CDV клапан на съединителя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
CDV клапан на съединителя
Здравейте отново! Четох бая от БМВ форумите на английски (предимно американски). На повечето от тях хората съветват да махнеш или замениш с модифициран CDV (Clutch Delay Valve или както БМВ го нарича Lock Valve). Това само американски проблем ли е или го има и на колите в европа?
http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
Това е линк към уеб сайт който прави модифицираните.
В началото си мислех че проблема е в мен (тръгване и превключване на втора- колата придърпва). После забелязах, че с изключение на първа, няма значение как ще пуснеш педала на съединителя ако си над 2000 оборота. Друго, което става е, че не можеш да направиш старт като хората. Ако държиш високи обороти и пуснеш рязко съединителя - колата просто почва да подскача (много яко придърпване, със и без електроника). Това което четох по форумите - БМВ са го направили с цел да запазят диференциала (ремонта на който се покрива от гаранцията на колата) за сметка на съединителя ( за който собственика трябва да плати).
Аз си поръчах един и в края на тази седмица евентуално ще го сменя.
Ще пиша впечатления след това.
http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
Това е линк към уеб сайт който прави модифицираните.
В началото си мислех че проблема е в мен (тръгване и превключване на втора- колата придърпва). После забелязах, че с изключение на първа, няма значение как ще пуснеш педала на съединителя ако си над 2000 оборота. Друго, което става е, че не можеш да направиш старт като хората. Ако държиш високи обороти и пуснеш рязко съединителя - колата просто почва да подскача (много яко придърпване, със и без електроника). Това което четох по форумите - БМВ са го направили с цел да запазят диференциала (ремонта на който се покрива от гаранцията на колата) за сметка на съединителя ( за който собственика трябва да плати).
Аз си поръчах един и в края на тази седмица евентуално ще го сменя.
Ще пиша впечатления след това.
Press any key to continue or any other key to exit... 

Смених въпросната част. Разликата е огромна. Не знам дали го има на колите в БГ, но ако го имате съвета ми е махнете го.
Това е от мен. Модератора ако иска може да заключва
Една снимка от американски събор
Това е от мен. Модератора ако иска може да заключва
Една снимка от американски събор
Press any key to continue or any other key to exit... 

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Колега това е много интересна информация! Ако дадеш и линк откъде си си купил заместителите, ще бъдеш Nо.1!
На немски се казва Drosselventil и не се слага при автоматиците !
На немски се казва Drosselventil и не се слага при автоматиците !
Link-a е в първия постинг. Аз го поръчах от там. $38 с доставката. На този сайт има и инфорамция на кои коли го има, но за съжаление не казва дали е само за щатите или изобщо (поне аз не видях да пише някъде).
Иначе можеш да караш и без него. Необходим ти е само ако колата ти е в гаранция (дилършип-а да ти уважи гаранцията). Цялата процедура отнема по-малко от 10 мин. По-дълго време отнема докато вдигнеш колата с крика.
Тапичката която предпазва клапана за обезвъздушаване върши чудесна работа да спреш изтичането на спирачна течност докато махнеш тази част. Трябва ти ключ 14 за чата и 11 за тръбичката.
Иначе можеш да караш и без него. Необходим ти е само ако колата ти е в гаранция (дилършип-а да ти уважи гаранцията). Цялата процедура отнема по-малко от 10 мин. По-дълго време отнема докато вдигнеш колата с крика.
Тапичката която предпазва клапана за обезвъздушаване върши чудесна работа да спреш изтичането на спирачна течност докато махнеш тази част. Трябва ти ключ 14 за чата и 11 за тръбичката.
Press any key to continue or any other key to exit... 

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: CDV клапан на съединителя
Да повдигна и аз темата, махнах въпросния клапан, който не е нищо повече от едно стеснение по магистралата на маслото. Факт е, че след отстраняването му съединителя е по-мек и скоростите се включват много по добре. Някой който е махал въпросната част нека сподели
Иначе точно 11 за тръбичката 14 за вентила, а може и да не запушваш тръбичката, аз ползвах клещи за съединения и стиснах маркуча върши чудесна работа.
Иначе точно 11 за тръбичката 14 за вентила, а може и да не запушваш тръбичката, аз ползвах клещи за съединения и стиснах маркуча върши чудесна работа.
Re: CDV клапан на съединителя
Аз моя калапан го изхвърлих. Поне при мене стана като директно завия тръбичката към помпата без да поръчвам избушено клапанче 

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: CDV клапан на съединителя
точно за това говоря и аз, като махнеш клапанчето, тръбичката се завива директно в помпата
Re: CDV клапан на съединителя
Аз нямах удоволствието да го пробвам...още преди слагането на кутията го махнах...карах една Е46 330и където както и да пускам съединителя все придърпваше...при мене такова придърпане няма 

Re: CDV клапан на съединителя
абе все си мисля,че немеца няма току така да го сложи,ако няма нужда от него
Пък и това което са описали,поне на мен ми звучи логичко.....аз нямам проблеми,тресене и т.н в съединителя (поне за сега де).....много се двоумя дали да го ампутирам

Пък и това което са описали,поне на мен ми звучи логичко.....аз нямам проблеми,тресене и т.н в съединителя (поне за сега де).....много се двоумя дали да го ампутирам

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: CDV клапан на съединителя
Хм интересна информация, и аз се чудя дали да го махна.че и при мен го има това леко предърпване...
Re: CDV клапан на съединителя
Този елемент действа и предпазва редица други елементи като съединител,маховик и диф.....според мен точно там си му е мястото
Re: CDV клапан на съединителя
Ако пускаш съединителя плавно без клапана няма да има проблеми нито за маховика, нито за скорости, каран и диф. Този клапан точно това прави...да не позволява ударното зацепване на съединителя.
И между другото...съединителя не го пази...все пак го кара при всяко зацепване да приплъзва
И между другото...съединителя не го пази...все пак го кара при всяко зацепване да приплъзва
Re: CDV клапан на съединителя
Sherman написа:Този клапан точно това прави...да не позволява ударното зацепване на съединителя............И между другото...съединителя не го пази...
Противоречиш си

Всяко ударно включване ВРЕДИ на съединителя и главно на пружините на диска и на листовите пружини,между двете феродови части

Re: CDV клапан на съединителя
На всичките ми коли досега съм им мятал съедините по 100 пъти на вечер пък досега вълнистата ламарина между феродовите части нищо не й е имало...нито на притискателя...имам само запалени съединители от прекалено много мощност 
Докато баща ми с неговия полусъединител сменя съединители като консуматив
Пък и да се счупи нещо от силовото предаване не е болка за умиране...толко коли вече има на части
P.S. сега като се замисля на Нисана като го взех феродовия диск му стана на парцали от ритане ама предишния собственик беше сложил някакво незнайно менте

Докато баща ми с неговия полусъединител сменя съединители като консуматив

Пък и да се счупи нещо от силовото предаване не е болка за умиране...толко коли вече има на части

P.S. сега като се замисля на Нисана като го взех феродовия диск му стана на парцали от ритане ама предишния собственик беше сложил някакво незнайно менте

41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани