Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Форсиране на DPF регенерация
Колеги, смених клапата, смених датчиците и вече в DDE-то нямам никакви грешки с изключение на 3 свещи от време на време (смених ги всичките, но явно и релето се ебава).
През DIS гледах стойностите на датчиците на температурата и налягането, всичко работи.
Имаше опция Enable Regenerate, маркирах я и цъкнах DISPLAY и показа, че регенерирането е включено, обаче когато дам DISPLAY на Regeneration Status казва NOT ACTIVE. Колага не почна да пуши т.е. не се пусна това регенереиране.
Не правя нещо правилно или има някъде на друго място проблем?
Термостати са ми ОК, колата държи 88градуса постоянно.
През DIS гледах стойностите на датчиците на температурата и налягането, всичко работи.
Имаше опция Enable Regenerate, маркирах я и цъкнах DISPLAY и показа, че регенерирането е включено, обаче когато дам DISPLAY на Regeneration Status казва NOT ACTIVE. Колага не почна да пуши т.е. не се пусна това регенереиране.
Не правя нещо правилно или има някъде на друго място проблем?
Термостати са ми ОК, колата държи 88градуса постоянно.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Форсиране на DPF регенерация
Коя клапа и датчици смени колега че и аз регенерация не съм видял от август..
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: Форсиране на DPF регенерация
Имах грешка на Throttle Actuator Valve (клапата при EGR-а) и същота така датчика за температура преди DPF-а. Смених ги и единственото нещо, което остана са свещите, които се появяват от време на време, т.е. релето сигурно ми е за смяна. Сега в ДДЕто нямам грешка, но по начина, по който описах не успхя да форсирам регенерация.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Форсиране на DPF регенерация
Доколкото съм чел тук в форума е нужна необходима температура за активирането
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Форсиране на DPF регенерация
Има много по запознати по темата колега те ще ти отговорят,би ли могъл да ми пуснеш схема къде са тези датчици които си сменил
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Форсиране на DPF регенерация
Трябва да имаш и гориво над определено ниво, и колегата може би има предвид температура в дпф-а а не само на мотора ,тя се постига с претваряне на дроселовата клапа в движение и поддържане около или над средните обороти.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Форсиране на DPF регенерация
Има добавки, които понижават температурата на възпламеняване на саждите във филтъра.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Цял резервоар имам. Всички предпоставки за активация на регенерацията са на лице, но не се случва.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Добре де , изгорелите свещи смени ли ги?Казват че ако половината или повече свещи са изгорели няма да се активира регенерацията.Помагали при изгаряне на допълнителното гориво дето се впръсква за повишаване температурата на газовете.
Re: Форсиране на DPF регенерация
iceblast написа:Цял резервоар имам. Всички предпоставки за активация на регенерацията са на лице, но не се случва.
Няма да се случи защото трябва да караш.Температурата на ДПФ-а трябва да е над 250 град. и колата трябва задължително да е в движение с постоянна скорост,примерно 100 км/ч.Всички тези неща в диса са описани подробно,но трябва да се чете.
Друга грешка,която правиш е,че ти всъшност не пускаш регенерация ,а гледаш нейния статус.Регенерация се пуска не от т.нар. живи данни,а от тест плана на диса и там има няколко стъпки,които трябва да се направат и регенерацията влиза в режим "готовност".Излизаш да се возиш така както е описано в диса и след като се достигнат определени параметри регенерацията се активира.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
memorex написа:Добре де , изгорелите свещи смени ли ги?Казват че ако половината или повече свещи са изгорели няма да се активира регенерацията.Помагали при изгаряне на допълнителното гориво дето се впръсква за повишаване температурата на газовете.
е това вече не е вярно.На мен релето и 5 свещи са ми записани като грешки,но колата си регенерира редовно.Даже ми се струва,че много често на около 300км.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Форсиране на DPF регенерация
miroleskov написа:memorex написа:Добре де , изгорелите свещи смени ли ги?Казват че ако половината или повече свещи са изгорели няма да се активира регенерацията.Помагали при изгаряне на допълнителното гориво дето се впръсква за повишаване температурата на газовете.
е това вече не е вярно.На мен релето и 5 свещи са ми записани като грешки,но колата си регенерира редовно.Даже ми се струва,че много често на около 300км.
Именно защото при теб релето и свещите имат проблем затова и имаш често опити за регенерация .Причината е че предходната регенерация е неуспешна.Я кажи проверявал ли си маслото в картера дали не се смесва с гориво и също така дали нивото не се покачва.
Re: Форсиране на DPF регенерация
sachs написа:iceblast написа:Цял резервоар имам. Всички предпоставки за активация на регенерацията са на лице, но не се случва.
Няма да се случи защото трябва да караш.Температурата на ДПФ-а трябва да е над 250 град. и колата трябва задължително да е в движение с постоянна скорост,примерно 100 км/ч.Всички тези неща в диса са описани подробно,но трябва да се чете.
Друга грешка,която правиш е,че ти всъшност не пускаш регенерация ,а гледаш нейния статус.Регенерация се пуска не от т.нар. живи данни,а от тест плана на диса и там има няколко стъпки,които трябва да се направат и регенерацията влиза в режим "готовност".Излизаш да се возиш така както е описано в диса и след като се достигнат определени параметри регенерацията се активира.
Дай ги тези стъпки да видя. Колата я карах около 400км. вчера и днес и не се включи регенерация.
Свещите са ми нови, всичките, но въпреки това пак има грешка, така че най-вероятно релето се ебава и ще трябва да го сменя и него, но кога ще видим
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Форсиране на DPF регенерация
Като влезеш в активациите на DIS ти ги пише нещата с които трябва да се съобразиш! Каква ти е грешката че да не иска?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Mirco