джантите сребристи, така изглеждат по малки иначе цветът на колата е супер
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Подложки на вътрешните кормилни накрайници Струват около 2-3 лева да ти ги направи стугар, и само минаваш един стенд след това
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
ръб написа:Подложки на вътрешните кормилни накрайници Струват около 2-3 лева да ти ги направи стугар, и само минаваш един стенд след това
Колега, това по моя въпрос с капачките на джантите ли е ?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Не, по-скоро чете заглавието и пуска мнение...
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
В такъв случай май е редно да се обясни приложимостта на този ъпгрейд и ползите от него
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Извинявам се, за непълното мнение. Подложките за рейката, както някои тук предполагам знаят, изхвърлят пръта на рейката още малко навън -> по-голям ъгъл на завиване. Прилагам една снимка (не от моята кола), която показва какво представляват. (ако намерите кой да ви "перне" още по един зъб на пръта от всяка страна, може да прибегнете и до по-дебели подложки)
Освен това, незнам колко от вас колеги с М52Б28 са се интересували, но аз бях подочул, но не се бях интересувал. А снощи се позачетох доста. Мода е доста ефективен според dyno стендовете. Смукателен колектор от М50Б25 монтиран на Б28. При някои колеги (от чужбина), тоя мод е дал до 220 bhp само след монтаж и адаптация на компютъра към новото количество въздух, постъпващо в мотора. Попринцип, в ниските се губи малко въртящ момент заради дизайна на колектора, но повечето след ремап си възстановяват загубите. Живот и здраве ако си намеря на добра цена смукател, ще го монтирам и ще пиша мнения. А като си намеря дросел и дебитомер с по-голям диаметър ще ида и на dyno за настройка и резултати
Освен това, незнам колко от вас колеги с М52Б28 са се интересували, но аз бях подочул, но не се бях интересувал. А снощи се позачетох доста. Мода е доста ефективен според dyno стендовете. Смукателен колектор от М50Б25 монтиран на Б28. При някои колеги (от чужбина), тоя мод е дал до 220 bhp само след монтаж и адаптация на компютъра към новото количество въздух, постъпващо в мотора. Попринцип, в ниските се губи малко въртящ момент заради дизайна на колектора, но повечето след ремап си възстановяват загубите. Живот и здраве ако си намеря на добра цена смукател, ще го монтирам и ще пиша мнения. А като си намеря дросел и дебитомер с по-голям диаметър ще ида и на dyno за настройка и резултати
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
А компютъра ще сменяш ли? Че с нашия оригинален Сименс ремапа е мъка и малко хора се навиват да го правят...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
ръб написа:Освен това, незнам колко от вас колеги с М52Б28 са се интересували, но аз бях подочул, но не се бях интересувал. А снощи се позачетох доста. Мода е доста ефективен според dyno стендовете. Смукателен колектор от М50Б25 монтиран на Б28. При някои колеги (от чужбина), тоя мод е дал до 220 bhp само след монтаж и адаптация на компютъра към новото количество въздух, постъпващо в мотора. Попринцип, в ниските се губи малко въртящ момент заради дизайна на колектора, но повечето след ремап си възстановяват загубите. Живот и здраве ако си намеря на добра цена смукател, ще го монтирам и ще пиша мнения. А като си намеря дросел и дебитомер с по-голям диаметър ще ида и на dyno за настройка и резултати
Много графики съм гледал на коли само с колектор и чип и за мен този мод няма смисъл сам по себе си.Независимо от чипа, загуба на нютони ше има при всички случаи за сметка на повече кончета след 3-4к оборота.Поне на мен не ми се нрави компромисът.Има една тема в bimmerforums, в която тамошните колеги пускат графики само на м52б28 и според повечето от тях само от колектор няма смисъл, освен, ако не те кефи да караш само след 3-4к.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците
Ами като цяло аз си правя колата за каране, така че ниските бих ги прежалил не вярвам някой тук да парзаля б28 на 2-3000 оборота и аз там четох снощи и повечето да не казвам всички, казват че разлика в ниските почти не се усеща, но за сметка на това много доволно дърпа нагоре до 7000
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани