2 спирачни помпи вместо серво ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 08 Юни 2013, 17:06

Понеже нямам права за тунинг раздела, пиша тука :mhihi: . Преди няколко дена срещам един стар ралиджия и му се жалвам за моите спирачки на бмв-то. Човека ми вика - "махай и сервото и помпата за абс-са ,не ти трябват. Слагаш 2 спирачни помпи( едната за предните и една за задните колела) и някаква приставка се слагала ми обясняваше да регулира спирачното усилието, защото отзад трябва да са по слаби спирачките" . И аз го гледам :shock: :kuku: чак ми стана смешно. Не виждам каква е логиката да прави по силен натиск от сервото ама не ми се спореше :mhihi: . Днеска си разглеждам бИгачки по мобилето и се натъкнах на тази снимка
LADA.JPEG
Верно ,че е жигула ама дори тя е със серво . Не съм тръгнал да го правя на бмв-то ама е така ми е любопитно защо го правят :dunno:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от In_Memoriam » 08 Юни 2013, 17:15

Какво им е на твоите спирачки на Е36-та ? Не ти харесва как ловят ли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 08 Юни 2013, 17:25

Мойте спирачки са отделна тема :mhihi: но да, не ми харесват :yes: . Просто ми стана интересно с каква цел се прави това с 2-те помпи , не че съм тръгнал да го правя

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от In_Memoriam » 08 Юни 2013, 17:29

Нямам идея от принципа на работа на двете помпи ама за спирачките на Е36 има много решения :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Nickelback » 08 Юни 2013, 17:32

На снимката едната помпа е за съединителя :winky:

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Sasho.85 » 08 Юни 2013, 18:08

Аз на Форда съм с две горни помпи от съединител от БМВ. По добре е, но педала е доста по-твърд. Другото е, че често трябва да ги регулираш, понеже на сухо, на мокро, в топло и в студено спирането е различно.
Аз нямам специално устройство за регулиране, а правя това като с променям хода на буталото на помпата, чрез лоста от педала към помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от M10 » 08 Юни 2013, 18:52

m.dimitrov1992 написа:И аз го гледам :shock: :kuku: чак ми стана смешно. Не виждам каква е логиката да прави по силен натиск от сервото ама не ми се спореше :mhihi:

Въпроса според мен не е да е силен натиска, а да има добро усещане, възможност за регулиране на баланса и да е проста/лека/надеждна системата, затова се прави. Относно спирачките на BMW, предполагам че нещо не е наред в твоите, щом не си доволен :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от txl » 08 Юни 2013, 20:44

M10 написа:Въпроса според мен не е да е силен натиска, а да има добро усещане, възможност за регулиране на баланса и да е проста/лека/надеждна системата, затова се прави.

:yes:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-Brake-Balance-Bar-Bias-Pedal-Box-Wilwood-Master-Cylinders-/290910417841?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43bb9cb3b1

Има и още по-истински:
http://www.ebay.co.uk/itm/Race-Rally-Track-BMW-E36-Pedal-Box-BMWL008-/190397665597?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5495d13d

Регулирането е с един такъв регулируем лост:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=car+wheel+ramps&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR2.TRC0&_nkw=brake+bias+bar&_sacat=0

Но като цяло за серийна кола надали ти трябва такова нещо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от павката » 08 Юни 2013, 20:54

m.dimitrov1992 написа:
LADA.JPEG
Верно ,че е жигула ама дори тя е със серво . Не съм тръгнал да го правя на бмв-то ама е така ми е любопитно защо го правят :dunno:

май жигули нямат серво
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 08 Юни 2013, 21:21

В мобилето гледам няколко и все си имат серво :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от M10 » 08 Юни 2013, 21:25

и бмв 1600 нямат в началото, зависи от годината.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 08 Юни 2013, 21:34

In_Memoriam написа:Нямам идея от принципа на работа на двете помпи ама за спирачките на Е36 има много решения :yes:


Да, да сложиш от 7-ца или от 330и ,или 4к за нещо марково :kuku: заводските са пълна скръб

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Nickelback » 08 Юни 2013, 22:30

m.dimitrov1992 написа:
In_Memoriam написа:Нямам идея от принципа на работа на двете помпи ама за спирачките на Е36 има много решения :yes:


Да, да сложиш от 7-ца или от 330и ,или 4к за нещо марково :kuku: заводските са пълна скръб


Това можеш да го твърдиш като ревизираш цялата система. Направи ли го? Е36 със спирачки, на които им е обърнато внимание, спира не по-лошо от която и да е кола от подобен клас, да не кажа, че спира дори по-добре от повечето :roll: "Пълна скръб" е много силна дума, недей така ;)

Това с двете помпи ми се вижда интересно. Как работи такава система? До определено положение на педала натиска е един, а по-нататък става по-голям при намесата на втората помпа ли или...?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Jordana » 08 Юни 2013, 23:36

Тва с две помпи че имало по голяма усилие върху спирачките е пълна илюзия .Ако ще 20 помпи да се сложат като са с едно и също налягане спират спират по един и същ начин. Че и без серво та да риташ като римски пехотинец къчове .Що за даунгрейд е тая измишльотина ?!Хората като искат по силни спирачки слагат спирачни цилиндри с по голяма площ или повече цилиндри- усилието се увеличава защото зависи от площа на цилиндъра върху която действа налягането.Сервоусилвателя не увеличава налягането на помпата а намаля усилието с което тя се задейства от страна на педала.
Нали си има устройство за регулиране усилието върху задните спирачки - тъй наречения кантар ?
Тая лада от снимката се вижда че е без сервоусилвател. Едната помпа е двойна - две бутала в един корпус с два хидравлични кръга.А за скапаните и задни барабанни спирачки ако ще и серво да има все тая.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от M10 » 09 Юни 2013, 0:15

Jordana написа:Едната помпа е двойна - две бутала в един корпус с два хидравлични кръга.

Е това е :yes: дали с една помпа или с две, системата работи по един и същи начин.
Изображение

Относно спирачките без серво, не съм компетентен да дам мнение, но гледам по сериозните проекти масово слагат такива педали покрай големите дискове и апарати
Изображение
Изображение
Обяснявам си го както премахването на хидравликата - дава по-директно усещане и контрол. Нека който кара така направена кола да каже какви са предимствата.

Задните спирачки на е30 минават през клапан който ограничава налягането, при е36 няма такъв ами самата помпа е изчислена. Кантари няма.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: немо

Последни теми
Facebook