От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Модератор: bum_bum
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Колата е е36 купе с м43б16, без почти никакви екстри, имам я от 7-8 години, като последните не я карах, понеже си взех е46 328 за семейна кола. Състоянието и до преди това лято, когато започнаха промените беше доста лошо, сами ще видите на снимките
Целта е да имам една бърза, красива и комфортна кола, пригодена за всекидневно шофиране и даваща много усмивки
Желаните резултати са 450+ конски сили, безупречен екстериор и интериор и доста добра стабилност и сигурност(окачване, спирачки...)
До този етап са свършени следните неща:(липсват снимки на доста от нещата, за в бъдеще ще гледам да има повече)
1. Мотор, спирачки, окачване.
- сложен е м50б25 комплект със скоростна кутия, кардан, заден мост.
- окачване Bilstein b12.
- спирачките са: дискове Zimermann sport 325mm предни и 320mm задни, накладки EBC red stuff, спирачните апарати са от е46 330 минати на пясъкоструй и боядисани прахово, след това обслужени с нови ремонтни комплекти. Спирачните маркучи са с метална оплетка, спирачната течност е Motul Racing.
2. Екстериор.
- Почти нови джанти 18" 8/9J
- Пълен оригинален М пакет
- Оригинално GT крило
- цял таван изрязан от долният край на колонките за по-сигурно с ел шибидах, който трябва да се сложи
-оригинална бяла оптика
3. Интериор.
- поставен дигитален климатроник
- черен вейдър в перфектно състояние, комплект с корите.
- тумбестият М волан
- м вътрешни лайстни
- няколко квадрата черна алкантара за тапициране на колонки, таван, задна кора и някои други малки елементи евентуално.
Следва>
След две седмици предстои оставяне при майстор бояджия/тенекеджия, който ще я работи около два месеца.
Ще бъде разглобена цялостно, изкърпена където трябва, подменени елементи(капак, калници и т.н.), евентуално слагане на шибидах, пребоядисване, подмяна на всякакви уплътнения, лайстни и т.н. с нови, монтиране на М-пакета, ГТ крилото и всякакви довършителни работи. Трябва да излезе като нова
Също и да се купят нови гуми 18" висок клас, да се купят и поставят някои дреболии, нова м топка, подмяна на пластмаси и други неща от интериора с нови, претапициране на М волана, плафони от е46, голям борд и т.н. сигурно има и други, но не се сещам
След това планът е да се турбинира качествено при човек, който знае какво прави. Желаната мощност е около 450 коня, като има вариант да изчакам с турбинирането до следващата зима и тогава вече да стане 550 hp +.
Ето как изглежда в момента и едно клипче от оня ден, при първото даване на малко газ
Следва продължение...
Целта е да имам една бърза, красива и комфортна кола, пригодена за всекидневно шофиране и даваща много усмивки
Желаните резултати са 450+ конски сили, безупречен екстериор и интериор и доста добра стабилност и сигурност(окачване, спирачки...)
До този етап са свършени следните неща:(липсват снимки на доста от нещата, за в бъдеще ще гледам да има повече)
1. Мотор, спирачки, окачване.
- сложен е м50б25 комплект със скоростна кутия, кардан, заден мост.
- окачване Bilstein b12.
- спирачките са: дискове Zimermann sport 325mm предни и 320mm задни, накладки EBC red stuff, спирачните апарати са от е46 330 минати на пясъкоструй и боядисани прахово, след това обслужени с нови ремонтни комплекти. Спирачните маркучи са с метална оплетка, спирачната течност е Motul Racing.
2. Екстериор.
- Почти нови джанти 18" 8/9J
- Пълен оригинален М пакет
- Оригинално GT крило
- цял таван изрязан от долният край на колонките за по-сигурно с ел шибидах, който трябва да се сложи
-оригинална бяла оптика
3. Интериор.
- поставен дигитален климатроник
- черен вейдър в перфектно състояние, комплект с корите.
- тумбестият М волан
- м вътрешни лайстни
- няколко квадрата черна алкантара за тапициране на колонки, таван, задна кора и някои други малки елементи евентуално.
Следва>
След две седмици предстои оставяне при майстор бояджия/тенекеджия, който ще я работи около два месеца.
Ще бъде разглобена цялостно, изкърпена където трябва, подменени елементи(капак, калници и т.н.), евентуално слагане на шибидах, пребоядисване, подмяна на всякакви уплътнения, лайстни и т.н. с нови, монтиране на М-пакета, ГТ крилото и всякакви довършителни работи. Трябва да излезе като нова
Също и да се купят нови гуми 18" висок клас, да се купят и поставят някои дреболии, нова м топка, подмяна на пластмаси и други неща от интериора с нови, претапициране на М волана, плафони от е46, голям борд и т.н. сигурно има и други, но не се сещам
След това планът е да се турбинира качествено при човек, който знае какво прави. Желаната мощност е около 450 коня, като има вариант да изчакам с турбинирането до следващата зима и тогава вече да стане 550 hp +.
Ето как изглежда в момента и едно клипче от оня ден, при първото даване на малко газ
Следва продължение...
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Всичко споменато звучи доста обещаващо... успех и дано скоро видим повече снимки от преобразяването
Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки
Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Тука пари се наливат с голямата кофа
Накладки по-добре жълтите щеше да е май ама това е поправимо с 450 коня бързо ще заминат
Накладки по-добре жълтите щеше да е май ама това е поправимо с 450 коня бързо ще заминат
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Абе тва се едно разказах мойта история.Браво браво и аз карам по същия фиулм самоче сега си чакам М лайсни и прагове и започвам мотора
25-цата ще я оставяш 2.5 или ще дигаш обема
25-цата ще я оставяш 2.5 или ще дигаш обема
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
DrivinGGoD написа:Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки
С ProKit e, Sportline са доста по-ниски(50/30). Целта както е казах е колата да е удобна за "street" каране.
shopaza написа::lol: Абе тва се едно разказах мойта история.Браво браво и аз карам по същия фиулм самоче сега си чакам М лайсни и прагове и започвам мотора
25-цата ще я оставяш 2.5 или ще дигаш обема
Не се знае още, майсторът ще каже кой е по-удачният вариант според изискванията ми.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
hpf написа:DrivinGGoD написа:Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки
С ProKit e, Sportline са доста по-ниски(50/30). Целта както е казах е колата да е удобна за "street" каране.
Точно това исках да чуя Това е височината, която и аз искам да постигна и се надявах, да е ProKit–а Вече е решено Все пак ще се радвам да споделиш като я подкараш по улиците как е
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
супер е, успех!
да не забравиш да си завариш усилващи планки на купето, за да не откъснеш задния мост (много детска болест на е36 и е46)
също полиуретан тампони, препоръчвам ти тези http://polyurethan.me/bmw.htm - цена/качество са супер (с такива съм на е46цата)
малко глупав въпрос, ама защо ще се занимаваш да слагаш люк? само качваш кила а не е като да е много голям за да е страшен кеф
да не забравиш да си завариш усилващи планки на купето, за да не откъснеш задния мост (много детска болест на е36 и е46)
също полиуретан тампони, препоръчвам ти тези http://polyurethan.me/bmw.htm - цена/качество са супер (с такива съм на е46цата)
малко глупав въпрос, ама защо ще се занимаваш да слагаш люк? само качваш кила а не е като да е много голям за да е страшен кеф
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
DrivinGGoD написа: И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки
Изобщо не знам какви са гумите в момента, дойдоха заедно с джантите и времено са там, докато се вземат нови(най-вероятно 255/35/18 задни и 235/35/18 предни). А иначе на снимките е и с фланци, понеже старите джанти бяха така и нямах къси болтове. Иначе ЕТ-то им е като за е36 -35.
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
oxam написа:супер е, успех!
да не забравиш да си завариш усилващи планки на купето, за да не откъснеш задния мост (много детска болест на е36 и е46)
също полиуретан тампони, препоръчвам ти тези http://polyurethan.me/bmw.htm - цена/качество са супер (с такива съм на е46цата)
малко глупав въпрос, ама защо ще се занимаваш да слагаш люк? само качваш кила а не е като да е много голям за да е страшен кеф
Да, моста задължително трябва да се усили За полиуретана ще видим, все пак няма да се кара колата по писта, а по нашите улици толкова твърда возия е неприятна.
А люка си е една доста приятна екстра, както като функционалност, така(и даже повече) като визия . 30-ина кг, в повече надали ще са проблем за около 600 нютона
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Тя файдата от люка не е толкова, че кой знае колко ще олекне колата, а в промяната на центъра на тежестта като свалиш кила от толкова високо на колата.
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Впечатляващо Абонирам се, дано по-често пускаш ъпдейти.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Супер проект
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Мислех, че сайтът, който е написан на бронята www.mmotion.org, e някакъв сайт за М неща, а се оказа проект на Европейския съюз за хората и машината. Или грешно разчитам надписа ?
Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)
Хах, нямам никаква представа какъв е сайтът, дори не съм го забелязал. Бронята си дойде така.
Сетих се, че дойде и перфектно "М" табло от кола с ляв волан.
Сетих се, че дойде и перфектно "М" табло от кола с ляв волан.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1682
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани