BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
kasiel написа:Значи няма на къде ще се сменя колектора.
А това за пластмасовия капак на скоростната кутия, да се деформира от топлината на маслото и да протече не е ли доста преувеличено!?!?
Автомат е кутията.
Уплътняването на пеперудите с тази смеска ще ти излезе сигурно 200 лв. общо, в което включвам и нови уплътнения (12 бр, 70 лв), и труд естествено. Не виждам причина да не опиташ? Няма да навреди със сигурност, а пеперудите ако са с нагар, ще бъде почистен, което е важно.
Картерът на кутията наистина се измята и протича. Но принципно на повече години и км. моя протече преди месец, колата е от 2004-та, на 206 хил. км. реални. При теб е станало от времето явно, не е невъзможно. Ако някъде си я ударил отдолу, а във Варна не е трудно това, може да е помогнало. Не се ядосвай - тъкмо добра възможност да смениш маслото, което на тези години е добре да се смени. Просто не давай 1000 лв. на оторизирания сервиз, а 500 лв. на някой не-оторизиран, но опитен и проверен сервиз където често го правят.
И двете операции не са нито редки, нито необичайни. Километрите са малко, но явно времето си казва думата.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
кола на 60 000 хил. километра и да сменя масло на скорости?
Махай тъпите пеперуди от умрелия колектор,даже и тапи не ти трябват.Дори сам можеш да го направиш,но смени уплътненията на колектора.
тегли една майна на оторизираните кожодери ясно е,че са решили да те издоят.
Кола на 60000 е това.Тук има коли сигурно на по 500 000 хил.километра вече от които първите 300 - 400 хиляди са сменяли масло на през 30 хил.км.,на кутията едва ли е сменяно масло някога ако не е дефектирала нещо.ДПФ не е регенерирал от БОГ знае колко хил км заради изгорели дросели и неработещи термостати.....абе думи нямам.
карай си колата,пусни си любимата музика качвай любимата жена и деца and
Махай тъпите пеперуди от умрелия колектор,даже и тапи не ти трябват.Дори сам можеш да го направиш,но смени уплътненията на колектора.
тегли една майна на оторизираните кожодери ясно е,че са решили да те издоят.
Кола на 60000 е това.Тук има коли сигурно на по 500 000 хил.километра вече от които първите 300 - 400 хиляди са сменяли масло на през 30 хил.км.,на кутията едва ли е сменяно масло някога ако не е дефектирала нещо.ДПФ не е регенерирал от БОГ знае колко хил км заради изгорели дросели и неработещи термостати.....абе думи нямам.
карай си колата,пусни си любимата музика качвай любимата жена и деца and
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
ако картерът на кутията е протекъл, ще се наложи да се смени, заедно с маслото. надявам се по този въпрос няма две мнения?
ваденето на пеперудите на изрядна и поддържана кола на малко км не е обосновано. макар че ако се кара основно градско, нагарът е много повече и трябва да се има едно наум. ДПФ-ът ако се задръсти, следва и неговото вадене, понеже мисля че в този форум нямаме още такъв прецедент някой да е дал 2-3 хил.лв. за нов ДПФ.така че алтернативите са 1) разумна поддръжка срещу 2) филм завършващ с тотално побългаряване на автомобила.
всеки си избира за себе си в крайна сметка.
ваденето на пеперудите на изрядна и поддържана кола на малко км не е обосновано. макар че ако се кара основно градско, нагарът е много повече и трябва да се има едно наум. ДПФ-ът ако се задръсти, следва и неговото вадене, понеже мисля че в този форум нямаме още такъв прецедент някой да е дал 2-3 хил.лв. за нов ДПФ.така че алтернативите са 1) разумна поддръжка срещу 2) филм завършващ с тотално побългаряване на автомобила.
всеки си избира за себе си в крайна сметка.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Защо ще сменяте с тапи, като може да се смени само уплътнението на самите пеперуди?
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
iceblast написа:Защо ще сменяте с тапи, като може да се смени само уплътнението на самите пеперуди?
Уплътненията на самите пеперуди не се продават отделно. Нито самите пеперуди с уплътнения.
За да сме точни говорим за уплътнението около цилиндричния корпус на пеперудата - оттам тече маслото.
Това е различно от уплътнението на самата клапа (пеперуда), и от 12-те уплътнения които се сменят при сваляне на колектора, и които се продават.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Именно за тези уплътнения говоря (показано на снимката със стрелка). Това уплътнение ясно, че не се продава отделно, но има хиляди места от където може да бъде закупено и след това заменено. Тапите, които продавата са също с О-пръстен и този О-пръстен е купен от някъде.
Пръстена е стандартен и работата ще стане моного по-чиста отколкото да се маже със силикон.
Пръстена е стандартен и работата ще стане моного по-чиста отколкото да се маже със силикон.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
iceblast написа:Именно за тези уплътнения говоря (показано на снимката със стрелка). Това уплътнение ясно, че не се продава отделно, но има хиляди места от където може да бъде закупено и след това заменено. Тапите, които продавата са също с О-пръстен и този О-пръстен е купен от някъде.
Пръстена е стандартен и работата ще стане моного по-чиста отколкото да се маже със силикон.
Oк. Тогава ако намериш подходящо и го смениш, пиши, ще е полезно за всички.
Ако моят колектор се разтече ще опитам същото да направя преди да се маже със силикон.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
iceblast написа:Именно за тези уплътнения говоря (показано на снимката със стрелка). Това уплътнение ясно, че не се продава отделно, но има хиляди места от където може да бъде закупено и след това заменено. Тапите, които продавата са също с О-пръстен и този О-пръстен е купен от някъде.
Пръстена е стандартен и работата ще стане моного по-чиста отколкото да се маже със силикон.
До колкото си спомням като ги гледах моите, че от там течаха, видях че това уплътнение е изработено заедно с пеперудката, т.е. един вид залепено е. Така че моите ги направих като омотах малко тефлонова лента и от тогава не съм гледал дали текат, а и може не искам да видя защото резултата може да ми хареса.
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
iceblast написа:Именно за тези уплътнения говоря (показано на снимката със стрелка). Това уплътнение ясно, че не се продава отделно, но има хиляди места от където може да бъде закупено и след това заменено. Тапите, които продавата са също с О-пръстен и този О-пръстен е купен от някъде.
Пръстена е стандартен и работата ще стане моного по-чиста отколкото да се маже със силикон.
След като направих цялата операция при мен, точно тези уплътнения не ги смених защото гумата е някак излята в пластмасата и в момента леко омаслява от там. Сега обмислям вариант да ги заменя с тапи или да ги занеса на стругар който да престърже леко гумата и да направи легло за о-пръстен от силикон. Това ако може разбира се, но не виждам причина да не стане.
P.S. Такива о-пръстени могат да се намерят лесно, на буталото на кафе автоматите се слага подобен пръстен от силикон топлоустойчив и издържлив-това е само пример. Има всякакви размери. Горе съм пуснал подобни пръстени, струват стотинки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна bordo_77 на 24 Окт 2013, 21:45, променена общо 1 път
- bmw545i
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
kasiel написа:Значи няма на къде ще се сменя колектора.
А това за пластмасовия капак на скоростната кутия, да се деформира от топлината на маслото и да протече не е ли доста преувеличено!?!?
Автомат е кутията.
За съжаление, това е слабо място при този модел. но не е задължително да се получи при всички. Моята е на 140 000 км и е като нов.
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Мен ме мързи пак да го свалям тоя колектор.
Първият път когато го свалях, беше когато сменях свещите и махах пеперудките и нямаше никакви течове, а от онзи ден като смених релето беше леко омаслило
Първият път когато го свалях, беше когато сменях свещите и махах пеперудките и нямаше никакви течове, а от онзи ден като смених релето беше леко омаслило
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
@ndro написа:da6ip написа:@ndro написа:repair kit-а за турбината е 340 лв
e aз включвам и труда по монтаж/демонтаж+диагностика и самото рециклиране.
трудът е включен и при рейката и при ДПФ-а, само май при дюзите не е?
340 лв е цялото рециклиране и балансиране на турбината.
монтаж/демонтаж е въпрос на пазарлък, но едва ли ще е повече от 50-60 лв, заедно с основното почистване преди обратното монтиране, което е важно и полезно
за рейката последния път дадох общо около 400 лв всичко.
за дюзите ми взеха 400 лв в Bosch без демонтажа и монтажа, но аз просто направих всичко наведнъж и оптимизирах разходите за трудEmooo написа:da6ip много полезна информация но липсва много важно нещо. На какви километри е добре да се правят тези профилактики и какви са симптомите които издават че нещо е тръгнало да се поврежда. Аз сега с моята кола на 100к км незнам дали да ходя да чистя дюзи или пък да рециклирам турбо.
емооо... чувал ли си за "диагностика"?
турбината може да се провери само, ако я демонтираш, но останалото се "вижда" на компютъра
ако е на 100к реални едва ли имаш някакви проблеми...
400 лв рециклиране на 6 дюзи ?
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
sawion написа:Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д
С Мултицет се мери съпротивление
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
sawion написа:Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д
Аз моите и старите и новите (преди да ги монтирам) ги тествах на акумулатор 12V. Едната, която ми даваше проблем така и не "стопли", но другите си работеха нормално. Монтирал съм ги отдавна, грешката изчезна и всичко е наред. Т.е. не са на 5V.
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
The_Bear написа:sawion написа:Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д
Аз моите и старите и новите (преди да ги монтирам) ги тествах на акумулатор 12V. Едната, която ми даваше проблем така и не "стопли", но другите си работеха нормално. Монтирал съм ги отдавна, грешката изчезна и всичко е наред. Т.е. не са на 5V.
не са на 5 волта, колко пък да не са... ?
...из спецификацията на Беру... "необходими бройки: 6 , електронапрежение [V]: 5 волт, присъединителна техника: 4 mm , ъгъл на наклона на конус: 63 , мярка на резбата: M10x1,0 , обща дължина [mm]: 106,5 мм, размер на ключ: 10 mm , брой звена на верига: 15 Нютонметър, сила на тока [A]: 25 А, изпълнение на подгревните свещи: с последващо подгряване , изпълнение на подгревните свещи: щифтова подгревна свещ , дълбочина на монтаж [mm]: 33 мм"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани