CDV клапан на съединителя

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 31.08.2006
Местоположение: Atlanta

CDV клапан на съединителя

Мнение от DarkHalf » 11 Окт 2006, 13:52

Здравейте отново! Четох бая от БМВ форумите на английски (предимно американски). На повечето от тях хората съветват да махнеш или замениш с модифициран CDV (Clutch Delay Valve или както БМВ го нарича Lock Valve). Това само американски проблем ли е или го има и на колите в европа?

http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
Това е линк към уеб сайт който прави модифицираните.

В началото си мислех че проблема е в мен (тръгване и превключване на втора- колата придърпва). После забелязах, че с изключение на първа, няма значение как ще пуснеш педала на съединителя ако си над 2000 оборота. Друго, което става е, че не можеш да направиш старт като хората. Ако държиш високи обороти и пуснеш рязко съединителя - колата просто почва да подскача (много яко придърпване, със и без електроника). Това което четох по форумите - БМВ са го направили с цел да запазят диференциала (ремонта на който се покрива от гаранцията на колата) за сметка на съединителя ( за който собственика трябва да плати).
Аз си поръчах един и в края на тази седмица евентуално ще го сменя.
Ще пиша впечатления след това.
Press any key to continue or any other key to exit... :P

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 31.08.2006
Местоположение: Atlanta

Мнение от DarkHalf » 14 Окт 2006, 21:04

Смених въпросната част. Разликата е огромна. Не знам дали го има на колите в БГ, но ако го имате съвета ми е махнете го.
Това е от мен. Модератора ако иска може да заключва
Една снимка от американски събор
Press any key to continue or any other key to exit... :P

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 14 Окт 2006, 21:52

Колега това е много интересна информация! Ако дадеш и линк откъде си си купил заместителите, ще бъдеш Nо.1!

На немски се казва Drosselventil и не се слага при автоматиците !

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 31.08.2006
Местоположение: Atlanta

Мнение от DarkHalf » 14 Окт 2006, 22:10

Link-a е в първия постинг. Аз го поръчах от там. $38 с доставката. На този сайт има и инфорамция на кои коли го има, но за съжаление не казва дали е само за щатите или изобщо (поне аз не видях да пише някъде).
Иначе можеш да караш и без него. Необходим ти е само ако колата ти е в гаранция (дилършип-а да ти уважи гаранцията). Цялата процедура отнема по-малко от 10 мин. По-дълго време отнема докато вдигнеш колата с крика.
Тапичката която предпазва клапана за обезвъздушаване върши чудесна работа да спреш изтичането на спирачна течност докато махнеш тази част. Трябва ти ключ 14 за чата и 11 за тръбичката.
Press any key to continue or any other key to exit... :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от racing_team_vidin » 18 Фев 2011, 23:31

Да повдигна и аз темата, махнах въпросния клапан, който не е нищо повече от едно стеснение по магистралата на маслото. Факт е, че след отстраняването му съединителя е по-мек и скоростите се включват много по добре. Някой който е махал въпросната част нека сподели

Иначе точно 11 за тръбичката 14 за вентила, а може и да не запушваш тръбичката, аз ползвах клещи за съединения и стиснах маркуча върши чудесна работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Sherman » 19 Фев 2011, 2:07

Аз моя калапан го изхвърлих. Поне при мене стана като директно завия тръбичката към помпата без да поръчвам избушено клапанче :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от racing_team_vidin » 19 Фев 2011, 9:06

точно за това говоря и аз, като махнеш клапанчето, тръбичката се завива директно в помпата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 19 Фев 2011, 11:03

е като го махнахте и двамата,разлика имаше ли :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Sherman » 19 Фев 2011, 11:59

Аз нямах удоволствието да го пробвам...още преди слагането на кутията го махнах...карах една Е46 330и където както и да пускам съединителя все придърпваше...при мене такова придърпане няма :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 19 Фев 2011, 12:19

абе все си мисля,че немеца няма току така да го сложи,ако няма нужда от него :roll:
Пък и това което са описали,поне на мен ми звучи логичко.....аз нямам проблеми,тресене и т.н в съединителя (поне за сега де).....много се двоумя дали да го ампутирам :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от sean-john » 19 Фев 2011, 12:47

Хм интересна информация, и аз се чудя дали да го махна.че и при мен го има това леко предърпване...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 19 Фев 2011, 13:01

Този елемент действа и предпазва редица други елементи като съединител,маховик и диф.....според мен точно там си му е мястото
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Sherman » 19 Фев 2011, 13:14

Ако пускаш съединителя плавно без клапана няма да има проблеми нито за маховика, нито за скорости, каран и диф. Този клапан точно това прави...да не позволява ударното зацепване на съединителя.
И между другото...съединителя не го пази...все пак го кара при всяко зацепване да приплъзва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от meha » 19 Фев 2011, 13:36

Sherman написа:Този клапан точно това прави...да не позволява ударното зацепване на съединителя............И между другото...съединителя не го пази...


Противоречиш си :!:
Всяко ударно включване ВРЕДИ на съединителя и главно на пружините на диска и на листовите пружини,между двете феродови части ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: CDV клапан на съединителя

Мнение от Sherman » 19 Фев 2011, 13:50

На всичките ми коли досега съм им мятал съедините по 100 пъти на вечер пък досега вълнистата ламарина между феродовите части нищо не й е имало...нито на притискателя...имам само запалени съединители от прекалено много мощност :)
Докато баща ми с неговия полусъединител сменя съединители като консуматив :)
Пък и да се счупи нещо от силовото предаване не е болка за умиране...толко коли вече има на части :mhihi:

P.S. сега като се замисля на Нисана като го взех феродовия диск му стана на парцали от ритане ама предишния собственик беше сложил някакво незнайно менте :)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook