Първата ви катастрофа и последствията от нея
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- thunder4
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 8.07.2011
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525???+++
- Мечтае да кара: E30
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Карам си аз по кривите Плевенски улички,спирам чакам за ляв завой ,след като изчаках 863518387261 насрещно идващи си минавам най-културно,а условията са прекрасни 5 градуса по целзий,мокро ,леко ръми гумите и те прекрасни 2 задни,естествено различни едната дот 2003 другата 2004 година,предните и те така само,че с дот 2008 иии един старец не спира на знак стоп шмугва се пред мене и спира в средата на пътя аз зверски на спирачките,гумите си влачат ,колата на шейна и в един хубав прекрасен ТЕГЛИЧ! Последваха реплики, размина се без КАТ , бих 5-6 шута на калника колкото да не търка в гумата и ГАЗ към нас,бях я прежалил вече ! Криви греди, подкалник,строшена броня крив калник,леееко крив капак и всичко това с не повече от 25 ! Ще се купува БМВ... Дата 01.10.2013
Извод: Не си купувайте Голф....особенно преди 2000 година! Не ми се мисли ако беше с 60-70 в някое дърво...
Извод: Не си купувайте Голф....особенно преди 2000 година! Не ми се мисли ако беше с 60-70 в някое дърво...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
thunder4 написа:Карам си аз по кривите Плевенски улички,спирам чакам за ляв завой ,след като изчаках 863518387261 насрещно идващи си минавам най-културно,а условията са прекрасни 5 градуса по целзий,мокро ,леко ръми гумите и те прекрасни 2 задни,естествено различни едната дот 2003 другата 2004 година,предните и те така само,че с дот 2008 иии един старец не спира на знак стоп шмугва се пред мене и спира в средата на пътя аз зверски на спирачките,гумите си влачат ,колата на шейна и в един хубав прекрасен ТЕГЛИЧ! Последваха реплики, размина се без КАТ , бих 5-6 шута на калника колкото да не търка в гумата и ГАЗ към нас,бях я прежалил вече ! Криви греди, подкалник,строшена броня крив калник,леееко крив капак и всичко това с не повече от 25 ! Ще се купува БМВ... Дата 01.10.2013
Извод: Не си купувайте Голф....особенно преди 2000 година! Не ми се мисли ако беше с 60-70 в някое дърво...
Samo ot edin tegli4 cqlata prednica posukana ? :O
За милиони-няма закони.
- ociata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Първата:
2007ма края или началото на 2008-ма размил се е точния спомен вече. Сменям накладки на първата ми лична кола, като естествено няма кой да ми каже да напомпам няколко пъти педала след това. Качвам се измръзнал паля и право към един гараж за да обърна, като имах гадния навик да спирам в последния момент... Добре че беше с метална врата, която се огъна Колата имаше деруга на бронята, с която си я и продадох.
Първата сериозна:
2010-та в Студентски град се качвам в колата пред Миленката. Колата гледам към манджата, но аз имам път кум УНСС и естествено не ми се обикаля ще обръщам на място. За капак няква очиларка спряла на аварийни зад мен втора колона - съответно нищо не виждам. Тръгвам аз да правя обратен и последния момент виждам как лети е39(чак лети не де, но поне с 60-70 беше ). Аз спирачки, той пробва да ме заобиколи и в резултат само се зажули в мен. Обаче аз с счупена броня, изкривена гредичка отдолур счупени пръскалки на фаровете и счупени щипки на фаровете. Той с деруга през цялата дясна страна като от задната му врата липсваше парче ламарина 15 на 2см. Парчето го намерих чак като свалих бронята навито под нея Викнахме КАТ, защото аз си мислех че вината ни е споделена разбираш ли Тъпото е че на другото момче му писаха и на него акт за нещо си - не помня какво точно.
Най-сериозната
Миналата година септември месец се прибирам София-Враца. От няколко месеца имах 320д фейс. Правех ремонт в София и тръгнахме късно - към 10. Значи някъде към 11 без нещо вече сме на отсечката Ботевград-Мездра. Изключил съм от скорост и карам по инерция(макар че пътя е по-скоро равен и скороста ми пада). Спомням си добре че изключих на около 100 и покарах поне 5-600 метра тоест съм бил с не повече от 80-90. Отсреща трафик стабилен кола след кола. Влизам в ляв завой като продължавам да се разминавам с фарове и в следващия момент гледам още два фара този път срещу мен. От там спирачка и инстиктивно навивам волана надясно и колата излиза в чакъла, след който е дере. Навивам обратен да се върна на пътя и се връщам... обаче вече с вратите напред върейки перпендикулярно на пътя. Айде пак десен и тъкмо овладявам колата само че в насрещното и гледам срещу мене ТИР - само свих наляво и се мушнах между него и скалата(който е минавал знае между ханчето и Люти дол). Даже не знаех че там има някакви храсталаци. Прибирайки се към скалата усетих удар отзад и много фиданки и храсталаци през които минах. Някъде през целия този екшън съм включил на скорост но кога точно - не помня. Само знам че колата огасна на скорост от моите крака забити в спирачката. Онзи дето изпреварваше даже не спря. Дойде КАТ и ми написа АКТ - понеже другия го нямало Все пак без тях нямаше какво да правя щетите бяха сериозни - задна лява колонка силно изкривена и цялата кола в дълбоки деруги(всичко без задна дясна врата, включително таван). Оправих колата и я продадох - на нейно място дойде 330д От тогава изключване от скорост само на прав участък и цяла година като минавам от там гледах изпонамачканите храсти и съборени дръвчета и си викам добре че се размина само с ламарини
2007ма края или началото на 2008-ма размил се е точния спомен вече. Сменям накладки на първата ми лична кола, като естествено няма кой да ми каже да напомпам няколко пъти педала след това. Качвам се измръзнал паля и право към един гараж за да обърна, като имах гадния навик да спирам в последния момент... Добре че беше с метална врата, която се огъна Колата имаше деруга на бронята, с която си я и продадох.
Първата сериозна:
2010-та в Студентски град се качвам в колата пред Миленката. Колата гледам към манджата, но аз имам път кум УНСС и естествено не ми се обикаля ще обръщам на място. За капак няква очиларка спряла на аварийни зад мен втора колона - съответно нищо не виждам. Тръгвам аз да правя обратен и последния момент виждам как лети е39(чак лети не де, но поне с 60-70 беше ). Аз спирачки, той пробва да ме заобиколи и в резултат само се зажули в мен. Обаче аз с счупена броня, изкривена гредичка отдолур счупени пръскалки на фаровете и счупени щипки на фаровете. Той с деруга през цялата дясна страна като от задната му врата липсваше парче ламарина 15 на 2см. Парчето го намерих чак като свалих бронята навито под нея Викнахме КАТ, защото аз си мислех че вината ни е споделена разбираш ли Тъпото е че на другото момче му писаха и на него акт за нещо си - не помня какво точно.
Най-сериозната
Миналата година септември месец се прибирам София-Враца. От няколко месеца имах 320д фейс. Правех ремонт в София и тръгнахме късно - към 10. Значи някъде към 11 без нещо вече сме на отсечката Ботевград-Мездра. Изключил съм от скорост и карам по инерция(макар че пътя е по-скоро равен и скороста ми пада). Спомням си добре че изключих на около 100 и покарах поне 5-600 метра тоест съм бил с не повече от 80-90. Отсреща трафик стабилен кола след кола. Влизам в ляв завой като продължавам да се разминавам с фарове и в следващия момент гледам още два фара този път срещу мен. От там спирачка и инстиктивно навивам волана надясно и колата излиза в чакъла, след който е дере. Навивам обратен да се върна на пътя и се връщам... обаче вече с вратите напред върейки перпендикулярно на пътя. Айде пак десен и тъкмо овладявам колата само че в насрещното и гледам срещу мене ТИР - само свих наляво и се мушнах между него и скалата(който е минавал знае между ханчето и Люти дол). Даже не знаех че там има някакви храсталаци. Прибирайки се към скалата усетих удар отзад и много фиданки и храсталаци през които минах. Някъде през целия този екшън съм включил на скорост но кога точно - не помня. Само знам че колата огасна на скорост от моите крака забити в спирачката. Онзи дето изпреварваше даже не спря. Дойде КАТ и ми написа АКТ - понеже другия го нямало Все пак без тях нямаше какво да правя щетите бяха сериозни - задна лява колонка силно изкривена и цялата кола в дълбоки деруги(всичко без задна дясна врата, включително таван). Оправих колата и я продадох - на нейно място дойде 330д От тогава изключване от скорост само на прав участък и цяла година като минавам от там гледах изпонамачканите храсти и съборени дръвчета и си викам добре че се размина само с ламарини
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Колеги, колеги това изключване от скорост да се спестят 1.5лв на 100км...
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
host написа:Колеги, колеги това изключване от скорост да се спестят 1.5лв на 100км...
Аз пък съм чувал, че като е на скорост харчи по-малко от колкото като не е.
- huligana90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Долна баня
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: BMW X6М
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Аквапланинг в градски условия. Завъртане удряне в мантинела две превъртвания в въздуха и кацане по таван. На мен нищо ми нямаше леко бях натъртен :д
И новото е39 :д
И новото е39 :д
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Аквапланинг в ГРАДСКИ условия и 2 превъртания през таван с кола 1.5 тона, явно си карал с ограничението от 50 км/ч.
only rear wheel drive
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
michev написа:Аквапланинг в ГРАДСКИ условия и 2 превъртания през таван с кола 1.5 тона, явно си карал с ограничението от 50 км/ч.
+- 100-на
е39-тката е много сигурен автомобил и ако всички еърбегове са налице и има DSC е супер!
има 4/5 звезди по EURO NCAP, къде е36 има 1/5
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- huligana90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Долна баня
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: BMW X6М
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
То е на излизане от града нормално каране е 100. А аз малко бързах :д нацелихте го горе долу 50+100 :д дсц светеше ;(
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
huligana90 написа:Аквапланинг в градски условия. Завъртане удряне в мантинела две превъртвания в въздуха и кацане по таван. На мен нищо ми нямаше леко бях натъртен :д
И новото е39 :д
Бате, нищо лично, ама вие с тая регистрация СО като ви видя в София и бягам надалеч А аква планинга явно сте го овлядяли от вашите пътища в околията. Карам някъде из околията с 40-50 по нещо, което е грубо да се нарече път, щото тук там има останало през 50 метра по малко асфалт, и изведнъж някой аквапланингуващ ме задминава със 140, като в същото време ме залива с изгорели сажди, масло, средни пръсти и попръжни
Не Мы такие, Жизнь такая
- huligana90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Долна баня
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: BMW X6М
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
В България сме през 100 метра гьол е напълно нормално! Това, че някои се влачат други бързат е съвсем друг въпрос. И аз карам леко в дъжд и сняг но на сухо няма да говорим
- body
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Първата: 1993-та още ученик без книжка.С на един приятел на майка му Опел Кадет-а 1.3S набор 1982.Аз карам.2 завоя един след друг и 2-та 90 градусови с разстояние 50 метра между тях.От 4-та слагам 2-ра взимам първия с газ перфектно.Пускам волана и очаквам той да почне да се връща сам аз само да го донавия,да ама той не помръдва седи си почти пълен десен.Започвам да връщам обратен,ноо...през бордюра в градинката между блоковете.На колата нищо и нямаше.
Втората: 1994-та на 18 съм на няколко месеца легален стаж и на 7 години нелегален.С първия си автомобил Москвич 21412 набор 1989г. се качваме една вечер на х.Здравец на дискотечка.Аз съм с гуми 195 14-килетни не помня на колко при,баща ми ми е купил гуми нови и ме кара няколко седмици да ги сменя.Аз не ги сменям щото са 175-ци 14-ки и скапват вида на колата.Та с летните се озовавам в неразчистен сняг.Тогава почти не се чистеше нагоре.Догоре се качихме с бутане на много места.Там як купон обичайното сбиване и си тръгваме в еуфория на едно място надолу няма спиране и в една мантинела,ама плавно странично.Калник,мигач,фар-стъкло.Не ги оправих даже.
Третата: Лятото на 1996-та с Москвича.По Руски в Пловдив идвам от Юг и ще правя ляв завой по Данаил Николаев отивам на Рокерското да пия кафе.Знам,че трябва да спра,защото пресичам другото платно,но решавам да карам на късмет.Втора и Газ.Да ама един с Вектра А се засилил и като ме изпра в заден десен калник много добре ме завъртя точно пред Рокерското.Смачкан заден десен калник.Така и не го оправих и него.
Четвъртата: Пак с Москвича през 1997-ма зимата.Прибирам се след работа към 5 сутринта (тогава работих по дискотеките) влизам в квартала и си викам,чакай да си послушам още малко музика и да влизам в уличките с ръчна.Покарах доста така в квартала,но след един десен завой изненада точно след завой паркиран ТИР,а уличката малка не ми стигна мястото да прибера колата и заден ляв калник в Ремаркето.Оттам ме отхвърли отдругата страна в една преспа натрупана от снегорин.Набих се странично и няма излизане.Газ напред назад.Излязох де но се насветкаха лампи,събудиха се хора и се прочух в квартала.И този калник не оправих.Колата взе да заприличва на хармоника.Всичките си пари тогава давах на Мобиком, после Мобилтел-Цитрон,за дрехи,жени и за гориво.Само масло М10Д за колата се купуваше и ароматизатор.
Петата: През 24.9.2001-ва.Отивам на кръчма по повод 5 години от края на казармата в Парашутния. С Фиат Типо 1.4i след моста на Панаира в Пловдив точно пред чалга дискотеките в последния момент видях,че една Жигулка спира,ама аз карам със 70 км/ч спирачки с десен и с левия калник му чупя заден стоп десен,леко крив калник и броня.На Типо-то калник и мигач за смяна.Смених калника без да го боядисвам.Така карах 6 месеца докато продадох колата.
Шестата: 2002-ра.На буквално 200 метра от предната катастрофа в същата посока.Не бях продал още Типото и съм си купил съвсем скоро Сеат Ибиза набор 1994-та,но на реални 44 000км от познат.Джанти чисто нови гуми.Колата беше ударена отзад оправи я и аз я купувам.Отивам една вечер към 23.30 да прибера гаджето от Олимп-а в Пловдив.На светофара преди Тунела-Север решавам да мина на жълто и минавам,но в момента който минавам усещам удар в ляво,колата се завърта и се качва на бордюра.Един Ситроен БХ ме ударил.Тръгнал на жълто с много газ.Ровел си касетофона и не погледнал даже.Прави обратен завой и ме блъска във вратите.Крива колонка и 2 врати,едната и разпрана.
Седмата:2005-та зимата на сняг с второто си вече БМВ черно купе 318ис тунинговано стил Е46 от Валспорт-много вървежно за тогава.Качвам се от бул.България в Пловдив по последния мост на Марица след Пожарната на Панаира.Правя десен завой и решавам нарочно да поднеса колата-викам си нанагорно съм ще я спра ако нещо се обърка.С летни гуми.Поднесох я но не можах да я върна.Забих се в мантинелата в дясно.Резултат потрошен стъклопласт и бъбреците отпред.
Осмата: 2008-ма със Служебна Дачия Логан Ван на 6-ти септември на светофара на Циганския кореком.До Турския Ресторант.Карам с около 80,виждам светва червено от 200метра.Освобождавам от скорост и започвам да набирам по телефона,набирам слагам телефона на ухото и започвам да спирам интензивно,да ама късно.Пред мен Вектра А седан гнилоч като я подбрах я закарах в една Мазда 6 отпред.Резултат Вектрата изгнила се смаза много яко отзад.Отпред броня и радиатор.На Маздата само бронята.Платих 150лв на момента на този с Маздата за да се маха и викнахме КАТ.На Дачията броня,греда,радиатор на климатик,воден радиатор,преден капак,емблема,решетка пластмасова.Фаровете здрави.
Деветата:2010-та с учебния мотор 250кубика,правих кълбета много, на полигона със скорост 67км/ч засечена от инструктора.Само това ми е падането с мотор засега.
Десетата:януари 2013 пак с Дачията.В Благоевград точно до Гарата на пешеходната пътека до Еконт и Пицария Капоне.Внезапно Мерцедес ЦЛК спира на пешеходната.Аз в него.На Мерцедеса нищо.Дачията смачкана броня и греда.Седмица по късно на Път за В.Търново колата загря,оказа се че радиатора е спукан и той.С въпросната Дачия имам 6 ПТП-та.Другите 4 по-леки.За 127 000км които и минах имаше доста нанесени травми.
Единадесета:май 2013г.С новото Пежо 208 се оказах в един изкоп на булевард Джеймс Баучер в Благоевград с една тротоарна плоча заклещенаотдолу между пластмасите и картера.Пластмасите отдолу,бронята бяха сменени.
Февруари 2013.Пак с 208-цата в Благоевград на бул.Кирил и Методий преди гарата спирам за кафе.Влизам в магазинчето и момичето панически вика Колата-Колата,гледам колата върви напред посока Гарата.Бегом навън.Успях да я настигна в отсрещното платно чак.Голям срам беше.А това беше първата 208-ца в Благоевград и хората ме знаеха вече.Пак се изложих.
Кучета съм блъскал 2 пъти с около 90 само единия път на Фиат Браво 2.0ХГТ му разпуках леко бронята.
Калници,прагове съм кривил доволно по завои и в скоби за паркиране.Не ги броя тях.След месец правя 20 години стаж и над милион километра.Само последната година са ми около 85 000км.64 000км на 208-цата,6 000 на Дачията,8 000км на Е 90тката,4 000 на Пунто 1,9jtd.4 000 На Форд Фокус 1,8тдци.
Втората: 1994-та на 18 съм на няколко месеца легален стаж и на 7 години нелегален.С първия си автомобил Москвич 21412 набор 1989г. се качваме една вечер на х.Здравец на дискотечка.Аз съм с гуми 195 14-килетни не помня на колко при,баща ми ми е купил гуми нови и ме кара няколко седмици да ги сменя.Аз не ги сменям щото са 175-ци 14-ки и скапват вида на колата.Та с летните се озовавам в неразчистен сняг.Тогава почти не се чистеше нагоре.Догоре се качихме с бутане на много места.Там як купон обичайното сбиване и си тръгваме в еуфория на едно място надолу няма спиране и в една мантинела,ама плавно странично.Калник,мигач,фар-стъкло.Не ги оправих даже.
Третата: Лятото на 1996-та с Москвича.По Руски в Пловдив идвам от Юг и ще правя ляв завой по Данаил Николаев отивам на Рокерското да пия кафе.Знам,че трябва да спра,защото пресичам другото платно,но решавам да карам на късмет.Втора и Газ.Да ама един с Вектра А се засилил и като ме изпра в заден десен калник много добре ме завъртя точно пред Рокерското.Смачкан заден десен калник.Така и не го оправих и него.
Четвъртата: Пак с Москвича през 1997-ма зимата.Прибирам се след работа към 5 сутринта (тогава работих по дискотеките) влизам в квартала и си викам,чакай да си послушам още малко музика и да влизам в уличките с ръчна.Покарах доста така в квартала,но след един десен завой изненада точно след завой паркиран ТИР,а уличката малка не ми стигна мястото да прибера колата и заден ляв калник в Ремаркето.Оттам ме отхвърли отдругата страна в една преспа натрупана от снегорин.Набих се странично и няма излизане.Газ напред назад.Излязох де но се насветкаха лампи,събудиха се хора и се прочух в квартала.И този калник не оправих.Колата взе да заприличва на хармоника.Всичките си пари тогава давах на Мобиком, после Мобилтел-Цитрон,за дрехи,жени и за гориво.Само масло М10Д за колата се купуваше и ароматизатор.
Петата: През 24.9.2001-ва.Отивам на кръчма по повод 5 години от края на казармата в Парашутния. С Фиат Типо 1.4i след моста на Панаира в Пловдив точно пред чалга дискотеките в последния момент видях,че една Жигулка спира,ама аз карам със 70 км/ч спирачки с десен и с левия калник му чупя заден стоп десен,леко крив калник и броня.На Типо-то калник и мигач за смяна.Смених калника без да го боядисвам.Така карах 6 месеца докато продадох колата.
Шестата: 2002-ра.На буквално 200 метра от предната катастрофа в същата посока.Не бях продал още Типото и съм си купил съвсем скоро Сеат Ибиза набор 1994-та,но на реални 44 000км от познат.Джанти чисто нови гуми.Колата беше ударена отзад оправи я и аз я купувам.Отивам една вечер към 23.30 да прибера гаджето от Олимп-а в Пловдив.На светофара преди Тунела-Север решавам да мина на жълто и минавам,но в момента който минавам усещам удар в ляво,колата се завърта и се качва на бордюра.Един Ситроен БХ ме ударил.Тръгнал на жълто с много газ.Ровел си касетофона и не погледнал даже.Прави обратен завой и ме блъска във вратите.Крива колонка и 2 врати,едната и разпрана.
Седмата:2005-та зимата на сняг с второто си вече БМВ черно купе 318ис тунинговано стил Е46 от Валспорт-много вървежно за тогава.Качвам се от бул.България в Пловдив по последния мост на Марица след Пожарната на Панаира.Правя десен завой и решавам нарочно да поднеса колата-викам си нанагорно съм ще я спра ако нещо се обърка.С летни гуми.Поднесох я но не можах да я върна.Забих се в мантинелата в дясно.Резултат потрошен стъклопласт и бъбреците отпред.
Осмата: 2008-ма със Служебна Дачия Логан Ван на 6-ти септември на светофара на Циганския кореком.До Турския Ресторант.Карам с около 80,виждам светва червено от 200метра.Освобождавам от скорост и започвам да набирам по телефона,набирам слагам телефона на ухото и започвам да спирам интензивно,да ама късно.Пред мен Вектра А седан гнилоч като я подбрах я закарах в една Мазда 6 отпред.Резултат Вектрата изгнила се смаза много яко отзад.Отпред броня и радиатор.На Маздата само бронята.Платих 150лв на момента на този с Маздата за да се маха и викнахме КАТ.На Дачията броня,греда,радиатор на климатик,воден радиатор,преден капак,емблема,решетка пластмасова.Фаровете здрави.
Деветата:2010-та с учебния мотор 250кубика,правих кълбета много, на полигона със скорост 67км/ч засечена от инструктора.Само това ми е падането с мотор засега.
Десетата:януари 2013 пак с Дачията.В Благоевград точно до Гарата на пешеходната пътека до Еконт и Пицария Капоне.Внезапно Мерцедес ЦЛК спира на пешеходната.Аз в него.На Мерцедеса нищо.Дачията смачкана броня и греда.Седмица по късно на Път за В.Търново колата загря,оказа се че радиатора е спукан и той.С въпросната Дачия имам 6 ПТП-та.Другите 4 по-леки.За 127 000км които и минах имаше доста нанесени травми.
Единадесета:май 2013г.С новото Пежо 208 се оказах в един изкоп на булевард Джеймс Баучер в Благоевград с една тротоарна плоча заклещенаотдолу между пластмасите и картера.Пластмасите отдолу,бронята бяха сменени.
Февруари 2013.Пак с 208-цата в Благоевград на бул.Кирил и Методий преди гарата спирам за кафе.Влизам в магазинчето и момичето панически вика Колата-Колата,гледам колата върви напред посока Гарата.Бегом навън.Успях да я настигна в отсрещното платно чак.Голям срам беше.А това беше първата 208-ца в Благоевград и хората ме знаеха вече.Пак се изложих.
Кучета съм блъскал 2 пъти с около 90 само единия път на Фиат Браво 2.0ХГТ му разпуках леко бронята.
Калници,прагове съм кривил доволно по завои и в скоби за паркиране.Не ги броя тях.След месец правя 20 години стаж и над милион километра.Само последната година са ми около 85 000км.64 000км на 208-цата,6 000 на Дачията,8 000км на Е 90тката,4 000 на Пунто 1,9jtd.4 000 На Форд Фокус 1,8тдци.
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Ситуацията е такава, аз съм в лява лента, в средна лента едно пунто управлявано от жена, а в най-дясна BMW се върти и се удря в билборд, и в момента в който аз преминавам покрай пунтото, тази решава да се премести в лява лента защото точно в дясно вижда как BMW-то се удря и като ме започна от края ... та цялата дясна страна...
Ииии най-големия смях беше като дойде полиция ме изкараха мен виновен, че аз съм отишъл в средна лента и съм ударил пунтото, на тъпия полицай се опитах да му обясня и да погледне отпечатъците по джантата от нейната гума, и му обясних че ако тя си е държала лентата и аз съм я ударил няма как нейната гума да се удари в джантата и да остави тези следи... моята логика беше, че щом имам тези следи по джантата тя е завила наляво следователно гумата е "излезнала" от калника и е оставила следи но този беше идиот и накрая аз го отнесох.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zoomer
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Бях на 18. Случи са на 11 януари. Хлапе което си мисли че е царя на пътя + шкода 120 в "перфектно" здраве + кофти път.
С около 120 се завъртях в един завой. Ударих 3 дървете, като аз и гаджето ми нямахме колани. В резултат на което излетяхме от колата. Аз в гората, тя на асфалта.
Оставам снимките да говорят за останалото:
следващите 2 снимки не са особенно приятни за гледане за това само този който има желание да ги отвори.
http://store2.data.bg/zoomer/Pics/new/CUT2.jpg
http://store2.data.bg/zoomer/Pics/Den%2 ... 0crash.jpg
С около 120 се завъртях в един завой. Ударих 3 дървете, като аз и гаджето ми нямахме колани. В резултат на което излетяхме от колата. Аз в гората, тя на асфалта.
Оставам снимките да говорят за останалото:
следващите 2 снимки не са особенно приятни за гледане за това само този който има желание да ги отвори.
http://store2.data.bg/zoomer/Pics/new/CUT2.jpg
http://store2.data.bg/zoomer/Pics/Den%2 ... 0crash.jpg
- JuStDieSeL
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 320i
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Карах надолу от копитото моя приятел пусна LiL Jon Get Low надъхах се повече от колкото трябва и влезнах със около 70 във завой който не очаквах да е толкова рязък и обратен...... Видях че я изпускам играх малко със спирачките ударих 2-ра със надежда да я завъртя и да избегна падане в дерето но уви не се получи Влязох с 20,30-тина километра във дерето и след 3-4 секунди падане колата спря, спогледахме се със приятеля и излязохме живи и невредими.
Колата беше на 15-тина метра надолу по чудо сме минали между 2 големи дървета и сме чупили само по малки...
https://imagizer.imageshack.us/v2/1135x ... bMJdwI.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/410x6 ... 8sqDL6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/280x20 ... f5syky.jpg
Колата беше на 15-тина метра надолу по чудо сме минали между 2 големи дървета и сме чупили само по малки...
https://imagizer.imageshack.us/v2/1135x ... bMJdwI.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/410x6 ... 8sqDL6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/280x20 ... f5syky.jpg
Последна промяна JuStDieSeL на 17 Авг 2014, 0:51, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани